Przejściówka HDMI->SVGA ?

Data: 2010-12-16 14:04:39
Autor: Xian Mi Mao
Przejściówka HDMI->SVGA ?
Czy istnieje coś takiego żeby podłączyć monitor VGA do wyjścia HDMI
np. odtwarzacza Blu-Ray?

Data: 2010-12-16 23:06:45
Autor: Cavallino
Przejściówka HDMI->SVGA ?
Użytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisał w wiadomości news:6ceed8bc-eeff-4b62-88e3-b3c8c34be341c2g2000yqc.googlegroups.com...
Czy istnieje coś takiego żeby podłączyć monitor VGA do wyjścia HDMI
np. odtwarzacza Blu-Ray?

Jasne.
Ale kosztuje pewnie więcej niż ten monitor i BR razem. ;-)

Data: 2010-12-17 08:30:02
Autor: Xian Mi Mao
Przejściówka HDMI->SVGA ?
On Dec 16, 11:06 pm, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
>Czy istnieje cos takiego zeby podlaczyc monitor VGA do wyjscia HDMI
>np. odtwarzacza Blu-Ray?

Jasne.
Ale kosztuje pewnie wiecej niz ten monitor i BR razem. ;-)

A niby dlaczego?

Data: 2010-12-17 18:14:14
Autor: MaW
Przejsciówka HDMI->SVGA ?

Uzytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisal w wiadomosci news:6fd0700a-579f-4e84-a182-1147994fc8f0d8g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]
>np. odtwarzacza Blu-Ray?

Jasne.
Ale kosztuje pewnie wiecej niz ten monitor i BR razem. ;-)

No moze nie wiecej ale pewnie pare stów trzeba dac. A dlatego, bo HDMI jest cyfrowe, a VGA analogowe i trzeba sygnal skonwertowac. Zadna pasywna przejsciówka tego nie zalatwi.

MaW

Data: 2010-12-17 14:33:58
Autor: Xian Mi Mao
Przejsciówka HDMI->SVGA ?
On Dec 17, 6:14 pm, "MaW" <niepis...@aaa.bbb> wrote:

No moze nie wiecej ale pewnie pare stów trzeba dac. A dlatego, bo HDMI jest
cyfrowe, a VGA analogowe i trzeba sygnal skonwertowac. Zadna pasywna
przejsciówka tego nie zalatwi.

Aaa, mam taki monitor LG, kupiłem w MM rok temu, 26" HD, pojęcia nie
mam dlaczego posiada tylko i wyłącznie wejście VGA?
Czyli nic się z nim nie da zrobić?

A co jeśli np. (jakis inny) monitor posiada wejście tzw. "DVI". Czy
istnieją przejściówki HDMI->DVI, czy są bierne i czy drogie?

Data: 2010-12-17 23:43:41
Autor: Cavallino
Przejsciówka HDMI->SVGA ?
Użytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisał w wiadomości news:

A co jeśli np. (jakis inny) monitor posiada wejście tzw. "DVI".

W jakim standardzie?
Cyfrowe czy analog?

Data: 2010-12-17 15:01:15
Autor: Xian Mi Mao
Przejsciówka HDMI->SVGA ?
On Dec 17, 11:43 pm, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
>A co jesli np. (jakis inny) monitor posiada wejscie tzw. "DVI".

W jakim standardzie?
Cyfrowe czy analog?

wyspecyfikowane, ze cyfrowe

Data: 2010-12-18 00:07:55
Autor: Cavallino
Przejsciówka HDMI->SVGA ?
Uzytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisal w wiadomosci news:ce866bb7-443e-4275-b765-e7bd794bec4129g2000yqq.googlegroups.com...
On Dec 17, 11:43 pm, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
>A co jesli np. (jakis inny) monitor posiada wejscie tzw. "DVI".

> [...]

To juz predzej.
Skoro sa przejsciówki DVI->HDMI, to moze i zadzialaja tez w druga strone?

Ale i tak sens IMO zaden ogladania BR na takim maluchu.
Sztuka dla sztuki - nie warta ceny tej przejsciówki.

Data: 2010-12-17 15:27:17
Autor: Xian Mi Mao
Przejsciówka HDMI->SVGA ?
On Dec 18, 12:07 am, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Skoro sa przejsci wki DVI->HDMI, to moze i zadzialaja tez w druga strone?

Ale i tak sens IMO zaden ogladania BR na takim maluchu.
Sztuka dla sztuki

Nawet do malego pokoiku lub sypialni?

Data: 2010-12-18 00:36:04
Autor: pawell32
PrzejsciĂłwka HDMI->SVGA ?
W dniu 18.12.2010 00:27, Xian Mi Mao pisze:
[...]

sorry, ale to bez sensu.
nie lepiej odtwarzacz multimedialny taki jak np. extreamer?
jest mały, można zapodać hdd, ma hdmi i VGA, odtwarza wszysstko.
a najważniejsze, że schowasz go za tym małym monitorem

--
ozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-17 15:35:54
Autor: Xian Mi Mao
Przejsciówka HDMI->SVGA ?
On Dec 18, 12:36 am, pawell32 <paw...@net-sat.pl> wrote:
sorry, ale to bez sensu.
nie lepiej odtwarzacz multimedialny taki jak np. extreamer?
jest mały, można zapodać hdd, ma hdmi i VGA, odtwarza wszysstko.
a najważniejsze, że schowasz go za tym małym monitorem

Przepraszam, ale czy mógłbyś podać jakiś link do takiego wynalazku? Bo
pierwsze słyszę :O

Data: 2010-12-18 00:48:02
Autor: pawell32
Przejsciówka HDMI->SVGA ?

http://allegro.pl/odtwarzacz-xtreamer-sw-sidewinder-nowy-model-2010-i1355037486.html

http://www.xtreamer.pl/

Data: 2010-12-18 00:59:18
Autor: pawell32
Przejsciówka HDMI->SVGA ?
W dniu 18.12.2010 00:48, pawell32 pisze:
http://allegro.pl/odtwarzacz-xtreamer-sw-sidewinder-nowy-model-2010-i1355037486.html

http://www.xtreamer.pl/

sorrki, te nie mają już złacza dsub

Data: 2010-12-18 00:59:00
Autor: Cavallino
Przejsciówka HDMI->SVGA ?
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:iegt90$bin$2news.onet.pl...
W dniu 18.12.2010 00:48, pawell32 pisze:
http://allegro.pl/odtwarzacz-xtreamer-sw-sidewinder-nowy-model-2010-i1355037486.html

http://www.xtreamer.pl/

sorrki, te nie mają już złacza dsub

DVD Manty za kilkadziesiąt złotych posiada działające.

Data: 2010-12-18 05:51:37
Autor: Xian Mi Mao
Przejsciówka HDMI->SVGA ?
On Dec 18, 12:59 am, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Użytkownik "pawell32" <paw...@net-sat.pl> napisał w wiadomościnews:iegt90$bin$2news.onet.pl...

> sorrki, te nie mają już złacza dsub

DVD Manty za kilkadziesiąt złotych posiada działające.

A gdzie je kupić?

Data: 2010-12-18 18:14:53
Autor: Cavallino
Przejsciówka HDMI->SVGA ?
Użytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisał w wiadomości news:cee89dbc-3e0b-4974-bd15-839eb4c49cd0f8g2000yqd.googlegroups.com...
On Dec 18, 12:59 am, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:

> sorrki, te nie mają już złacza dsub

DVD Manty za kilkadziesiąt złotych posiada działające.

A gdzie je kupić?

W sklepie zapewne.
Ew. allegro, jak chcesz używkę.

Data: 2010-12-18 05:57:48
Autor: Xian Mi Mao
Przejsciówka HDMI->SVGA ?
On Dec 18, 12:59 am, pawell32 <paw...@net-sat.pl> wrote:
W dniu 18.12.2010 00:48, pawell32 pisze:

>http://allegro.pl/odtwarzacz-xtreamer-sw-sidewinder-nowy-model-2010-i...

>http://www.xtreamer.pl/

sorrki, te nie maja juz zlacza dsub

A poprzednie wersje miały?
Trochę tam przeglądnąłem w tym dziale "Odtwarzacze HDD -> Urządzenia"
ale na razie nie znalazłem odtwarzacza HD 1080p co by miał internetowy
streaming (Wi-Fi), HDMI oraz VGA (DSUB) naraz (chciałbym mieć
możliwość przenoszenia tego i raz podłączenia do monitora VGA (DSUB) w
sypialni a innym razem do telewizora HDMI w dużym pokoju).
Jeśli ktoś zauważył takie cóś to baaardzo proszę o linka! :)

Data: 2010-12-18 16:20:32
Autor: [MF] PL
Przejsciówka HDMI->SVGA ?
2010-12-18 14:57, Xian Mi Mao napisal (a):
[...]

I chyba już nie zobaczysz. WiFi nie radzi sobie z 1080i, a co dopiero progresywnie.

Data: 2010-12-19 07:26:59
Autor: Xian Mi Mao
Przejsciówka HDMI->SVGA ?
On Dec 18, 4:20 pm, "[MF] PL" <star_bri...@wp.pl> wrote:

> Troch tam przegl dn em w tym dziale "Odtwarzacze HDD ->  Urz dzenia"
> ale na razie nie znalaz em odtwarzacza HD 1080p co by mia internetowy
> streaming (Wi-Fi),

I chyba ju nie zobaczysz. WiFi nie radzi sobie z 1080i, a co dopiero
progresywnie.

Jak to? Masz na mysli, ze karta wifi nie potrafi przesylac danych z
tak duza predkoscia? A ethernet potrafi?

Czy czasem nie ma tu nie porozumienia? Chodzilo mi tu o streaming z
internetu (np. z YouTube itp.), i wtedy rzeczywisci nie mozna sie
spodziewac jakiejs superpredkosci i superrozdzielczosci, ale przy
podaniu filmu z nosnika masowego zeby takze umial odtworzyc film HD...

Data: 2010-12-19 16:49:01
Autor: [MF] PL
PrzejsciĂłwka HDMI->SVGA ?
2010-12-19 16:26, Xian Mi Mao napisal (a):
[...]

Napisałeś: streaming (Wi-Fi)
Po kablu idzie bez problemu

Data: 2010-12-19 18:39:31
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
Przejsciówka HDMI->SVGA ?
Xian Mi Mao wrote:
[...]

zasadniczo rzecz biorac (poza warunkami typu glucha puszcza lub laboratorium) raczej (wyjatki sie zdarzaja)
nie potrafi..

a ethernet potrafi?

potrafi

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2010-12-19 14:08:16
Autor: Xian Mi Mao
Przejsciówka HDMI->SVGA ?
On Dec 19, 6:39 pm, "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski"
<noenun...@cbpmgn.barg.cy> wrote:

> [...]
> danych z tak duza predkoscia?

zasadniczo rzecz biorac (poza warunkami typu glucha
puszcza lub laboratorium) raczej (wyjatki sie zdarzaja)

potrafi

No wlasnie, to wiec czy jest jakis streamer-plejer z wejsciem Ethernet/
WiFi oraz wyjsciem VGA & HDMI?

Data: 2010-12-19 14:09:37
Autor: Xian Mi Mao
Przejsciówka HDMI->SVGA ?

> [...]
> nie potrafi..

> potrafi

No wlasnie, to wiec czy jest jakis streamer-plejer z wejsciem Ethernet/

....albo W OGOLE "COS" co by mialo OBA wyjscia: VGA raz HDMI???

Data: 2010-12-19 23:34:06
Autor: [MF] PL
PrzejsciĂłwka HDMI->SVGA ?
2010-12-19 23:09, Xian Mi Mao napisal (a):
No wlasnie, to wiec czy jest jakis streamer-plejer z wejsciem Ethernet/
WiFi oraz wyjsciem VGA&  HDMI?

...albo W OGOLE "COS" co by mialo OBA wyjscia: VGA raz HDMI???

Tak. Nazywają to komputerem PC :)

Data: 2010-12-20 07:31:38
Autor: pawell32
Przejsciówka HDMI->SVGA ?
<noenun...@cbpmgn.barg.cy>  wrote:

[...]

jest, ale kosztuje ok 2000

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-19 20:23:47
Autor: [MF] PL
PrzejsciĂłwka HDMI->SVGA ?
[...]

W praktyce WiFi 300Mb jest wolniejsze niĹź ethernet 100Mb. Efektem stremingu HD po wifi jest sieczka na ekranie.

Data: 2010-12-20 16:36:25
Autor: wit
Przejsciówka HDMI->SVGA ?
Xian Mi Mao <xian.mi.mao@gmail.com> wrote:
Czy czasem nie ma tu nie porozumienia? Chodzilo mi tu o streaming z
internetu (np. z YouTube itp.), i wtedy rzeczywisci nie mozna sie
spodziewac jakiejs superpredkosci i superrozdzielczosci, ...

Jeżeli chodzi o Youtube to coś takiego:

http://www.youtube.com/watch?v=iDpU0dULoaM
http://www.youtube.com/watch?v=xP90fQab86Q

Odtwarza mi sie bez problemu po WiFi g w max rozdzielczości. W dodatku
widać, że wczytuje sie dużo szybciej niż potrzebuje do odtwarzania. Ale może
to oczywiście zależeć od konkretnego klipu.

wit

Data: 2010-12-18 00:58:34
Autor: pawell32
Przejsciówka HDMI->SVGA ?

http://allegro.pl/md4-media-player-2-5-sata-mp3-divx-otg-bialystok-i1369122997.html

Data: 2010-12-18 00:38:02
Autor: Cavallino
Przejsciówka HDMI->SVGA ?
Uzytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisal w wiadomosci news:4c3a4d05-ced6-45ad-a77a-2f8548ed9180t35g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

IMO taniej wyjdzie zasilic go z innego zródla niz BR posiadajacy tylko hdmi.
Np. bezposrednio z kompa.

Data: 2010-12-18 00:09:06
Autor: pawell32
Przejsciówka HDMI->SVGA ?
W dniu 17.12.2010 23:33, Xian Mi Mao pisze:
Aaa, mam taki monitor LG, kupiłem w MM rok temu, 26" HD, pojęcia nie
mam dlaczego posiada tylko i wyłącznie wejście VGA?
Czyli nic się z nim nie da zrobić?

podłączyć do komputera. to w końcu monitor - nie odbiornik tv

A co jeśli np. (jakis inny) monitor posiada wejście tzw. "DVI". Czy
istnieją przejściówki HDMI->DVI, czy są bierne i czy drogie?

tak, są przejściówki i gotowe kable (hdmi - dvi)

Data: 2010-12-18 01:33:53
Autor: [MF] PL
Przejsciówka HDMI->SVGA ?
2010-12-17 23:33, Xian Mi Mao napisal (a):
A co jeśli np. (jakis inny) monitor posiada wejście tzw. "DVI". Czy
istnieją przejściówki HDMI->DVI, czy są bierne i czy drogie?

Jak najbardziej bierne. Te złącza są kompatybilne. Inny kształt gniazda/wtyczki i tyle. Po DVI leci tylko sygnał video, aczkolwiek niektóre urządzenia przesyłają nim też audio. No i część pinów na złączu DVI przeznaczona jest dla analogowego video, czego nie ma HDMI.

Data: 2010-12-20 13:48:56
Autor: komar
PrzejsciĂłwka HDMI->SVGA ?
W dniu 2010-12-17 23:33, Xian Mi Mao pisze:
On Dec 17, 6:14 pm, "MaW"<niepis...@aaa.bbb>  wrote:

No moze nie wiecej ale pewnie pare stĂłw trzeba dac. A dlatego, bo HDMI jest
cyfrowe, a VGA analogowe i trzeba sygnal skonwertowac. Zadna pasywna
przejsciĂłwka tego nie zalatwi.

[...]

takie przejściówki są ale w większości przypadków nie działają - powód prosty HDCP. Jeżeli odtwarzacz BR nie ma możliwości wyłączenia HDPC a na 99% nie ma to przejściówka HDMI-DVI nie zadziała :(

Data: 2010-12-20 14:09:06
Autor: MF[PL]
PrzejsciĂłwka HDMI->SVGA ?
W dniu 2010-12-20 13:48, komar pisze:
[...]

A dlaczego zakładasz, że na złączu DVI nie ma HDCP?
Akurat większość monitorów będących aktualnie w sprzedaży ma.

Przejściówka HDMI->SVGA ?