Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Przekładnia?

Przekładnia?

Data: 2015-10-19 21:41:58
Autor: Tomasz Pyra
Przekładnia?
Dnia Mon, 19 Oct 2015 16:37:31 +0200, twistedme napisał(a):

Na co waszym zdaniem wskazują te objawy? Czy może to być maglownica?

Opis niezbyt precyzyjny, ale też bym się skłaniał ku temu łożysku.
Czy też szerzej - braku swobody w obracaniu się górnego mocowania sprężyny.

Może to być spowodowane łożyskiem, ale też wygięciem się w górę kielichów
zawieszenia, pogięciem talerzyka podpierającego sprężynę, pęknięciem
sprężyny, wypadnięciem jej z górnego talerzyka czy jakąkolwiek inną
przyczyną która powoduje że u góry coś nie pozwala się swobodnie jej
obracać. W jednej, albo obu kolumnach.

Data: 2015-10-20 12:05:34
Autor: twistedme
Przekładnia?
W dniu 2015-10-19 o 21:41, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Mon, 19 Oct 2015 16:37:31 +0200, twistedme napisał(a):

Na co waszym zdaniem wskazują te objawy? Czy może to być maglownica?

Opis niezbyt precyzyjny, ale też bym się skłaniał ku temu łożysku.
Czy też szerzej - braku swobody w obracaniu się górnego mocowania sprężyny.


No precyzyjniej, to nie wiem jak... podczas jazdy kierownica czasami pulsuje lewo-prawo (przy czym samochód nie buja), najbardziej przy prędkości ok 60km, powyżej już przeradza się to bardziej w wibracje. Czasami też jak koryguję delikatnie tor jazdy to kierownica chodzi tak jakby skokowo.

Z dzisiejszego poranka - na postoju kręcę kierownicą w lewo, kilka stopni przed końcem czuć na kierownicy oraz sprzęgle i słychać dż, dż, dż :) gdzieś głęboko spod kierownicy/lewego koła.



Może to być spowodowane łożyskiem, ale też wygięciem się w górę kielichów
zawieszenia, pogięciem talerzyka podpierającego sprężynę, pęknięciem
sprężyny, wypadnięciem jej z górnego talerzyka czy jakąkolwiek inną
przyczyną która powoduje że u góry coś nie pozwala się swobodnie jej
obracać. W jednej, albo obu kolumnach.


Dzięki, wiem, że na odległość to tak ciężko, niestety będę musiał znowu odwiedzić jakiś warsztat... Na samą myśl mnie skręca...

Data: 2015-10-22 09:04:23
Autor: Biggie
Przekładnia?
twistedme <twistedme@o2.pl> Wrote in message:
W dniu 2015-10-19 o 21:41, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Mon, 19 Oct 2015 16:37:31 +0200, twistedme napisał(a):

Na co waszym zdaniem wskazują te objawy? Czy może to być maglownica?

Opis niezbyt precyzyjny, ale też bym się skłaniał ku temu łożysku.
Czy też szerzej - braku swobody w obracaniu się górnego mocowania sprężyny.


No precyzyjniej, to nie wiem jak... podczas jazdy kierownica czasami pulsuje lewo-prawo (przy czym samochód nie buja), najbardziej przy prędkości ok 60km, powyżej już przeradza się to bardziej w wibracje. Czasami też jak koryguję delikatnie tor jazdy to kierownica chodzi tak jakby skokowo.

Z dzisiejszego poranka - na postoju kręcę kierownicą w lewo, kilka stopni przed końcem czuć na kierownicy oraz sprzęgle i słychać dż, dż, dż :) gdzieś głęboko spod kierownicy/lewego koła.



Może to być spowodowane łożyskiem, ale też wygięciem się w górę kielichów
zawieszenia, pogięciem talerzyka podpierającego sprężynę, pęknięciem
sprężyny, wypadnięciem jej z górnego talerzyka czy jakąkolwiek inną
przyczyną która powoduje że u góry coś nie pozwala się swobodnie jej
obracać. W jednej, albo obu kolumnach.


Dzięki, wiem, że na odległość to tak ciężko, niestety będę musiał znowu odwiedzić jakiś warsztat... Na samą myśl mnie skręca...


U mnie podobne objawy wystąpiły przed awarią pompy wspomagania.
--
Biggie


-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Przekładnia?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona