Przejsciowka z pada XBOX -> PC

1 Data: Lipiec 15 2009 13:37:28
Autor: Norbert
Przejsciowka z pada XBOX -> PC
Witam

Szukam i nie widze, czy sa dostepne przejsciowki umozliwiajace podlaczenie
pada od starego XBOXa do PC?
Do PS2 sa, a do XBOXa nie widze :/

Norbert

2 Data: Lipiec 15 2009 15:53:37
Autor: Piter
Re: Przejsciowka z pada XBOX -> PC

Uzytkownik "Norbert" <noreply@reply.no> napisal w wiadomosci news:h3kf1p$nva$1news.onet.pl...
Witam

Szukam i nie widze, czy sa dostepne przejsciowki umozliwiajace podlaczenie
pada od starego XBOXa do PC?
Do PS2 sa, a do XBOXa nie widze :/

no wlasnie jak jest z podlaczeniem pada z xboxa do PC ? slyszalem ze mozna to zrobic bez problemu, a tu jednak przejsciówka, pady zdaje sie ze sa bezprzewodowe, czy jest jakis odbiornik do nich na USB ? jak wtedy wyglada klawiszologia w grach, trzeba samemu wszystko przestawiac ?

3 Data: Lipiec 15 2009 16:07:07
Autor: Piter
[...]

no dobra znalazlem ale za 200 to mi sie nie oplaca, takim fanem microsoftu nie jestem :P

4 Data: Lipiec 15 2009 21:12:51
Autor: KILu
Piter wrote:
no wlasnie jak jest z podlaczeniem pada z xboxa do PC ? slyszalem ze
mozna to zrobic bez problemu, a tu jednak przejsciówka, pady zdaje sie
ze sa bezprzewodowe, czy jest jakis odbiornik do nich na USB ?

Pytanie dotyczy pada od konsoli Xbox, a nie Xbox360 (ktory jest nastepca
ww.). X360 ma dwa rodzaje padow - bezprzewodowy i przewodowy (na USB). Oba
dzialaja z PC. Stary Xbox rowniez korzysta z interfejsu USB, tyle, ze
wtyczka jest inna, trzeba wiec zrobic/zdobyc zwykla przelotke oraz
odpowiedni sterownik.

k,

Przejsciowka z pada XBOX -> PC