Przekaźnik kierunkowskazów Carisma

Data: 2010-10-13 18:20:22
Autor: Sierp
Przekaźnik kierunkowskazów Carisma
W dniu 2010-10-09 19:27, Sierp pisze:
Zgaduję, że padł przekaźnik kierunkowskazów, ale... nie mogę go znaleźć
:-) Pod pokrywą silnika znalazłem skrzynkę z bezpiecznikami i
przekaźnikami, ale przekaźnika kierunkowskazów nie widzę.

Gdzie jest ten przekaźnik? Dobrze typuję awarię? No i - jaki to przekaźnik?
Carisma 1,6 - benzyna z 2003 roku

dla potomnych, moze komus sie przyda

problem byl z przekaznikiem kierunkowskazow.
Oryginalu nie moglem za bardzo znalezc nigdzie poza ASO, w ASO kosztowal... 220pln :-) niezle, nie?

Kupilem wygooglany zamiennik, firmy topran, model 103 131 - i co tu duzo gadac, dziala
Nie wszedl w taką przelotkę (zapewnia chyba głównie stabilniejszy uchwyt przekaźnika), ale na razie sobie ją darowałem - jak będzie się wysuwał, wyłamię jedną ściankę przelotki i tyle

Dzięki za pomoc!

Sierp

Przekaźnik kierunkowskazów Carisma