Data: 2015-10-19 21:41:58 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
PrzekĹadnia? | |
Dnia Mon, 19 Oct 2015 16:37:31 +0200, twistedme napisał(a):
Na co waszym zdaniem wskazują te objawy? Czy może to być maglownica? Opis niezbyt precyzyjny, ale też bym się skłaniał ku temu łożysku. Czy też szerzej - braku swobody w obracaniu się górnego mocowania sprężyny. Może to być spowodowane łożyskiem, ale też wygięciem się w górę kielichów zawieszenia, pogięciem talerzyka podpierającego sprężynę, pęknięciem sprężyny, wypadnięciem jej z górnego talerzyka czy jakąkolwiek inną przyczyną która powoduje że u góry coś nie pozwala się swobodnie jej obracać. W jednej, albo obu kolumnach. |
|
Data: 2015-10-20 12:05:34 | |
Autor: twistedme | |
PrzekĹadnia? | |
W dniu 2015-10-19 o 21:41, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Mon, 19 Oct 2015 16:37:31 +0200, twistedme napisał(a): No precyzyjniej, to nie wiem jak... podczas jazdy kierownica czasami pulsuje lewo-prawo (przy czym samochód nie buja), najbardziej przy prędkości ok 60km, powyżej już przeradza się to bardziej w wibracje. Czasami też jak koryguję delikatnie tor jazdy to kierownica chodzi tak jakby skokowo. Z dzisiejszego poranka - na postoju kręcę kierownicą w lewo, kilka stopni przed końcem czuć na kierownicy oraz sprzęgle i słychać dż, dż, dż :) gdzieś głęboko spod kierownicy/lewego koła. Dzięki, wiem, że na odległość to tak ciężko, niestety będę musiał znowu odwiedzić jakiś warsztat... Na samą myśl mnie skręca... |
|
Data: 2015-10-22 09:04:23 | |
Autor: Biggie | |
Przekładnia? | |
twistedme <twistedme@o2.pl> Wrote in message:
W dniu 2015-10-19 o 21:41, Tomasz Pyra pisze: U mnie podobne objawy wystąpiły przed awarią pompy wspomagania. -- Biggie -- -- Android NewsGroup Reader-- -- http://usenet.sinaapp.com/ |
|