Przekaz pocztowy z US nadpłaty

Data: 2009-06-12 14:27:55
Autor: radekp@konto.pl
Przekaz pocztowy z US nadpłaty
Takie pytanie -- nie ma możliwości przesłania nadpłaty na konto (małoletni)
Czy US w takiej sytuacji powinien potrącić sobie opłatę za przekaz?

Data: 2009-06-12 14:47:07
Autor: cef
Użytkownik wrote:
Takie pytanie -- nie ma możliwości przesłania nadpłaty na konto
(małoletni) Czy US w takiej sytuacji powinien potrącić sobie opłatę
za przekaz?

Art 77b par 4  - Ordynacja podatkowa

Data: 2009-06-12 20:36:23
Autor: radekp@konto.pl
Przekaz pocztowy z US nadpłaty
Fri, 12 Jun 2009 14:47:07 +0200, w <h0tjah$jj4$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
"cef" <cezfar@interia.pl> napisał(-a):

Użytkownik wrote:
> Takie pytanie -- nie ma możliwości przesłania nadpłaty na konto
> (małoletni) Czy US w takiej sytuacji powinien potrącić sobie opłatę
> za przekaz?

Art 77b par 4  - Ordynacja podatkowa

Tak, to wiem. Ale co w przypadku, gdy nie ma innej możliwości?
Szukam uregulowania właśnie takiego przypadku.

Data: 2009-06-12 20:45:17
Autor: cef
Użytkownik wrote:

[...]

Jakiego przypadku? Masz warianty kiedy przelewem
i kiedy gotówką w sąsiednich paragrafach.

Data: 2009-06-12 15:51:44
Autor:
[ot] Re: Przekaz pocztowy z US nadpłaty
Takie pytanie -- nie ma możliwości przesłania nadpłaty na konto (małoletni)

Jak ma już 13 lat to może by warto było mu je założyć? Niech się dziecko uczy!

Przekaz pocztowy z US nadpłaty