Przejsciówka HDMI -> VGA

Data: 2017-06-08 11:46:12
Autor: ąćęłńóśźż
Przejsciówka HDMI -> VGA
Wpadła mi w ręce przejściówka (markowana akurat przez Dell, chyba była z lapkiem) z HDMI na VGA (15-pin żeńskie), o:
www.walmart.com/ip/Dell-Computer-DAUBNBC084-Adpt-Hdmi-To-Vga-332-2273/51669396
Stosowana przy podłączaniu lapka z wyjściem wideo na HDMI do np. projektora starszego typu z wejsciem VGA.
Ciekaw jestem, czy:
* ta przejsciówka ma w sobie elementy aktywne?
* zadziała w drugą stronę z wyjścia laptopa VGA na wejście monitora HDMI?
Tego drugiego nie mogę szybko sprawdzić, bo wyjscie wideo VGA z kompa jest także żeńskie i potrzebny byłby kabelek VGA 15-pin męski-męski, akurat nie mam.

Data: 2017-06-08 16:07:18
Autor: ToMasz
Przejsciówka HDMI -> VGA
W dniu 08.06.2017 o 11:46, ąćęłńóśźż pisze:
[...]
o ile wiem to tak
* zadziała w drugą stronę z wyjścia laptopa VGA na wejście monitora HDMI?
nie

mało tego, może nie zadziałać wyświetlanie na projektorze chronionych treści, np kanałów tv w Ipli
ToMasz

Przejsciówka HDMI -> VGA