Przejście dla pieszych i BMW

Data: 2019-11-08 07:27:52
Autor: Shrek
Przejście dla pieszych i BMW
W dniu 20.10.2019 o 17:24, Janusz pisze:
Znowu bmw, znowu przejście, znowu przepisy ma w dupie.
Potrącił mężczyznę na przejściu który w ostatniej chwili zdążył syna i żonę uratować, sam niestety zginął.

https://wiadomosci.wp.pl/tragiczny-wypadek-w-warszawie-kierowca-wjechal-w-mezczyzne-i-dziecko-6437175929722497a

Zaczęli montaż progów. Mam mieszane uczucia, ale skoro nie da się po prośbie to trzeba pałą. Mam tylko wątpliwości co do typu pały. Niby rozwiązanie tymczasowe, ale my już znamy wartość prowizorek - zobaczymy jakie progi będą ale mam obawy że standardowe łamacze zawieszenia. IMHO lepiej byłoby zwęzić lokalnie do jednego pasa, docelowo całość po jednym pasie z dodatkowymi pasami do skrętów i nawet trzema przed skrzyżowaniami z kasprowicza (w stronę wisły, ale to skrzyżowanie już po przebudowie) i wólczyńską w stronę conrada. Korki w szczycie i tak nie są wynikiem zbyt małej ilości pasów na drodze jako takiej a właśnie przed tymi skrzyżowaniami.

Może przy okazji S8 zrobią część TMP (czyli nocznickiego), ale dalej pozostaje problem wólczyskiej. Zawsze dupa z tyłu - po prostu za dużo samochodów...

--
Shrek

Data: 2019-11-08 01:25:56
Autor: Zenek Kapelinder
Przejście dla pieszych i BMW
I dobrze że progi montują. Srednia wyjdzie na poziomie 12km/h. Ale do czasu aż jakis kolejny baran tak będzie zapierdalal ze na progu wyrzuci go w powietrze, spadnie na chodnik i zabije 7 osób. Kolejny etap to taki że przed jadącym samochodem będzie musiał ktos iść z chorągiewką. A wystarczyło by jak by kierowca srebrnego samochodu  nie zatrzymał się żeby przepuscic lemingi. To on zabił leminga chociaz za zabójstwo nie będzie odpowiadał.

Data: 2019-11-08 10:35:06
Autor: ąćęłńóśźż
Przejście dla pieszych i BMW
Od niego też miałbyś słusznie w ryło.

-- -- -
To on zabił

Data: 2019-11-09 10:59:19
Autor: Uzytkownik
[...]

Zeniu, przypomnij wszystkim za co byłeś umieszczony w poprawczaku?

Możesz coś opowiedzieć o swoim tatusiu, który pomimo braku wykształcenia był funkcjonariuszem UB i wsławił się w pobiciach aresztowanych.

Poszedłeś w ślady swojego tatusia. Przypomnij ile lat współpracowałeś z SB i dlaczego teraz nienawidzisz obecnej władzy, która zabrała ci emeryturę na podstawie ustawy dezubekizacyjnej?

Data: 2019-11-09 18:49:38
Autor: Shrek
W dniu 08.11.2019 o 07:27, Shrek pisze:
[...]

Zakończyli - progi standardowe łamacze, w dziwnych miejscach (tak na oko koło 100m przed przejściami) i ograniczenie do 30. Przegięcie w druga stronę:(

--
Shrek

Data: 2019-11-09 10:21:54
Autor: Zenek Kapelinder
Przejście dla pieszych i BMW
Jak baranie przegięcie. Ty jesteś obrońca pieszych chociaz nie potrafisz napisać dlaczego.

Data: 2019-11-14 00:47:55
Autor: jerzu.xyz
Przejście dla pieszych i BMW
On Sat, 9 Nov 2019 18:49:38 +0100, Shrek <1@wp.pl> wrote:

Przegięcie w druga stronę:(

No, nie będziesz już mógł zapierdalać 70 km/h. Ale to dobrze, sam tego
chciałeś.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2019-11-14 05:47:46
Autor: Shrek
W dniu 14.11.2019 o 00:47, jerzu.xyz@irc.pl pisze:

Przegięcie w druga
stronę:(

No, nie będziesz już mógł zapierdalać 70 km/h. Ale to dobrze, sam tego
chciałeś.

No to nie będę. Natomiast mogli to zrobić logiczniej (o czym pisałem).

--
Shrek

Data: 2019-11-14 00:46:35
Autor: jerzu.xyz
On Fri, 8 Nov 2019 07:27:52 +0100, Shrek <1@wp.pl> wrote:

Może przy okazji S8 zrobią część TMP

Nie S8 tylko S7. S8 jest skończona. Wątpię.