Przejście dla pieszych

Data: 2014-10-15 00:38:24
Autor: uciu
Przejście dla pieszych

A ja z innej beczki... co to za model kamerki?
Jak się spisuje gdy jest ciemno?

Pozdrawiam

Data: 2014-10-17 09:29:51
Autor: Myjk
Przejście dla pieszych
Wed, 15 Oct 2014 00:38:24 -0700 (PDT), uciu
A ja z innej beczki... co to za model kamerki?
Jak się spisuje gdy jest ciemno?

To, zgodnie z podpisem w naroĹźniku filmu, rejestrator eeyelog FHD z GPS i GS.

Jest oparty na Ambarelli, więc w nocy radzi sobie już całkiem nieźle. Mój
model nieco gorzej, bo zleciłem podmianę obiektywu na węższy kąt, co
zaskutkowało niestety zmniejszeniem światła. Ale ogólnie nie jest źle.

--
Pozdor Myjk

Przejście dla pieszych