Przejście do Play Fresh

Data: 2009-05-13 15:39:13
Autor: Jingiel
Przejście do Play Fresh
Mam pytanie. W momencie przenosin numeru z Heyah do Play pobierana jest z konta kwota 36,60 zl. Potem te kase play mi zwraca. Czy dostaję ją do ręki, czy w formie kasy na koncie. Chodzi mi o to, żebym przy przejsciu nie płacił te 30 zł za starter w playu.

Jingiel

Data: 2009-05-13 15:46:51
Autor: wiatrak
Przejście do Play Fresh

Użytkownik "Jingiel" <XXX@XX.XX> napisał w wiadomości news:gue9l6$9l5$1node1.news.atman.pl...
[...]

36,60??   Chyba 50złotych. Dostajesz doładowania 3 x 20. Płacisz 30 za starter, zostaje to na koncie do wygadania.

wiatrak

Data: 2009-05-13 15:50:16
Autor: Valdi.Pavlack
Przejście do Play Fresh
"wiatrak" news:guea3m$9qg$1node1.news.atman.pl

36,60??   Chyba 50złotych. Dostajesz doładowania 3 x 20. Płacisz 30 za
starter, zostaje to na koncie do wygadania.

A można wsiąść starter za 9 zł przy przenoszeniu numeru?

Data: 2009-05-14 07:27:21
Autor: Dominik & Co
Przejście do Play Fresh
Valdi.Pavlack napisał(a):

A można wsiąść starter za 9 zł przy przenoszeniu numeru?

Można, sam taki brałem. Ale z niewiadomych przyczyn musi
to być starter (beznumerowy oczywiście) Fresha, numer SIM
starego "Nowego Play na kartę" "nie wchodził do systemu"
(przynajmniej w Germanosie w Bełchatowie).

Przy trzydziestkach nie było tego problemu.

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-05-14 08:58:05
Autor: Valdi.Pavlack
Przejście do Play Fresh
"Dominik & Co" news:guga3n$gfb$1inews.gazeta.pl

[...]

Możesz bardziej rozwinąć swoją myśl? - jak to starter beznumerowy? Mam
rozumieć, że na karcie nie masz zapisanego numeru, który przenosiłeś a
dodatkowo trzeba ręcznie przechodzić na nową taryfę?
Pierwsze raz numer przenoszę, więc jak kogoś uraziłem to mega przepraszam za
lamerskie pytanie. :)

Data: 2009-05-14 09:21:11
Autor: Dominik & Co
Przejście do Play Fresh
Valdi.Pavlack napisał(a):

Możesz bardziej rozwinąć swoją myśl? - jak to starter beznumerowy? Mam

Każda karta SIM ma swój numer seryjny. Normalnie sprzedawane startery
mają już przyporządkowane u operatora do swego numeru seryjnego numer
telefoniczny (typu 791 *** ***).

Są też karty SIM bez przyporządkowanego numeru tel. i w rezultacie
przenoszenia przypisywany im jest "Twój" numer (np. 601 *** ***).

Niektóre punkty Play mają tylko "beznumerowe" trzydziestki,
inne także dziewiątki- trzeba zapytać.

rozumieć, że na karcie nie masz zapisanego numeru, który przenosiłeś a

Na karcie nie ma. To ustala operator przy okazji procesu przenosin.
Do tej pory karta mogła "być" każdym numerem. Gdy podpiszesz formularz
rejestracyjny będzie na nim razem z "Twoim" numerem telefonu
numer seryjny karty SIM.

A jeśli to wszystko jest nadal niejasne, zastanów się jak działa
wydawanie duplikatów SIM, gdy zgubisz/zniszczysz starą. Myślisz,
że specjalnie dla Ciebie produkowany jest klon starej karty?
Nie, po prostu bierze się jedną z takich "beznumerowych" i przypisuje
do Twojego numeru telefonicznego.

Można mieć też dwie karty SIM przypisane do jednego numeru-
vide Era Tandem.

dodatkowo trzeba ręcznie przechodzić na nową taryfę?

Nie. Taryfę ustala operator, będzie to od razu fresh.

Jeśli gdzieś coś pokręciłem, proszę fachowców o sprostowanie :-)

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-05-14 14:19:25
Autor: Valdi.Pavlack
Przejście do Play Fresh
"Dominik & Co" news:guggp8$be5$1inews.gazeta.pl

[...]

I teraz jest już dla mnie wszystko jasne :) Rozumiem, że na taką kartę numer
telefonu jest "wklepywany" na poczekaniu, bo przecież odbiór karty z
przeniesionym numerem może nastąpić w każdym salonie sprzedaży.
A ha i może jeszcze takie błahe pytanie - kartę z przeniesionym numerem
dostaje się w jakim kartonowym pudełeczko (coś a'la standardowe opakowania
zwykłego startera w PLAYu)?

Data: 2009-05-14 14:28:56
Autor: Dominik & Co
Przejście do Play Fresh
Valdi.Pavlack napisał(a):

I teraz jest już dla mnie wszystko jasne :) Rozumiem, że na taką kartę numer
telefonu jest "wklepywany" na poczekaniu, bo przecież odbiór karty z
przeniesionym numerem może nastąpić w każdym salonie sprzedaży.

Tak, przy czym nie tyle "na kartę", ile "do systemu".

Przy okazji rejestrujesz ten numer w Play i masz szansę odmówić
zgody na spam.

A ha i może jeszcze takie błahe pytanie - kartę z przeniesionym numerem
dostaje się w jakim kartonowym pudełeczko (coś a'la standardowe opakowania
zwykłego startera w PLAYu)?

Dostajesz w kartoniku. Do systemu wklepywany jest tylko nr karty, a ten
jest widoczny bez rozbebeszania kartonika.

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-05-14 15:28:55
Autor: Valdi.Pavlack
Przejście do Play Fresh
"Dominik & Co" news:guh2q8$shf$2inews.gazeta.pl

Przy okazji rejestrujesz ten numer w Play i masz szansę odmówić
zgody na spam.

I to jest dla mnie bardzo ważna informacja.
Możesz mi powiedzieć jak taka odmowa wygląda? Podpisuję jakiś "kwit", w
którym kategorycznie nie rzyczę sobie żadnych reklamowych śmieci wysyłanych
na mój numer?
Rozumiem, że żadnych problemów i krzywień ze strony konsultanta, kiedy
odmówię reklamowego spamu nie muszę się spodziewać :)

Dostajesz w kartoniku. Do systemu wklepywany jest tylko nr karty, a ten
jest widoczny bez rozbebeszania kartonika.

OK. Dziękuję za informację.
Dzisiaj zarejestrowałem kartę, poszedłem do PLAY ZONE i teraz cierpliwie
czekam na przeniesienie.

Data: 2009-05-14 13:36:19
Autor: Olgierd
Przejście do Play Fresh
Dnia Thu, 14 May 2009 15:28:55 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

[...]

Przy rejestracji karty jest rubryka "wyrażam zgodę na otrzymywanie". Zaklikujesz "nie".

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-05-14 15:41:23
Autor: Valdi.Pavlack
Przejście do Play Fresh
"Olgierd" news:pan.2009.05.14.13.36.17rudak.org

> [...]
> rzyczę sobie żadnych reklamowych śmieci wysyłanych na mój numer?

Przy rejestracji karty jest rubryka "wyrażam zgodę na otrzymywanie".

I mogę mieć 100% pewność, że nic nie będę dostawał jak to zaznaczę? :)

Data: 2009-05-14 13:47:12
Autor: Olgierd
Przejście do Play Fresh
Dnia Thu, 14 May 2009 15:41:23 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

> [...]

Zaklikujesz "nie".

I mogę mieć 100% pewność, że nic nie będę dostawał jak to zaznaczę?

Jak zawsze ;)

Data: 2009-05-14 15:57:45
Autor: Valdi.Pavlack
Przejście do Play Fresh
"Olgierd" news:pan.2009.05.14.13.47.10rudak.org

Jak zawsze ;)

Czyli jednak mogę się spodziewać jakiegoś spamu mimo kategorycznej odmowy
jego otrzymywania... Ehh w Pluszaku spędziłem trochę lat, jedne numery były
rejestrowane (abonamenty), drugie nie (prepaidy), ale w czasie całej mojej
kadencji nie dostałem ani jednej reklamy. Mam cichą nadzieję, że w PF będzie
podobnie.

Data: 2009-05-14 23:37:01
Autor: Chris
Przejście do Play Fresh
Dnia Thu, 14 May 2009 15:57:45 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

[...]

To się rozczarujesz.
Przychodzą na okrągło SMS-y, tak samo kretyńskie jak w Orange.
Ja to na razie toleruję ze względu na przełomowa rolę taryfy Fresh, ale
moja cierpliwość z czasem się wyczerpie.
Radzę na wszelki wypadek zachować kopie swojej karty rejestracyjnej z
wyraźnie zaznaczonym brakiem zgody - może się przydać.
Ja właśnie odszukałem swoja starą korespondencję z Orange, gdzie
domagam się zaprzestania wysyłki do mnie wszelkich wiadomości o
charakterze marketingowym i mam zamiar zrobić z tego użytek.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-05-15 07:27:16
Autor: Dominik & Co
Przejście do Play Fresh
Valdi.Pavlack napisał(a):

Czyli jednak mogę się spodziewać jakiegoś spamu mimo kategorycznej odmowy
jego otrzymywania... Ehh w Pluszaku spędziłem trochę lat, jedne numery były

Ja na razie na inny numer (przeniesiony z MK) nie dostałem nic.
Jeśli dostanę, będę walczyć :-)

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-05-15 09:24:37
Autor: Valdi.Pavlack
Przejście do Play Fresh
"Dominik & Co" news:guiufk$ij1$1inews.gazeta.pl

Ja na razie na inny numer (przeniesiony z MK) nie dostałem nic.
Jeśli dostanę, będę walczyć :-)

Liczę, że u mnie będzie podobnie.
Z miesiąc temu zakupiłem starterek PF i póki co nic na niego nie dostaję.
Oby tak pozostało również na przeniesionym numerze.

Data: 2009-05-13 16:01:17
Autor: Jingiel
Przejście do Play Fresh

36,60??   Chyba 50złotych. Dostajesz doładowania 3 x 20. Płacisz 30 za starter, zostaje to na koncie do wygadania.

Na stronie playa wyraznie pisze, ze z tt i heyah jest 36,60 zl. 50 jest z simplusa, a 61 zl z Orange. Na tym oparlem to stwierdzenie.

Jingiel

Data: 2009-05-13 17:08:36
Autor: Danny
Przejście do Play Fresh
Dnia Wed, 13 May 2009 16:01:17 +0200, Jingiel napisał(a):

36,60??   Chyba 50złotych. Dostajesz doładowania 3 x 20. Płacisz 30 za starter, zostaje to na koncie do wygadania.

Na stronie playa wyraznie pisze, ze z tt i heyah jest 36,60 zl.

z TT na pewno jest 50

Daniel
http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

Data: 2009-05-13 17:09:35
Autor: SDD
Przejście do Play Fresh

Użytkownik "Jingiel" <XXX@XX.XX> napisał w wiadomości news:gueaui$9l5$2node1.news.atman.pl...

Na stronie playa wyraznie pisze, ze z tt i heyah jest 36,60 zl. 50 jest z simplusa, a 61 zl z Orange. Na tym oparlem to stwierdzenie.

Kiedy ostatnio byles u okulisty?
50 zł - Simplus, 36,6, Heyah, TakTak
36,6 to taka siec (alter ego simplusa) a nie cena przeniesienia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-13 17:17:24
Autor: Jingiel
Przejście do Play Fresh

Kiedy ostatnio byles u okulisty?
50 zł - Simplus, 36,6, Heyah, TakTak
36,6 to taka siec (alter ego simplusa) a nie cena przeniesienia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaahha, sorry nie wiedzialem, ze istnieje siec 36,6 :)))

Jingiel

Data: 2009-05-13 18:10:21
Autor: Valdi.Pavlack
Przejście do Play Fresh
"Jingiel" news:guefd8$ah6$2node1.news.atman.pl

hahaahha, sorry nie wiedzialem, ze istnieje siec 36,6 :)))

Poważnie? :)

Data: 2009-05-14 14:25:23
Autor: Dominik & Co
Przejście do Play Fresh
Jingiel napisał(a):

Na stronie playa wyraznie pisze, ze z tt i heyah jest 36,60 zl. 50 jest z simplusa, a 61 zl z Orange. Na tym oparlem to stwierdzenie.

Chłopie, bez urazy, ale gdzie widzisz "36,60 zł"? Jest wymienione
"36,6" jako (BTW IMO kretyńska) nazwa sieci.

http://www.voila.pl/286/e4cjc/index.php?1
http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/przejscie/index.html

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-05-14 14:28:00
Autor: Jingiel
Przejście do Play Fresh

Chłopie, bez urazy, ale gdzie widzisz "36,60 zł"? Jest wymienione
"36,6" jako (BTW IMO kretyńska) nazwa sieci.

Sprawa wyjasniona parenascie postow wczesniej. Inna sprawa, ze nazwa sieci jest wyjatkowo kretynska jak sam okresliles.

Jingiel

Data: 2009-05-14 12:40:33
Autor: Olgierd
Przejście do Play Fresh
Dnia Thu, 14 May 2009 14:28:00 +0200, Jingiel napisał(a):

[...]

Sugeruje stan przedgorączkowy ;-)

Data: 2009-05-14 15:26:37
Autor: Valdi.Pavlack
Przejście do Play Fresh
"Jingiel" news:gugpra$m38$1node1.news.atman.pl

Sprawa wyjasniona parenascie postow wczesniej. Inna sprawa, ze nazwa
sieci jest wyjatkowo kretynska jak sam okresliles.

IMHO podobnie jak wiele nazw, które są m. in. nadawane promocjom w Plusie...
ehh...

Data: 2009-05-13 15:56:37
Autor: SDD
Przejście do Play Fresh

[...]

Do reki to wiesz, co mozesz sobie wziac. Gdyby dawali do reki to przeciez - jako ze nei pobieraja oplaty za przeniesienei z ich sieci, to cwani klineci mogliby to wykiorzystac do przenosin pomiedzy innymi sieciami via PLay.
50 zaplacisz w Heyah, 60 zl dostaniesz w Playu na rozmowy (3x20 zl + jeszcze dodatkowy bonus).
Z wlasnej kieszeni wylozysz co najmniej 9 zl na starter + 5 zl na doladowanie przedluzajace waznosc konta o rok.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-13 16:23:13
Autor: Valdi.Pavlack
Przejście do Play Fresh
"SDD" news:guejil$57s$1news.onet.pl

Z wlasnej kieszeni wylozysz co najmniej 9 zl na starter + 5 zl na
doladowanie przedluzajace waznosc konta o rok.

Czyli można zakupić przy przenosinach starter za 9 zł? :)

Data: 2009-05-13 16:50:08
Autor: Jingiel
Przejście do Play Fresh
Valdi.Pavlack pisze:
"SDD" news:guejil$57s$1news.onet.pl

Z wlasnej kieszeni wylozysz co najmniej 9 zl na starter + 5 zl na
doladowanie przedluzajace waznosc konta o rok.

Czyli można zakupić przy przenosinach starter za 9 zł? :)

na stronie playa pisze tak

Nie czekaj, przenieś swój numer do Play Fresh. Wszystkie formalności załatwimy za Ciebie.
Zadzwonimy do Ciebie z informacją, kiedy możesz już odebrać starter.
Koszt startera to 30 zł.

Więc kto ma rację

Jingiel

Data: 2009-05-13 17:04:12
Autor: Valdi.Pavlack
Przejście do Play Fresh
"Jingiel" news:guedq4$ae3$1node1.news.atman.pl

[...]

Ja też jestem w kropce. Przedzwoniłem do salonu i tam mówią, że klient przy
przenoszeniu numeru sam sobie wybiera starter za 9 bądź 30 zł.

Data: 2009-05-13 17:05:36
Autor: Jingiel
Przejście do Play Fresh

Ja też jestem w kropce. Przedzwoniłem do salonu i tam mówią, że klient przy
przenoszeniu numeru sam sobie wybiera starter za 9 bądź 30 zł.

A ja nie mogę sie dodzwonic do salonu.

Jingiel

Data: 2009-05-13 18:09:36
Autor: Valdi.Pavlack
Przejście do Play Fresh
"Jingiel" news:gueen4$ah6$1node1.news.atman.pl

> Ja też jestem w kropce. Przedzwoniłem do salonu i tam mówią, że klient
przy
> przenoszeniu numeru sam sobie wybiera starter za 9 bądź 30 zł.

A ja nie mogę sie dodzwonic do salonu.

Ehh jak miło mieć świadomość, że przez te kilka chwil byłem dzieckiem
lepszego boga i udało mi się dodzwonić do salonu :)

Data: 2009-05-14 13:18:11
Autor: PlaMa
Przejście do Play Fresh
W dniu 2009-05-13 17:04, Valdi.Pavlack pisze:

[...]

Mnie powiedziano że tylko 20 zł przy przeniesieniu numeru z abo w orange

Data: 2009-05-14 14:17:30
Autor: Jingiel
Przejście do Play Fresh

Mnie powiedziano że tylko 20 zł przy przeniesieniu numeru z abo w orange

I juz widze, ze kreca. Zaczyna mi sie nie podobac to przejscie powoli. Tu pisza tak, tu inaczej. Sami sie placza w zeznaniach :)

Jingiel

Data: 2009-05-14 14:23:16
Autor: Valdi.Pavlack
Przejście do Play Fresh
"PlaMa" news:gugulo$ahv$1inews.gazeta.pl

Mnie powiedziano że tylko 20 zł przy przeniesieniu numeru z abo w orange

A mają w ogóle startery 20 złotowe? Moja wiedza ogranicza się do starterów
5, 9 i 30 zł.

Data: 2009-05-14 16:14:17
Autor: PlaMa
Przejście do Play Fresh
W dniu 2009-05-14 14:23, Valdi.Pavlack pisze:

Mnie powiedziano że tylko 20 zł przy przeniesieniu numeru z abo w orange
A mają w ogóle startery 20 złotowe? Moja wiedza ogranicza się do starterów
5, 9 i 30 zł.

30 oczywiście

Data: 2009-05-14 16:31:06
Autor: Valdi.Pavlack
Przejście do Play Fresh
"PlaMa" news:guh8vv$pi9$1inews.gazeta.pl

30 oczywiście

i 9 zł.

Data: 2009-05-14 23:33:04
Autor: PlaMa
Przejście do Play Fresh
W dniu 2009-05-14 16:31, Valdi.Pavlack pisze:

30 oczywiście
i 9 zł.

Tego nie potwierdzę. mnie pani w germanosie w Olsztynie zapewniała, że z abo w orange mogę przejśćna play fresh wyłącznie na starter 30 zł.

Data: 2009-05-15 08:44:52
Autor: Chris
Przejście do Play Fresh
Dnia Thu, 14 May 2009 23:33:04 +0200, PlaMa napisał(a):

Tego nie potwierdzý. mnie pani w germanosie w Olsztynie zapewniała, że z abo w orange mogý przej÷ĺna play fresh wył˘cznie na starter 30 zł.

Wiýc zamiast bezkrytycznie wierzyĺ w to, co powiedziała jaka÷ pani,
÷ci˘gnij sobie ze strony operatora "Regulamin Oferty Promocyjnej
'PrzejdŽ do Play Fresh'", a tam znajdziesz:

"1. Oferta Promocyjna ĽPrzejdŽ do Play Freshľ skierowana jest do osób,
które w okresie obowi˘zywania niniejszej Oferty Promocyjnej złoż˘
wniosek o przeniesienie numer telefonu od swojego dotychczasowego
operatora do Sieci Telekomunikacyjnej P4, zakupi˘ Zestaw Startowy w
cenie 9 zł brutto lub Zestaw Startowy w cenie 30 zł brutto i dokonaj˘
Aktywacji w Ofercie Play Fresh" Owszem, przed 29 kwietnia konieczny był starter za 30 zł, teraz już
wystarczy starter za 9 zł.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-05-15 14:53:09
Autor: PlaMa
Przejście do Play Fresh
W dniu 2009-05-15 08:44, Chris pisze:

Tego nie potwierdzę. mnie pani w germanosie w Olsztynie zapewniała, że z
abo w orange mogę przejśćna play fresh wyłącznie na starter 30 zł.
Więc zamiast bezkrytycznie wierzyć w to, co powiedziała jakaś pani,
ściągnij sobie ze strony operatora "Regulamin Oferty Promocyjnej

Tylko mówię co mi powiedziała! :)

Owszem, przed 29 kwietnia konieczny był starter za 30 zł, teraz już
wystarczy starter za 9 zł.

to by się nawet chronologicznie zgadzało, bo rozmowa była przed majem.

Data: 2009-05-15 18:25:53
Autor: JoteR
Przejście do Play Fresh
"Chris" napisał:

Owszem, przed 29 kwietnia konieczny był starter za 30 zł,

To jest tak zwana trzecia prawda - po raz n-ty już mi się nie chce cytować, podaję sznurek:
http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty_Promocyjnej_Przejdz_do_Play_Fresh_old.pdf
Pierwsze 2 punkty.

JoteR

Data: 2009-05-15 23:51:14
Autor: Chris
Przejście do Play Fresh
Dnia Fri, 15 May 2009 18:25:53 +0200, JoteR napisał(a):

Owszem, przed 29 kwietnia konieczny był starter za 30 zł,

To jest tak zwana trzecia prawda - po raz n-ty już mi siý nie chce cytowaĺ,

Możliwe, że wcze÷niej też wystarczył starter za 9 zł, ale nigdzie na
stronach operatora nie było o tym informacji!
Już po tym, jak napisałe÷, że wystarczy starter za 9 zł, szukałem na
stronach Playa potwierdzenia tej informacji i znajdowałem tylko to:
"Regulamin Oferty Promocyjnej ĽPlay Fresh z moim numeremľ dla Oferty
Play Fresh obowi˘zuje od 19.03.2009 r. do odwołania", a w nim
nastýpuj˘c˘ tre÷ĺ:

"1. Oferta Promocyjna ĽPlay Fresh z moim numeremľ skierowana jest do
[...]
2. Oferta Promocyjna ĽPlay Fresh z moim numeremľ obowi˘zuje w okresie od
19 marca 2009 r. do odwołania."

Kopiý tego regulaminu mam na dysku.

podajý sznurek:
http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty_Promocyjnej_Przejdz_do_Play_Fresh_old.pdf
Pierwsze 2 punkty.

Ale to jest jaki÷ regulamin, który nie był na stronie Playa publikowany,
bo na stronie "PrzejdŽ do Play Fresh" najpierw był link do regulaminu o
którym piszý powyżej (z dnia 19 marca 2009), a obecnie jest link do
aktualnego regulaminu:
http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/przejscie/index.html ,
stworzonego w dniu 29-04-2009.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-05-16 00:13:09
Autor: JoteR
Przejście do Play Fresh
"Chris" napisał:

podaję sznurek:
http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty_Promocyjnej_Przejdz_do_Play_Fresh_old.pdf
Pierwsze 2 punkty.

Ale to jest jakiś regulamin, który nie był na stronie Playa publikowany,

Jak nie, jak tak - i nadal jest. Zobacz tu:
http://web.playmobile.pl/pl/uslugi/przenoszenie-numerow/index.html
W sekcji "Regulaminy" masz 4 odnośniki, ten o nazwie "Regulamin dla Play fresh" jest tym dokumentem, który podałem powyżej, którego fragment zacytowałem w tym wątku kilka dni temu i na podstawie którego dokonałem w dniu 19 kwietnia przeniesienia numeru dzieciaka z SS do PF kupując starter za 9 zł. W dodatku mam jego wersję papierową, otrzymaną w salonie Play.
Zatem powtarzam raz jeszcze - od 7 kwietnia można było przenieść numer kupując starter za 9 lub 30 zł.
Howgh!

JoteR

Data: 2009-05-16 13:51:54
Autor: Valdi.Pavlack
Przejście do Play Fresh
"JoteR" news:gukpdu$5d2$1inews.gazeta.pl

[ciach]

Potwierdzam słowa przedmówcy - starter 9 zł można bez żadnych problemów
nabyć przy przenoszeniu numeru. Dzisiaj tego dokonałem, a i jeszcze kartą
można było zapłacić - no po prostu poezja :)

Data: 2009-05-13 17:05:30
Autor: SDD
Przejście do Play Fresh

Użytkownik "Jingiel" <XXX@XX.XX> napisał w wiadomości news:guedq4$ae3$1node1.news.atman.pl...

Zadzwonimy do Ciebie z informacją, kiedy możesz już odebrać starter.
Koszt startera to 30 zł.

A regulamin czytales?
Jak wol stoi tam opcja startera za 9 zl.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-13 18:10:49
Autor: Valdi.Pavlack
Przejście do Play Fresh
"SDD" news:guenjr$ghi$1news.onet.pl

A regulamin czytales?
Jak wol stoi tam opcja startera za 9 zl.

I to jest piękne :)

Data: 2009-05-13 21:55:00
Autor: Chris
Przejście do Play Fresh
Dnia Wed, 13 May 2009 17:05:30 +0200, SDD napisał(a):

A regulamin czytales?
Jak wol stoi tam opcja startera za 9 zl.

Opcja ze starterem za 9 zł musiała się pojawić dopiero co, bo jeszcze
kilka dni temu szukałem tej opcji w regulaminie i jej wówczas nie było.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-05-13 17:07:08
Autor: JoteR
Przejście do Play Fresh
"Jingiel" napisał:

Czyli można zakupić przy przenosinach starter za 9 zł? :)

na stronie playa pisze tak
[...] Koszt startera to 30 zł.

Nie wiem, kto i czym pisze na "stronie playa", ale w zamieszczonym tam regulaminie napisane jest tak:
"1. Oferta Promocyjna "Przejdź do Play Fresh" skierowana jest do osob,
ktore w okresie obowiązywania niniejszej Oferty Promocyjnej złożą wniosek
o przeniesienie numer telefonu od swojego dotychczasowego operatora
do Sieci Telekomunikacyjnej P4, zakupią Zestaw Startowy w cenie 9 zł brutto
lub Zestaw Startowy w cenie 30 zł brutto i dokonają aktywacji w Ofercie Play Fresh.
2. Oferta Promocyjna "Przejdź do Play Fresh" obowiąuje w okresie
od 7 kwietnia 2009 r. do odwołnia."

Więc kto ma rację

Praktyka. Pisałem tu już kilka dni temu - wystarczył starter za 9 PLN.
Nieprzypadkowo został użyty czas przeszły dokonany ;-)

JoteR

Data: 2009-05-13 21:58:56
Autor: Chris
Przejście do Play Fresh
Dnia Wed, 13 May 2009 17:07:08 +0200, JoteR napisał(a):

Nie wiem, kto i czym pisze na "stronie playa", ale w zamieszczonym tam regulaminie napisane jest tak:
"1. Oferta Promocyjna "PrzejdŽ do Play Fresh" skierowana jest do osob,
ktore w okresie obowi˘zywania niniejszej Oferty Promocyjnej złoż˘ wniosek
[...]
2. Oferta Promocyjna "PrzejdŽ do Play Fresh" obowi˘uje w okresie
od 7 kwietnia 2009 r. do odwołnia."

Jak widaĺ, regulamin tej promocji zmienia siý niczym w kalejdoskopie, bo
w chwili obecnej jest:

"2. Oferta Promocyjna ĽPrzejdŽ do Play Freshľ obowi˘zuje w okresie od 29
kwietnia 2009 r. do odwołania".

Ale akurat takie zmiany wcale mi nie przeszkadzaj˘ ;)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-05-13 22:50:30
Autor: JoteR
Przejście do Play Fresh
"Chris" napisał:

2. Oferta Promocyjna "PrzejdŽ do Play Fresh" obowi˘uje w okresie
od 7 kwietnia 2009 r. do odwołnia."

Jak widaÄş, regulamin tej promocji zmienia siĂ˝ niczym w kalejdoskopie, bo
w chwili obecnej jest:

"2. Oferta Promocyjna ĽPrzejdŽ do Play FreshĞ obowi˘zuje w okresie od 29
kwietnia 2009 r. do odwołania".

Zależy skąd się zacznie klikać - raz odnośnik wskazuje na:
Regulamin_Oferty_Promocyjnej_Przejdz_do_Play_Fresh_old.pdf
a innym razem na:
Regulamin_Oferty_Promocyjnej_Przejdz_do_Play_Fresh.pdf
ale w obu punkt 1 ma to samo brzmienie - starter za 9 lub 30 zł. brutto.
Chyba, Ĺźe jest juĹź dokument o nazwie:
Regulamin_Oferty_Promocyjnej_Przejdz_do_Play_Fresh_new.pdf
Przy tym stachanowskim tempie to całkiem możliwe ;-)

JoteR

Przejście do Play Fresh