Przekazanie sprawy z organu adm. publ. do innego organu.

Data: 2009-05-27 12:23:08
Autor: Tomasz Kałużny
Przekazanie sprawy z organu adm. publ. do innego organu.
Interesuje mnie czy wlasciwym jest dzialanie Wojewodzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego do ktorego skierowalem zapytanie, jesli moja sprawe przekazal do okregowej Izby Inzynierow Budownictwa. Tyle w skrocie.

Rozwiniecie.
=============
Kilka tygodni temu wystosowalem pismo do WINB z powodu problemow w PINB - wg. mnie nieslusznie zakwestionowane zostaly uprawnienia budowlane projektanta (wczesniej wykonywal podobne projekty i nie byly kwestionowane jego kompetencje - ale w innym PINB). Nie bylo to zazalenie, ale zapytanie czy takie uprawnienia wg. WINB sa wystarczajace. WINB w odpowiedzi przyslal mi wczoraj pismo, ze moja sprawa zostala przekierowana do OIIB. Rozmawialem z inspektorem ktory prowadzil moja sprawe i wyslal mi to pismo i poinformowal mnie, ze od teraz to nie jest ich sprawa tylko OIIB i stamtad dostane odpowiedz. Powiedzialem, ze wg. mnie to nie jest wlasciwe postepowanie bo zapytanie zostalo skierowane do nich a nie do OIIB i mam watpliwosci, czy PINB ma obowiazek respektowac rozstrzygniecie organu pod ktory nie podlega a na dodatek nie jest to nawet organ adm. panstw.

Co zrobic w takim wypadku? Czy powolac sie na KPA? Jesli tak, to na jakie par. aby sprawe jak najszybciej zamknac i nadac jej prawidlowy bieg - o ile nie jestem w bledzie :) ?

Jesli bieg sprawy jest rzeczywiscie nieprawidlowy, to czy nie zachodzi tu takze przypadek udostepniania chronionych danych osobowych i nie moglbym podniesc rowniez tej kwestii? Jestem bardzo zly na WINB i chcialbym aby niekompetentne osoby zostaly upomniane.

Pozdrawiam, Tomek.

Data: 2009-05-27 17:53:31
Autor: Nostradamus

Użytkownik "Tomasz Kałużny" <vyehoo_tnij_przed_maupa@o2.pl> napisał w wiadomości news:gvj4ad$or1$1inews.gazeta.pl...

Nie bylo to zazalenie, ale zapytanie

Więc przesłano to zapytanie do kompetentniejszego organu.

Co zrobic w takim wypadku?

Czekać na odpowiedź na nurtujące cię pytanie. To przecież logiczne.

Jestem bardzo zly

A z tym to poleciłbym wizytę w parafii.

Pzdr
Leszek

Data: 2009-05-27 18:38:23
Autor: Tomasz Kałużny
Użytkownik "Nostradamus" <nostro@wp.pl> napisał w wiadomości news:gvjnlu$3tq$1opal.icpnet.pl...

Jestem bardzo zly

A z tym to poleciłbym wizytę w parafii.

Choc dziekuje _Ci_ za odpowiedz, to chcialbym zauwazyc niestosownosc _Twojego_ docinka.

Apage, Satanas!

Pozdr
Tomek.

Przekazanie sprawy z organu adm. publ. do innego organu.