Przejście z Plusa na Simpluse

Data: 2009-04-12 19:46:32
Autor: Rumburak
Przejście z Plusa na Simpluse
Witam

Czy jest możliwe przejście z abonamentu plusa na simplus z zachowaniem numeru?

Data: 2009-04-12 20:09:56
Autor: JoteR
"Rumburak" napisał:

Czy jest możliwe przejście z abonamentu plusa na simplus z zachowaniem numeru?

W twoim przypadku - nie. I dobrze radze - nie pytaj dlaczego...

JoteR

PS. No dobrze, święta są, trochę wyrozumiałości mozna okazać:

===========
NOWOŚĆ! ZACHOWAJ SWÓJ NUMER JAKO SIMPLUS!

Aby nie płacić abonamentu i dzwonić bez żadnych zobowiązań:
1) Następnego dnia po rozwiązaniu umowy włącz telefon;
2) w ciągu 30. dni zasil Kartę z Twoim numerem dowolną kwotą (10zł na 7 dni,
30zł na 30 dni, 50 zł na 90 dni).

W ten prosty sposób zachowasz dotychczasowy numer, ale już jako telefon na
kartę bez abonamentu, bez umowy i bez żadnych zobowiązań.
==========

Data: 2009-04-12 21:50:33
Autor: Grzegorz Fikier

Użytkownik "Rumburak" <elositoNOSPAM@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:grt9do$hj5$1achot.icm.edu.pl...
Witam

Czy jest możliwe przejście z abonamentu plusa na simplus z zachowaniem numeru?

Jest mozliwość wiecej info w archiwum, a zwlaszcza post z dnia 26 marca z godz 15:43

Data: 2009-04-13 09:15:33
Autor: Tomaszek
Rumburak pisze:
Witam

Czy jest możliwe przejście z abonamentu plusa na simplus z zachowaniem numeru?

Jest, rozwiązujesz umowę na abonament i aktywują Ci to jako Simplus. Pieprzą, że wyłączą po miesiącu. Ja już mam trzeci miesiąc takiego Simplusa z odzysku i nadal jest aktywny;)
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Przejście z Plusa na Simpluse