Przekazalem 5 zl na Libertas

Data: 2009-05-11 11:44:59
Autor: awe
Przekazalem 5 zl na Libertas
Przekazalem 5 zeta na liberatas. http://www.libertas.eu/pl/donate
Dlaczego? Mysle ze potrzebna jest wielka miedzyeuropejska partia polityczna. Powiedzmy ze to na probe. 5 zeta to nie jest majatek, a przekazanie tej kasy traktuje jako gest dobrej woli, choc w wyborach bede glosowal za PiS. Gdyby nie to ze wierze w PiS a do tego strasznie nienawidze PO za oblude i pogarde dla obywateli polskich to w wyborach do UE oddalbym glos za Libertasem.
Nie podoba mi sie traktat Lizbonski. Uwazam ze nie ma potrzeby wiazania sobie rak i nog aby stac sie niewolnikiem cholera wie kogo. W koncu nie zostalismy chyba podbici przez jakas armie zeby w Brukseli ktos mial nami rzadzic, no chyba ze cos przeoczylem. W kazdym badz razie nic o tym nie wiem.
awe

Data: 2009-05-11 12:01:18
Autor: pulsar
awe napisał(a):
[...]

Podoba mi się Twoje podejście do tej "składki"
na Libertas. Też tak zrobię...

--
Pozdrawiam,
pulsar

idź wyprostowany wśród tych co na kolanach
/Herbert "Przesłanie"/

Data: 2009-05-11 12:04:22
Autor: Piotr
Dnia Mon, 11 May 2009 11:44:59 +0200, awe napisał(a):

Przekazalem 5 zeta na liberatas. http://www.libertas.eu/pl/donate
Dlaczego?

Czyli wrzuciłeś pięć złotych do koryta postawionego dalej niż zwykle.
Piotr

Data: 2009-05-11 12:12:15
Autor: awe

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:vh0216fz6vvc.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

-- -- -- -- -- -
nawet jesli to pamietaj zeby lepiej czarne swinie gryzly sie z czerwonymi - wtedy bedzie nas mniej bolala glowa
awe

Data: 2009-05-11 12:16:40
Autor: Piotr
Dnia Mon, 11 May 2009 12:12:15 +0200, awe napisał(a):

nawet jesli to pamietaj zeby lepiej czarne swinie gryzly sie z czerwonymi - wtedy bedzie nas mniej bolala glowa

Mnie tam głowa nie boli, ale ja przy świniach nie robię.
Piotr

Data: 2009-05-11 12:25:41
Autor: awe

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:lbehhkjfdcyt$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
ty nie ale one kolo Ciebie robia...
awe

Data: 2009-05-11 12:12:28
Autor: jerzyn

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gu8s20$ojf$1news.onet.pl...
go.
W koncu nie zostalismy chyba podbici przez jakas armie zeby w Brukseli ktos mial nami rzadzic, no chyba ze cos przeoczylem. W kazdym badz razie nic o tym nie wiem.
 Cała Polska, jak w dupę biorący tak jak ostatnio od ruskich to siedział cicho na dupie jeden z drugim, jak Naród w referendum wybrał wstąpienie do Unii to "be"
to się nie bojąc niczego opluwa, bo żadna armia za ryj nie wzięła, bo sami Polacy zadecydowali.Jeśli komuś nie pasuje zostało jeszcze kilka krajów z Białorusią na czele
jerzyn

Data: 2009-05-11 12:27:49
Autor: awe

Użytkownik "jerzyn" <police@onet.eu> napisał w wiadomości news:gu8tn2$ubs$1news.onet.pl...

[...]
jerzyn alez ja nie jestem przeciwko UE, przeciwnie uwazam ze nie ma innego wyjscia jak byc w tej strukturze ale wszystko sprowadza sie do warunkow ktore byly zapisane drobnym druczkiem na drugiej stronie umowy ubezpieczenieowej, a co gorsza w trakcie juz bytnosci w tej unii zmieniaja sie warunki kontraktu. Bez przesady Unia jak najbardziej, ale bardziej w kwestiach gospodarczych niz politycznych.
awe

Przekazalem 5 zl na Libertas