Przekazanie nieruchomości - działki budowlanej

Data: 2011-07-19 14:27:52
Autor: ąćęłńóśźż
Przekazanie nieruchomości - działki budowlanej
Otrzymał jeszcze za życia rodziców (darowizna) czy po śmierci (spadek)?
Czy byłaś wówczas pełnoletnia?

Działkę możesz od brata kupić, poza 2% PCC do zapłacenia to będzie lepsza opcja.

OIDP w przypadku kupna od brata gmina nie ma prawa pierwokupu??
Proszę o potwierdzenie powyższego, żeby siurpryzy nie było.

-- -- -
Brat mój otrzymał cały majątek od rodziców, ja nie otrzymałam nic ale brat
chce mi przekazać działkę budowlaną.
Moje pytanie brzmi:
Jaką formą ma przekazać mi tę działkę żeby w późniejszym czasie, gdy ja na
działce wybuduje dom za własne środki, nie mógł mi odebrać działki?
Jak to jest w przypadku darowizn, że darczyńca może odwołać darowiznę np. z
powodu popadnięcia w złe warunki życiowe.
Czy jest jakaś inna forma pewniejsza przekazania praw własności
nieruchomości ?

--

Przekazanie nieruchomości - działki budowlanej