Przejściówka LPT na USB

Data: 2010-01-04 13:11:34
Autor: andgrzesiek
Przejściówka LPT na USB
Przerobiłem ten temat - okazało się dopiero po rozpakowaniu przejściówki, że działa tylko z drukarkami wyszczególnionymi na załączonej liście - niezbyt długiej. Na opakowaniu (nieotwieralna zgrzewka) nic na ten temat nie było napisane. 35 zeta do kosza. I dlatego zostawiłem sobie w szafie 1 laptopa z LPT. Dla wyjaśnienia - używam go tylko do drukowania na ploterze z czasów, gdy jeszcze nie było USB. Pozdrawiam

Witam,

Chciałbym podpiąć drukarkę HP LaserJet 6L do portu USB. Jako że nie ma w netbook-u portu LPT to pozostaje kupić przejściówkę LPT -> USB.

Patrzyłem w archiwum grupy i nie wszystkim się to udaje taki zabieg (tj. nie działa).

Może ktoś polecić jaki kabel będzie działał bez problemów? Bo jest tego trochę i nie wiem która przejściówka jest dobra i działająca a która nie.

Bo rozumiem że musi być kabel "LPT żeńska końcówka - USB"? A czy jest "LPT męski -> USB" pytam bo od drukarki mam długi kabel i wygodniej byłoby mi ten kabel zostawić.

System to Windows XP Home z SP3.

Pozdrawiam
DFpawel

--