Przejście do Play Fresh

Data: 2009-05-13 15:56:37
Autor: SDD
Przejście do Play Fresh

Użytkownik "Jingiel" <XXX@XX.XX> napisał w wiadomości news:gue9l6$9l5$1node1.news.atman.pl...

z konta kwota 36,60 zl. Potem te kase play mi zwraca. Czy dostaję ją do ręki, czy w formie kasy na koncie. Chodzi mi o to, żebym przy przejsciu nie płacił te 30 zł za starter w playu.

Do reki to wiesz, co mozesz sobie wziac. Gdyby dawali do reki to przeciez - jako ze nei pobieraja oplaty za przeniesienei z ich sieci, to cwani klineci mogliby to wykiorzystac do przenosin pomiedzy innymi sieciami via PLay.
50 zaplacisz w Heyah, 60 zl dostaniesz w Playu na rozmowy (3x20 zl + jeszcze dodatkowy bonus).
Z wlasnej kieszeni wylozysz co najmniej 9 zl na starter + 5 zl na doladowanie przedluzajace waznosc konta o rok.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-13 16:23:13
Autor: Valdi.Pavlack
Przejście do Play Fresh
"SDD" news:guejil$57s$1news.onet.pl

Z wlasnej kieszeni wylozysz co najmniej 9 zl na starter + 5 zl na
doladowanie przedluzajace waznosc konta o rok.

Czyli można zakupić przy przenosinach starter za 9 zł? :)

Data: 2009-05-13 16:50:08
Autor: Jingiel
Przejście do Play Fresh
Valdi.Pavlack pisze:
"SDD" news:guejil$57s$1news.onet.pl

Z wlasnej kieszeni wylozysz co najmniej 9 zl na starter + 5 zl na
doladowanie przedluzajace waznosc konta o rok.

Czyli można zakupić przy przenosinach starter za 9 zł? :)

na stronie playa pisze tak

Nie czekaj, przenieś swój numer do Play Fresh. Wszystkie formalności załatwimy za Ciebie.
Zadzwonimy do Ciebie z informacją, kiedy możesz już odebrać starter.
Koszt startera to 30 zł.

Więc kto ma rację

Jingiel

Data: 2009-05-13 17:04:12
Autor: Valdi.Pavlack
Przejście do Play Fresh
"Jingiel" news:guedq4$ae3$1node1.news.atman.pl

[...]

Ja też jestem w kropce. Przedzwoniłem do salonu i tam mówią, że klient przy
przenoszeniu numeru sam sobie wybiera starter za 9 bądź 30 zł.

Data: 2009-05-13 17:05:36
Autor: Jingiel
Przejście do Play Fresh

Ja też jestem w kropce. Przedzwoniłem do salonu i tam mówią, że klient przy
przenoszeniu numeru sam sobie wybiera starter za 9 bądź 30 zł.

A ja nie mogę sie dodzwonic do salonu.

Jingiel

Data: 2009-05-13 18:09:36
Autor: Valdi.Pavlack
Przejście do Play Fresh
"Jingiel" news:gueen4$ah6$1node1.news.atman.pl

> Ja też jestem w kropce. Przedzwoniłem do salonu i tam mówią, że klient
przy
> przenoszeniu numeru sam sobie wybiera starter za 9 bądź 30 zł.

A ja nie mogę sie dodzwonic do salonu.

Ehh jak miło mieć świadomość, że przez te kilka chwil byłem dzieckiem
lepszego boga i udało mi się dodzwonić do salonu :)

Data: 2009-05-14 13:18:11
Autor: PlaMa
Przejście do Play Fresh
W dniu 2009-05-13 17:04, Valdi.Pavlack pisze:

[...]

Mnie powiedziano że tylko 20 zł przy przeniesieniu numeru z abo w orange

Data: 2009-05-14 14:17:30
Autor: Jingiel
Przejście do Play Fresh

Mnie powiedziano że tylko 20 zł przy przeniesieniu numeru z abo w orange

I juz widze, ze kreca. Zaczyna mi sie nie podobac to przejscie powoli. Tu pisza tak, tu inaczej. Sami sie placza w zeznaniach :)

Jingiel

Data: 2009-05-14 14:23:16
Autor: Valdi.Pavlack
Przejście do Play Fresh
"PlaMa" news:gugulo$ahv$1inews.gazeta.pl

Mnie powiedziano że tylko 20 zł przy przeniesieniu numeru z abo w orange

A mają w ogóle startery 20 złotowe? Moja wiedza ogranicza się do starterów
5, 9 i 30 zł.

Data: 2009-05-14 16:14:17
Autor: PlaMa
Przejście do Play Fresh
W dniu 2009-05-14 14:23, Valdi.Pavlack pisze:

Mnie powiedziano że tylko 20 zł przy przeniesieniu numeru z abo w orange
A mają w ogóle startery 20 złotowe? Moja wiedza ogranicza się do starterów
5, 9 i 30 zł.

30 oczywiście

Data: 2009-05-14 16:31:06
Autor: Valdi.Pavlack
Przejście do Play Fresh
"PlaMa" news:guh8vv$pi9$1inews.gazeta.pl

30 oczywiście

i 9 zł.

Data: 2009-05-14 23:33:04
Autor: PlaMa
Przejście do Play Fresh
W dniu 2009-05-14 16:31, Valdi.Pavlack pisze:

30 oczywiście
i 9 zł.

Tego nie potwierdzę. mnie pani w germanosie w Olsztynie zapewniała, że z abo w orange mogę przejśćna play fresh wyłącznie na starter 30 zł.

Data: 2009-05-15 08:44:52
Autor: Chris
Przejście do Play Fresh
Dnia Thu, 14 May 2009 23:33:04 +0200, PlaMa napisał(a):

Tego nie potwierdzý. mnie pani w germanosie w Olsztynie zapewniała, że z abo w orange mogý przej÷ĺna play fresh wył˘cznie na starter 30 zł.

Wiýc zamiast bezkrytycznie wierzyĺ w to, co powiedziała jaka÷ pani,
÷ci˘gnij sobie ze strony operatora "Regulamin Oferty Promocyjnej
'PrzejdŽ do Play Fresh'", a tam znajdziesz:

"1. Oferta Promocyjna ĽPrzejdŽ do Play Freshľ skierowana jest do osób,
które w okresie obowi˘zywania niniejszej Oferty Promocyjnej złoż˘
wniosek o przeniesienie numer telefonu od swojego dotychczasowego
operatora do Sieci Telekomunikacyjnej P4, zakupi˘ Zestaw Startowy w
cenie 9 zł brutto lub Zestaw Startowy w cenie 30 zł brutto i dokonaj˘
Aktywacji w Ofercie Play Fresh" Owszem, przed 29 kwietnia konieczny był starter za 30 zł, teraz już
wystarczy starter za 9 zł.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-05-15 14:53:09
Autor: PlaMa
Przejście do Play Fresh
W dniu 2009-05-15 08:44, Chris pisze:

Tego nie potwierdzę. mnie pani w germanosie w Olsztynie zapewniała, że z
abo w orange mogę przejśćna play fresh wyłącznie na starter 30 zł.
Więc zamiast bezkrytycznie wierzyć w to, co powiedziała jakaś pani,
ściągnij sobie ze strony operatora "Regulamin Oferty Promocyjnej

Tylko mówię co mi powiedziała! :)

Owszem, przed 29 kwietnia konieczny był starter za 30 zł, teraz już
wystarczy starter za 9 zł.

to by się nawet chronologicznie zgadzało, bo rozmowa była przed majem.

Data: 2009-05-15 18:25:53
Autor: JoteR
Przejście do Play Fresh
"Chris" napisał:

Owszem, przed 29 kwietnia konieczny był starter za 30 zł,

To jest tak zwana trzecia prawda - po raz n-ty już mi się nie chce cytować, podaję sznurek:
http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty_Promocyjnej_Przejdz_do_Play_Fresh_old.pdf
Pierwsze 2 punkty.

JoteR

Data: 2009-05-15 23:51:14
Autor: Chris
Przejście do Play Fresh
Dnia Fri, 15 May 2009 18:25:53 +0200, JoteR napisał(a):

Owszem, przed 29 kwietnia konieczny był starter za 30 zł,

To jest tak zwana trzecia prawda - po raz n-ty już mi siý nie chce cytowaĺ,

Możliwe, że wcze÷niej też wystarczył starter za 9 zł, ale nigdzie na
stronach operatora nie było o tym informacji!
Już po tym, jak napisałe÷, że wystarczy starter za 9 zł, szukałem na
stronach Playa potwierdzenia tej informacji i znajdowałem tylko to:
"Regulamin Oferty Promocyjnej ĽPlay Fresh z moim numeremľ dla Oferty
Play Fresh obowi˘zuje od 19.03.2009 r. do odwołania", a w nim
nastýpuj˘c˘ tre÷ĺ:

"1. Oferta Promocyjna ĽPlay Fresh z moim numeremľ skierowana jest do
[...]
2. Oferta Promocyjna ĽPlay Fresh z moim numeremľ obowi˘zuje w okresie od
19 marca 2009 r. do odwołania."

Kopiý tego regulaminu mam na dysku.

podajý sznurek:
http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty_Promocyjnej_Przejdz_do_Play_Fresh_old.pdf
Pierwsze 2 punkty.

Ale to jest jaki÷ regulamin, który nie był na stronie Playa publikowany,
bo na stronie "PrzejdŽ do Play Fresh" najpierw był link do regulaminu o
którym piszý powyżej (z dnia 19 marca 2009), a obecnie jest link do
aktualnego regulaminu:
http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/przejscie/index.html ,
stworzonego w dniu 29-04-2009.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-05-16 00:13:09
Autor: JoteR
Przejście do Play Fresh
"Chris" napisał:

podaję sznurek:
http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty_Promocyjnej_Przejdz_do_Play_Fresh_old.pdf
Pierwsze 2 punkty.

Ale to jest jakiś regulamin, który nie był na stronie Playa publikowany,

Jak nie, jak tak - i nadal jest. Zobacz tu:
http://web.playmobile.pl/pl/uslugi/przenoszenie-numerow/index.html
W sekcji "Regulaminy" masz 4 odnośniki, ten o nazwie "Regulamin dla Play fresh" jest tym dokumentem, który podałem powyżej, którego fragment zacytowałem w tym wątku kilka dni temu i na podstawie którego dokonałem w dniu 19 kwietnia przeniesienia numeru dzieciaka z SS do PF kupując starter za 9 zł. W dodatku mam jego wersję papierową, otrzymaną w salonie Play.
Zatem powtarzam raz jeszcze - od 7 kwietnia można było przenieść numer kupując starter za 9 lub 30 zł.
Howgh!

JoteR

Data: 2009-05-16 13:51:54
Autor: Valdi.Pavlack
Przejście do Play Fresh
"JoteR" news:gukpdu$5d2$1inews.gazeta.pl

[ciach]

Potwierdzam słowa przedmówcy - starter 9 zł można bez żadnych problemów
nabyć przy przenoszeniu numeru. Dzisiaj tego dokonałem, a i jeszcze kartą
można było zapłacić - no po prostu poezja :)

Data: 2009-05-13 17:05:30
Autor: SDD
Przejście do Play Fresh

Użytkownik "Jingiel" <XXX@XX.XX> napisał w wiadomości news:guedq4$ae3$1node1.news.atman.pl...

Zadzwonimy do Ciebie z informacją, kiedy możesz już odebrać starter.
Koszt startera to 30 zł.

A regulamin czytales?
Jak wol stoi tam opcja startera za 9 zl.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-13 18:10:49
Autor: Valdi.Pavlack
Przejście do Play Fresh
"SDD" news:guenjr$ghi$1news.onet.pl

A regulamin czytales?
Jak wol stoi tam opcja startera za 9 zl.

I to jest piękne :)

Data: 2009-05-13 21:55:00
Autor: Chris
Przejście do Play Fresh
Dnia Wed, 13 May 2009 17:05:30 +0200, SDD napisał(a):

A regulamin czytales?
Jak wol stoi tam opcja startera za 9 zl.

Opcja ze starterem za 9 zł musiała się pojawić dopiero co, bo jeszcze
kilka dni temu szukałem tej opcji w regulaminie i jej wówczas nie było.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-05-13 17:07:08
Autor: JoteR
Przejście do Play Fresh
"Jingiel" napisał:

Czyli można zakupić przy przenosinach starter za 9 zł? :)

na stronie playa pisze tak
[...] Koszt startera to 30 zł.

Nie wiem, kto i czym pisze na "stronie playa", ale w zamieszczonym tam regulaminie napisane jest tak:
"1. Oferta Promocyjna "Przejdź do Play Fresh" skierowana jest do osob,
ktore w okresie obowiązywania niniejszej Oferty Promocyjnej złożą wniosek
o przeniesienie numer telefonu od swojego dotychczasowego operatora
do Sieci Telekomunikacyjnej P4, zakupią Zestaw Startowy w cenie 9 zł brutto
lub Zestaw Startowy w cenie 30 zł brutto i dokonają aktywacji w Ofercie Play Fresh.
2. Oferta Promocyjna "Przejdź do Play Fresh" obowiąuje w okresie
od 7 kwietnia 2009 r. do odwołnia."

Więc kto ma rację

Praktyka. Pisałem tu już kilka dni temu - wystarczył starter za 9 PLN.
Nieprzypadkowo został użyty czas przeszły dokonany ;-)

JoteR

Data: 2009-05-13 21:58:56
Autor: Chris
Przejście do Play Fresh
Dnia Wed, 13 May 2009 17:07:08 +0200, JoteR napisał(a):

Nie wiem, kto i czym pisze na "stronie playa", ale w zamieszczonym tam regulaminie napisane jest tak:
"1. Oferta Promocyjna "PrzejdŽ do Play Fresh" skierowana jest do osob,
ktore w okresie obowi˘zywania niniejszej Oferty Promocyjnej złoż˘ wniosek
[...]
2. Oferta Promocyjna "PrzejdŽ do Play Fresh" obowi˘uje w okresie
od 7 kwietnia 2009 r. do odwołnia."

Jak widaĺ, regulamin tej promocji zmienia siý niczym w kalejdoskopie, bo
w chwili obecnej jest:

"2. Oferta Promocyjna ĽPrzejdŽ do Play Freshľ obowi˘zuje w okresie od 29
kwietnia 2009 r. do odwołania".

Ale akurat takie zmiany wcale mi nie przeszkadzaj˘ ;)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-05-13 22:50:30
Autor: JoteR
Przejście do Play Fresh
"Chris" napisał:

2. Oferta Promocyjna "PrzejdŽ do Play Fresh" obowi˘uje w okresie
od 7 kwietnia 2009 r. do odwołnia."

Jak widaÄş, regulamin tej promocji zmienia siĂ˝ niczym w kalejdoskopie, bo
w chwili obecnej jest:

"2. Oferta Promocyjna ĽPrzejdŽ do Play FreshĞ obowi˘zuje w okresie od 29
kwietnia 2009 r. do odwołania".

Zależy skąd się zacznie klikać - raz odnośnik wskazuje na:
Regulamin_Oferty_Promocyjnej_Przejdz_do_Play_Fresh_old.pdf
a innym razem na:
Regulamin_Oferty_Promocyjnej_Przejdz_do_Play_Fresh.pdf
ale w obu punkt 1 ma to samo brzmienie - starter za 9 lub 30 zł. brutto.
Chyba, Ĺźe jest juĹź dokument o nazwie:
Regulamin_Oferty_Promocyjnej_Przejdz_do_Play_Fresh_new.pdf
Przy tym stachanowskim tempie to całkiem możliwe ;-)

JoteR

Przejście do Play Fresh