Przekaznik p-py paliwa Deauville

Data: 2009-03-29 18:19:32
Autor: Easy
Przekaznik p-py paliwa Deauville

Użytkownik "Hinek" <hinek@autograf.pl.invalid> napisał w wiadomości news:49cf6179$1news.home.net.pl...
Czy ktoś wie gdzie jest ten przekażnik w Deauvillce? Nie ma go tam gdzie podaje
Haynes - czyli pod prawym czarnym plastikiem pod siedzeniem. Pozostaje mi demontaz
calej reszty plastikow itd, a nie mam na to ochoty.
Pozdr
 ale pompa jest po prawej stronie.. a przekaznik nie jest zaraz w okolicach pompy??

E.

Data: 2009-03-29 18:26:17
Autor: Marcin Gardeła
Easy wrote:
ale pompa jest po prawej stronie.. a przekaznik nie jest zaraz w
okolicach pompy??

Nie.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-03-29 18:37:50
Autor: Easy

Użytkownik "Marcin Gardeła" <diobeu@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqo7fi$mqq$1inews.gazeta.pl...
Easy wrote:
ale pompa jest po prawej stronie.. a przekaznik nie jest zaraz w
okolicach pompy??

Nie.
 kufa, blondynka pieprzona ;) oczywiscie ze pompa jest po lewej, tylko mi sie strony  pozajaczkowały...

No to jak go tam nie ma, to moze jeszcze byc pod tylnymi plastikami....

Dzis juz nie sprawdze, dopiero co wróciłam z garazu ;)

E.

Przekaznik p-py paliwa Deauville