Data: 2019-10-22 20:13:46 | |
Autor: Irokez | |
Przejście dla pieszych i BMW | |
W dniu 2019-10-20 o 17:24, Janusz pisze:
Znowu bmw, znowu przejście, znowu przepisy ma w dupie. Dziś powiedzieli, grozi mu do 8 lat pierdla. Ciekawe jak wyliczyli. Ale wypuścili wolno. Tłumaczył się, że słońce go oślepiło. czyli chuja widzę więc zapierdalam, bo mam beemwu oklejone i śliniące się do asfaltu na mega wypasionych kapciach. PS. ta wielce zaawansowana marka z kosmicznymi technologiami uwielbianymi przez rzeszę ludzi nie jest wyposażona w system ABS? Na filmie podczas testu drogi hamowania piszczał jak azjatycka dama na godziny. -- Irokez |
|
Data: 2019-10-22 20:33:36 | |
Autor: Shrek | |
Przejście dla pieszych i BMW | |
W dniu 22.10.2019 o 20:13, Irokez pisze:
Dziś powiedzieli, grozi mu do 8 lat pierdla. Ciekawe jak wyliczyli. Max widełek wzięli? Ale wypuścili wolno. Tak średnio wolno bo ma zakaz opuszczania kraju, dozór i zarzuty - spokojnie ten akurat siedzieć pójdzie. PS. ta wielce zaawansowana marka z kosmicznymi technologiami uwielbianymi przez rzeszę ludzi nie jest wyposażona w system ABS? Wyposażone, ale to ulep. -- Shrek |
|
Data: 2019-10-23 22:05:54 | |
Autor: jerzu.xyz | |
Przejście dla pieszych i BMW | |
On Tue, 22 Oct 2019 20:13:46 +0200, Irokez <no.email@wp.pl> wrote:
ta wielce zaawansowana marka z kosmicznymi technologiami uwielbianymi przez rzeszę ludzi nie jest wyposażona w system ABS? Na filmie podczas testu drogi hamowania piszczał jak azjatycka dama na godziny. ABS jest dla mięczaków. Nie wiedziałeśo tym? Na tej grupie były przypdaki takich, co to bez ABS lepiej kontrolują auto podczas hamowania. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t |
|
Data: 2019-10-23 22:25:16 | |
Autor: 'TomN' | |
Przejście dla pieszych i BMW | |
jerzu.xyz@irc.pl w <news:bjc1relcq1ao8dkmusabn3splqjhebik7e4ax.com>:
On Tue, 22 Oct 2019 20:13:46 +0200, Irokez <no.email@wp.pl> wrote: ta wielce zaawansowana marka z kosmicznymi technologiami uwielbianymi przez rzeszę ludzi nie jest wyposażona w system ABS? Na filmie podczas testu drogi hamowania piszczał jak azjatycka dama na godziny. ABS jest dla mięczaków. Nie wiedziałeśo tym? Na tej grupie były Nie oszukuj jelonka, ABS bez węża ogrodowego na feldze to jest problem z drogą hamowania. -- 'Tom N' |
|
Data: 2019-10-23 23:01:08 | |
Autor: J.F. | |
Przejście dla pieszych i BMW | |
Dnia Tue, 22 Oct 2019 20:13:46 +0200, Irokez napisał(a):
W dniu 2019-10-20 o 17:24, Janusz pisze: Taka gorna granica kary w kodeksie ... i cos mi sie widzi, ze tym razem moze byc kara wysoka. Pewnie nie 8 lat, moze nawet nie 4, ale bez Ale wypuścili wolno. Nie chcieli - sad nie zgodzil sie na areszt. Tłumaczył się, że słońce go oślepiło. Nawet nie trzeba zap* - jade sobie kiedys spokojnie, widocznosc dobra .... tylko lewa czesc ulicy w cieniu. I tam sobie jakis pieszy wchodzi na pasy ... i ma pierwszenstwo. I mysli, ze sie zatrzymam i go puszcze. I dobrze mysli ... tylko ja go nie widze. PS. ta wielce zaawansowana marka z kosmicznymi technologiami uwielbianymi przez rzeszę ludzi nie jest wyposażona w system ABS? Na filmie podczas testu drogi hamowania piszczał jak azjatycka dama na godziny. Cos tam policja mowi, ze mocno poprzerabiany, az sie zastanawiaja, czy powinien byc dopuszczony do ruchu. Moze ABS wylaczony. Ale jaki test hamowania ? Policja chyba nic takiego na miejscu nie zrobila, a filmu by nie opublikowala ? J. |
|
Data: 2019-10-23 23:27:04 | |
Autor: Shrek | |
Przejście dla pieszych i BMW | |
W dniu 23.10.2019 o 23:01, J.F. pisze:
Ale jaki test hamowania ? Policja chyba nic takiego na miejscu nie Robiła - jest na którymś z filmów TVN warszawa. Normalnie nim jeździli i butowali, więc będzie wiadomo dość dokładnie kiedy hamował i z jakiej prędkości. Dziś piszą już o 130, ale to się kupy nie trzyma. Co do Zarządu Dróg miejskich to porobili wszystkie przejscia w okolicy (czasem z dość znaczną przebudową - zmianą organizacji ruchu, żeby przejście było tylko przez jeden pas), a te na tej ulicy tylko doświetlili. A ZDM robił audyty przejśc i z tego co pamiętam te dostały najgorsze wyniki i chyba po prostu planowali gruntowne akcje na całej ulicy i kasy nie stykło... BTW - Wszyscy śmiali się jak aktywista rowerowy został dyrektorem zarządu drug miejskich a okazuje się, że koleś robi naprawdę niezłą robotę przejścia aktywne, doświetlenia, priorytet dla tramwajow, a korki... generalnie rosną ale imho mniej niż by wynikało z normalnego wzrostu ilości pojazdów. -- Shrek |
|
Data: 2019-10-24 01:19:17 | |
Autor: J.F. | |
Przejście dla pieszych i BMW | |
Dnia Wed, 23 Oct 2019 23:27:04 +0200, Shrek napisał(a):
BTW - Wszyscy śmiali się jak aktywista rowerowy został dyrektorem zarządu drug miejskich a okazuje się, że koleś robi naprawdę niezłą My we wrocku mamy "oficera rowerowego". Co on robi, to jakos trudno mi dostrzec. robotę przejścia aktywne, doświetlenia, To samochodow nie zwolni ... ale moze paru pieszych uratuje .. priorytet dla tramwajow, Mam mieszane uczucia. Nie negujac potrzeby/prawa ... burdel to wsrod samochodow wprowadza. No i efekt taki, ze jade szybko, bo nigdy nie wiadomo, czy sie nie przyda.A tam gdzies z boku pewnie piesi przebieraja nozkami, bo im tramwaj ucieka. Naprawde nie da sie dobrac zielonej fali, tak zeby pasowala samochodom i tramwajom ? Nawet jesli tramwaje mialyby jechac troche wolniej ? Bo zielona fala dobrze spowalnia ... o ile nie jest usawiona na 120 :-) J. |
|
Data: 2019-10-24 07:27:54 | |
Autor: Shrek | |
Przejście dla pieszych i BMW | |
W dniu 24.10.2019 o 01:19, J.F. pisze:
Dnia Wed, 23 Oct 2019 23:27:04 +0200, Shrek napisał(a): No dlatego ja jestem pozytywnie puchalskim zaskoczony. Też myślałem że to idiotyzm, żeby człowiek od masy krytycznej został dyrektorem zarządu dróg miejskich. Okazało się ze jak coś wygląda głupio ale działa to wcale nie jest głupie:P robotę przejścia aktywne, Zdziwiłbyś się... Zwalnia i to do zera. priorytet dla tramwajow, No właśnie, że... nie. Tramwaje sprawnie przejeżdzają przez duże skrzyżowania, a wcześniej utykały bo jakiś mądry zaparkował na torach przy skręcie i za chwile stało całe skrzyżowanie. Zresztą to nie jest tak że tramwaje mają zielone przez wszystko i tną jak leci. Po prostu obecność tramwaju jest przekazywana do sterownika i on to bierze pod uwagę. Nawet nie wiem czy to (w sensie priorytetu dla tramów) jakiś scentralizowany system (chyba nie, choć sterowniki między sobą gadają po światłowodach, ale to po prostu w ramach systemu "ogólnego"). Jak jesteś zainteresowany to moge spróbować wybadać temat. No i efekt taki, ze jade szybko, bo nigdy nie No tak, niech stoją na światłach, bo jak jadą to piesi nie mogą wsiąść;) Naprawde nie da sie dobrac zielonej fali, tak zeby pasowala samochodom Ogólnie zrobienie zielonej fali w dużym mieście to nie takie hop siup, ale wydaje mi się, że właśnie wzdłuż głównych ulic się poprawilo. Być może właśnie jest fala dla tramwajów a samochody łapią się przy okazji, ale wydaje mi się, ze to Cezar (system zarządzania ruchem) się w końcu nauczył jak działać;) -- Shrek |
|