Przekazalem 5 zl na Libertas

Data: 2009-05-11 12:12:28
Autor: jerzyn
Przekazalem 5 zl na Libertas

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gu8s20$ojf$1news.onet.pl...
go.
W koncu nie zostalismy chyba podbici przez jakas armie zeby w Brukseli ktos mial nami rzadzic, no chyba ze cos przeoczylem. W kazdym badz razie nic o tym nie wiem.
 Cała Polska, jak w dupę biorący tak jak ostatnio od ruskich to siedział cicho na dupie jeden z drugim, jak Naród w referendum wybrał wstąpienie do Unii to "be"
to się nie bojąc niczego opluwa, bo żadna armia za ryj nie wzięła, bo sami Polacy zadecydowali.Jeśli komuś nie pasuje zostało jeszcze kilka krajów z Białorusią na czele
jerzyn

Data: 2009-05-11 12:27:49
Autor: awe

Użytkownik "jerzyn" <police@onet.eu> napisał w wiadomości news:gu8tn2$ubs$1news.onet.pl...

[...]
jerzyn alez ja nie jestem przeciwko UE, przeciwnie uwazam ze nie ma innego wyjscia jak byc w tej strukturze ale wszystko sprowadza sie do warunkow ktore byly zapisane drobnym druczkiem na drugiej stronie umowy ubezpieczenieowej, a co gorsza w trakcie juz bytnosci w tej unii zmieniaja sie warunki kontraktu. Bez przesady Unia jak najbardziej, ale bardziej w kwestiach gospodarczych niz politycznych.
awe

Przekazalem 5 zl na Libertas