Przekazanie TH na potrzeby osobiste

Data: 2009-03-09 18:41:23
Autor: TomN
Przekazanie TH na potrzeby osobiste
Tomek w <news:op.uqitu7zgl60ql1unk>:

Kupiłem towar, sprzedaję go, ale zachciało mi się
jedn± sztukę wyci±gn±ć z DG. Towar kupiony u zwolnionego
podmiotowo z VAT.

Jak to przeprowadzić od strony papierkowej (wszytsko miało
miejsce w lutym - otrzymanie towaru i pobranie jednej sztuki
na cele osobiste) ?

A nie kupiłe¶ x-1 sztuk TH i 1 sztuki do CO, tylko sprzedaj±cy Ľle
kwity wystawił?

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-03-09 18:43:22
Autor: Tomek
Dnia 09-03-2009 o 18:41:23 TomN <spam@intf.dyndns.org> napisał(a):

Tomek w <news:op.uqitu7zgl60ql1unk>:

Kupiłem towar, sprzedaję go, ale zachciało mi się
jedną sztukę wyciągnąć z DG. Towar kupiony u zwolnionego
podmiotowo z VAT.

Jak to przeprowadzić od strony papierkowej (wszytsko miało
miejsce w lutym - otrzymanie towaru i pobranie jednej sztuki
na cele osobiste) ?

A nie kupiłeś x-1 sztuk TH i 1 sztuki do CO, tylko sprzedający źle
kwity wystawił?

Niestety nie :-)

--
Pozdrawiam,