Przekazanie numeru polisy ubezpieczenia

Data: 2014-03-22 10:30:37
Autor: Robert Tomasik
Przekazanie numeru polisy ubezpieczenia
Użytkownik "Citizen" <123@xyz.com> napisał w wiadomości

Chcę się zabezpieczyć i mam ku temu powody.
Sprawa jest pilna. Bardzo proszę o pomoc.

Jak sąsiad złoży wniosek o odszkodowanie, to do Ciebie przyjdzie pismo od
ubezpieczyciela, czy potwierdzasz szkodę. Nie wypłacą, jeśli zaprzeczysz i
wówczas sąsiad będzie mógł na Tobie dochodzić odszkodowania na normalnej
drodze bez ubezpieczyciela.

Twoja pozytywna odpowiedź stanowi rónież ewentualną podstawę do podwyższenia składka. Jak sobie wypłacą bez Twojej aprobaty, to już ich sprawa.

Przekazanie numeru polisy ubezpieczenia