Przejść do play fresh

Data: 2009-10-30 01:28:42
Autor: Aru
Przejść do play fresh
PlaMa pisze:
Na dniach będę się przenosił z numerem z Orange do play fresh. Powiedzcie mi jaki starter wybrać i jaki bonus za przejście by wyszło jak "najlepiej"?

Czy nadal są te promocje że za doładowanie X dostaje sie prezent 1, za doładowanie 2xX prezent 2 i prezent 1, a za doładowanie 3xX prezent 3, prezent 2 i prezent 1?

W ogóle co powinienem wiedzieć o freshu, wady i zalety?

To przenosisz się żeby prezenty dostać ? nie wiesz nic o ofercie ale ją akceptujesz bo dają nagrodę ?

Data: 2009-10-30 07:28:52
Autor: Liwiusz
Przejść do play fresh
Aru pisze:
PlaMa pisze:
[...]

   A skąd taki wniosek?

--
Liwiusz

Data: 2009-10-30 08:46:42
Autor: PlaMa
Przejść do play fresh
W dniu 2009-10-30 01:28, Aru pisze:

To przenosisz się żeby prezenty dostać ? nie wiesz nic o ofercie ale ją
akceptujesz bo dają nagrodę ?

Przenoszę się bo wykalkulowałem, że będzie mi się to bardziej opłacać niż POP. To źle że chciałbym dobrze wykorzystać bonusy, które dają nowym użytkownikom przy przejściu do nich z innej sieci?

Data: 2009-10-30 10:56:29
Autor: ToMasz
Przejść do play fresh
PlaMa pisze:
[...]

jeśli 75% dzwonisz poza orange to moze tak. przedstaw tą kalkulacje
ToMasz

Przejść do play fresh