Przejściówka LPT na USB

Data: 2009-12-20 13:06:39
Autor: Jwzw
Przejściówka LPT na USB
Użytkownik "DFpawel" <0.pawel@STOP.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hgkn3r$h52$1inews.gazeta.pl...

Chciałbym podpiąć drukarkę HP LaserJet 6L do portu USB. Jako że nie ma w netbook-u portu LPT to pozostaje kupić przejściówkę LPT -> USB.

Patrzyłem w archiwum grupy i nie wszystkim się to udaje taki zabieg (tj. nie działa).

Może ktoś polecić jaki kabel będzie działał bez problemów? Bo jest tego trochę i nie wiem która przejściówka jest dobra i działająca a która nie.

Bo rozumiem że musi być kabel "LPT żeńska końcówka - USB"? A czy jest "LPT męski -> USB" pytam bo od drukarki mam długi kabel i wygodniej byłoby mi ten kabel zostawić.

System to Windows XP Home z SP3.

Zastosuj najzwyklejszy printserwer i masz wszystkie problemy rozwiązane.
Np. taki http://www.allegro.pl/item854248811_serwer_wydruku_printserwer_lpt_tp_link_tl_ps110p.html

Data: 2009-12-20 13:44:49
Autor: DFpawel
Przejściówka LPT na USB
Jwzw pisze:

Zastosuj najzwyklejszy printserwer i masz wszystkie problemy rozwiązane.
Np. taki http://www.allegro.pl/item854248811_serwer_wydruku_printserwer_lpt_tp_link_tl_ps110p.html

Sprawdziłem na stronie czy będzie kompatybilna, niestety nie ma na liście HP LaserJet 6L. Nie wiem czy ryzykować kupno gdy drukarka kosztowała mniej ;). Jeśli by pasowała to czy jest coś takiego na USB? Bo mam tylko jeden port ethernet i jest zajęty przez internet :(.

Pozdrawiam
DFpawel

Data: 2009-12-20 14:05:04
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Przejściówka LPT na USB
Bo mam tylko jeden port ethernet i jest zajęty przez internet :(.

Kup (nastepnego / nowego) switcha. Ja tez kiedys myslalem ze w domu - kiedy za zaplenie 5 portowego soho! Teraz mysle czyby nie wymienic obecnej 8ki (a ta jest podpieta do routera ktory ma swoje 4 porty...).

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-12-20 15:34:34
Autor: Animka
Przejściówka LPT na USB
  Użytkownik "DFpawel" <0.pawel@STOP.gazeta.pl> napisał w wiadomości

Chciałbym podpiąć drukarkę HP LaserJet 6L do portu USB. Jako że nie ma w netbook-u portu LPT to pozostaje kupić przejściówkę LPT -> USB.

Ja kupiłam do swojej drukarki kabel/adapter LPT na USB. Tylko nie pamiętam już gdzie.
Sprawuje się bardzo dobrze.

Zobacz ten. Jest bardzo tani. Mój kosztował chyba 35 zł (niestety).
http://hurtownia.pcgsm.pl/index.php?mod=przedmiot&id=319

--
animka

Data: 2010-01-03 15:03:23
Autor: DooMiniK
Przejściówka LPT na USB
On 2009-12-20 14:34, Animka wrote:
[...]

Można jeszcze spróbować zastosowań konwerter LPT -- > USB.
(mspanc)

--
Dominik Siedlak (bachus)

Przejściówka LPT na USB