Przejścia dla pieszych w Niemczech

Data: 2020-02-20 21:49:58
Autor: szod
Przejścia dla pieszych w Niemczech
Film dla ekspertów od przejść - zobaczcie jak to wygląda u Niemców:

https://www.youtube.com/watch?v=AkTRNDgHMQs

Zaraz zapewne eksperci się wypowiedzą, że oni nie mają czasu oglądać tego filmu. Ale za to mają czas toczyć godzinne dyskusje na grupie nad swoimi super teoriami o bezpieczeństwie. Teraz sami sobie odpowiedzcie ile warte są te wszystkie statystyki wypadków z udziałem pieszych u nas i u nich.

Data: 2020-02-21 07:25:13
Autor: sczygiel
W dniu czwartek, 20 lutego 2020 14:50:21 UTC-6 użytkownik szod napisał:
[...]

Widze ze sledziles tan kawalek flejma gdzie jeden taki stwierdzil ze nie ma czasu na 5 minutowy film :)

Rece opadywuja. A niby wyglada jeden czy drugi taki na rozsadnego...

Data: 2020-02-21 17:18:08
Autor: Shrek
W dniu 21.02.2020 o 16:25, sczygiel@gmail.com pisze:

Widze ze sledziles tan kawalek flejma gdzie jeden taki stwierdzil ze nie ma czasu na 5 minutowy film :)

Rece opadywuja. A niby wyglada jeden czy drugi taki na rozsadnego...

A wersję dla czytających> Bo wyszło, że dało się filmik streścić w jednym zdaniu podwójnie złożonym. Co to za moda, żeby zamiast dziesięciu słów nagrywać film i mieć pretensje że inni szanują swój czas? Teraz mam oglądać 40 minutowy?

--
Shrek

Data: 2020-02-21 10:38:48
Autor: sczygiel
W dniu piątek, 21 lutego 2020 10:18:09 UTC-6 użytkownik Shrek napisał:
> [...]

A wersję dla czytających> Bo wyszło, że dało się filmik streścić w jednym zdaniu podwójnie złożonym. Co to za moda, żeby zamiast dziesięciu słów nagrywać film i mieć pretensje że inni szanują swój czas? Teraz mam oglądać 40 minutowy?

Szefie, ale w tym jest cale sedno flejmow na newsach ze jeden pisze na temat a drugi pisze o czym innym bo nie odnosza sie do tego samego.

Od dluzszego czasu dyskusja tu na grupie w temacie pieszych vs samochody rozbija sie miedzy innymi o infrastrukture. I masz konkretny dowod ze u nas jest inna wiec aplikowanie tych samych zasad co u niemca nie zadziala tak samo. Podobnie jest z ta mityczna grzecznoscia "na zachodzie".

Tu miales szanse obejrzec i sie odniesc do tego samego co obejrzeli inni.

I to by poprawilo Twoja wiarygodnosc tu w dyskusji bo bylo by widac ze licza sie argumenty. A tak wyszlo jak wyszlo. Jak to mawial klasyk: jesli fakty przecza teorii tym gorzej dla faktow.

Data: 2020-02-21 23:08:41
Autor: Shrek
W dniu 21.02.2020 o 19:38, sczygiel@gmail.com pisze:

[...]

To może warto wypunktować argumenty dla nonalfabetów?

[...]

Spoko - napisz o co ci chodzi - podyskutujemy,

I to by poprawilo Twoja wiarygodnosc tu w dyskusji bo bylo by widac ze licza sie argumenty. A tak wyszlo jak wyszlo. Jak to mawial klasyk: jesli fakty przecza teorii tym gorzej dla faktow.

HGW jaka jest twoja teoria, skoro jest zaszyta w 40 minutoym filmie,

--
Shrek

Data: 2020-02-21 17:30:28
Autor: Tom N
Shrek w <news:5e5002bf$0$545$65785112news.neostrada.pl>:

W dniu 21.02.2020 o 16:25, sczygiel@gmail.com pisze:

Widze ze sledziles tan kawalek flejma [...] A niby wyglada jeden czy drugi taki na rozsadnego...

A wersję dla czytających> Bo wyszło, że dało się filmik streścić w jednym zdaniu podwójnie złożonym.

Jedno zdanie podwójnie złożone:
Jesteś głupi CHUJ, bo komentujesz coś, czego nie czytałeś/oglądałeś, podobnie jak IDIOTA szczygiel.

Ale własnie do takich jak ty, ten przekaz jest skierowany IDIOTO!.
--
'Tom N'

Data: 2020-02-21 17:21:01
Autor: Tom N
sczygiel@gmail.com w <news:c9568086-442c-4e3c-956c-687d716a6f40googlegroups.com>:

[...]

Pięknie się dałeś wmanewrować EKSPIERDZIE!

Ty nawet 5 sekund nie obejrzałeś, ale odpisałeś w poczuciu solidarności z ekspertami, o których przedpisca raczył wspomnieć.
Jestes IDIOTĄ i dobrze ci z tym.

--
'Tom N'

Data: 2020-02-21 10:33:11
Autor: sczygiel
W dniu piątek, 21 lutego 2020 10:21:01 UTC-6 użytkownik Tom N napisał:
sczygiel@gmail.com w <news:c9568086-442c-4e3c-956c-687d716a6f40googlegroups.com>:

> Widze ze sledziles tan kawalek flejma gdzie jeden taki stwierdzil ze nie ma czasu na 5 minutowy film :)

Pięknie!

Filmik widzialem. Nie komentuje rzeczy ktorych nie widzialem.

Ty nawet 5 sekund nie obejrzałeś, ale odpisałeś w poczuciu solidarności z ekspertami, o których przedpisca raczył wspomnieć.
Jestem IDIOTĄ i dobrze mi z tym.

-- 'Tom N'

Jak zwykle bez argumentow, same inwektywy. Autorytatywnie stwierdzam ze ci tabletki przestaly dzialac.

Napisz cos jeszcze. Koniecznie duzymi literami i postaraj sie bardziej bo mnie takie burackie zaloty nie ruszaja.
Ale koniecznie napisz, zeby miec ostatnie zdanie.

Data: 2020-02-21 20:00:49
Autor: 861
sczygiel@gmail.com w <news:db827179-e645-4cae-8679-280a3c66d562googlegroups.com>:

[...]

Filmik? Piszesz zapewne ekspierdzie o tej pięciominutówce, o której
wspomniałes wcześcniej.

Dzieciaku, 40 minut poświęć...

Ty nawet 5 sekund nie obejrzałeś, ale odpisałeś w poczuciu solidarności z ekspertami, o których przedpisca raczył wspomnieć.
Jestes IDIOTĄ i dobrze ci z tym.
Jak zwykle bez argumentow,

Tak? To na co odpisałeś?Upps..Nie wyszło?

same inwektywy.

Liczyć dzieciaku nie potrafisz.

Autorytatywnie stwierdzam ze ci tabletki przestaly dzialac.

O! To poprosze o prawo wykonywania zawodu lekarza od tabletek...

KMIOCIE

--
'Tom N'

Data: 2020-02-21 17:32:41
Autor: szod
W dniu 2020-02-21 o 16:25, sczygiel@gmail.com pisze:

Widze ze sledziles tan kawalek flejma gdzie jeden taki stwierdzil ze nie ma czasu na 5 minutowy film :)

Ta... Niewygodnych filmów się nie ogląda, więc nie mają czasu na nie. Albo może i oglądają, ale że niewygodny to po co wchodzić w dyskusję :P

Data: 2020-02-21 18:01:26
Autor: Tom N
szod w <news:5e500633$0$17346$65785112news.neostrada.pl>:

W dniu 2020-02-21 o 16:25, sczygiel@gmail.com pisze:

Widze ze sledziles tan kawalek flejma gdzie jeden taki stwierdzil ze nie ma czasu na 5 minutowy film :)

Ta...
[...]
Albo może i oglądają, ale że niewygodny to po co wchodzić w dyskusję :P

I w ten sposób P.Jędrzejczak piszący z US, kmiotek szczygieł, który nosem ze
wsi nie wyjechał, a, i zielony idiota zostali odesłani do kąta, i się będą
zbierać do ataku w obronie pieszych...

--
'Tom N'

Data: 2020-02-21 10:04:14
Autor: tck

https://www.youtube.com/watch?v=5QGAgrxNOYc

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2020-02-21 03:04:43
Autor: Przemek Jedrzejczak
Przejścia dla pieszych w Niemczech
do flejma potrzeba JF zeby rzucil absurdem a potem juz jakos pojdzie :-)

Data: 2020-02-24 19:20:11
Autor: mk4
On 2020-02-20 21:49, szod wrote:
[...]

No pisalem o tym jakis czas temu.

Grupowe cwoki pocmokaly pocmokaly (bo co zrobisz jak nic nie zrobisz) i w kolejnych watkach dalej zaczely nawijac swoje o swietosci swietych krow (ekhm... pieszych ;)

--
mk4

Przejścia dla pieszych w Niemczech