Przejściówka do baterii zlewowej

Data: 2012-10-17 21:02:22
Autor: JanuszWo
Przejściówka do baterii zlewowej
Witam!
Mam w domu baterie zlewowe montowane na ścianie. Bardzo podobają mi się jednak baterie do zlewu, ale takie montowane w zlewie, blacie szafki. Brak takich na ścianę. Czy istnieją przejściówki? Takie, że zamontuję do ściany baterię przeznaczoną do montowania w blacie szafki? Montowanie baterii w blacie, zlewie uważam za głupotę, więc nie będę niczego przerabiać.
Pozdrawiam - JanuszWo

--
popraw gaz w adresie

Data: 2012-10-17 21:22:59
Autor: Qrczak
Przejściówka do baterii zlewowej
Dnia 2012-10-17 21:02, obywatel JanuszWo uprzejmie donosi:
[...]

Hm... nie bardzo wyobrażam sobie (użytkowo i estetycznie) taką konstrukcję. A nawet uznaję taki pomysł za głupotę.
Nie lepiej poszukać baterii przyściennej z podobnej serii, co te nablatowe?

qr.a

Data: 2012-10-18 06:34:46
Autor: kogutek44
W dniu środa, 17 października 2012 21:23:29 UTC+2 użytkownik Qrczak napisał:
> [...]

Nie lepiej poszukać baterii przyściennej z podobnej serii, co te nablatowe?

-- Młodość musi się wyszumieć, starość musi się wypalić.

A dla mnie nie jest to specjalnie głupie. Widziałem sporo różnych kranów do zlewów. Trudno nie widzieć jak się wejdzie do marketu. jacyś kretyni projektują baterie mocowane do zlewów i umywalek. Wylot wody jest na takiej wysokości że o nalaniu wody do czajnika, jak jest kilka talerzy w zlewie, nie ma co marzyć. A na ścianie można mieć tak wysoko jak się chce.

Data: 2012-10-19 02:04:25
Autor: ZbyszekZ
W dniu czwartek, 18 października 2012 15:34:47 UTC+2 użytkownik kogu...@vp.pl napisał:
> [...]

projektują baterie mocowane do zlewów i umywalek. Wylot wody jest na takiej wysokości że o nalaniu wody do czajnika, jak jest kilka talerzy w zlewie, nie ma co marzyć. A na ścianie można mieć tak wysoko jak się chce.

Chyba jak będziesz chciał w kuchni zamontować baterię łazienkową.
Jest w tym pełna premedytacja.
Kuchenne są wyższe (a i zlew jest głębszy niż umywalka), dobrym patentem jest aby były na wysuwanej rączce (bo przy sprzyjającej organizacji kuchni nie będziesz musiał targać gara pełnego wody) a z kolei łazienkowe są zwykle nisko aby nie chlapać po całym pomieszczeniu. --
ZZ@private

Data: 2012-10-18 10:42:12
Autor: Andy Niwinski

"Qrczak" <qrka@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:507f0591$0$26695$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A co ty kura gadasz - niech sobie powiesi blat na ścianie. Gościu uważa za głupotę standard stosowany praktycznie wszędzie, niech więc sobie rzeźbi jakies wynalazki.

Przejściówka do baterii zlewowej