Przejściówka LPT na USB

Data: 2009-12-20 11:33:34
Autor: MC
Przejściówka LPT na USB
Użytkownik "DFpawel" <0.pawel@STOP.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hgkn3r$h52$1inews.gazeta.pl...
Witam,

Chciałbym podpiąć drukarkę HP LaserJet 6L do portu USB. Jako że nie ma w netbook-u portu LPT to pozostaje kupić przejściówkę LPT -> USB.

Patrzyłem w archiwum grupy i nie wszystkim się to udaje taki zabieg (tj. nie działa).

Może ktoś polecić jaki kabel będzie działał bez problemów? Bo jest tego trochę i nie wiem która przejściówka jest dobra i działająca a która nie.

To nie jest proste przejście ze względu na różnicę w zasadzie działania. Gwarancję kompatybilności powienien dawać producent przejściówki albo układu, który ją napędza.

Przejściówka LPT na USB