Przekierowania polaczen w prepaidzie.

Data: 2011-01-25 16:44:27
Autor: Kierowniczka z Zespolem ?
Przekierowania polaczen w prepaidzie.
Ktory z operatorow na polskim rynku oferuje takie "zlozone" uslugi jak
przekierowanie polaczen na inny numer (pomijam operatora z niskim
merytorycznie BOK-iem czytaj Play) - ale oprocz Play, czy jest jeszcze
jakis ?

Czy jest operator Play, ktory udostepnia usluge ACR (pomijam Playa).

Data: 2011-01-26 11:22:54
Autor: SDD
Przekierowania polaczen w prepaidzie.

Uzytkownik "Kierowniczka z Zespolem ?" <kierowniczka.sklepu@gmail.com> napisal w wiadomosci news:98763355-70dc-41d9-a997-967a6f1e2383w29g2000vba.googlegroups.com...
[...]

Era (Tak-Tak), Carrefour Mova, Polsat, Gadu Air

Czy jest operator Play, ktory udostepnia usluge ACR (pomijam Playa).

No niestety. Jesli wykluczymy Playa, to operatora Play oferujacego ACR na pewno ni euswiadczysz - ani w prepaidzie ani w postpaidzie.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-01-26 05:25:58
Autor: Kierowniczka z Zespolem ?
On 26 Sty, 11:22, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:
Uzytkownik "Kierowniczka z Zespolem ?" <kierowniczka.skl...@gmail.com>
> [...]

> jakis ?

Era (Tak-Tak), Carrefour Mova, Polsat, Gadu Air

Pierwszy, drugi, trzeci - warunki złotówkowe niekorzystne.
Gadu Air - byl by okej - ale odpowiedz z BOK
"1. Obecnie nie mamy jeszcze usĹ'ugi umoĹĄliwiajÄ...cej przekierowanie
rozmĂłw na dowolny numer."

zatem wyglada na to ze trzeba starter za piatke kupic i sprawdzic.

z carrefourem jest podobnie - Pan SDD mowi ze mozna, a np. FreeM klon
kerfura - niestety nie da sie (a wg mnie ten sam system, ta sama
platforma)

dziekuje !

Data: 2011-01-26 14:14:46
Autor: Kierowniczka z Zespolem ?
Przekierowania polaczen w prepaidzie.
Zwracam Panu Panie SDD honor, Gadu AIR oferuje przekierowanie
polaczen.
Cioty z BOK Gadu Air odpisaly ze nie oferuja. Kupilismy starter za
piataka
i przekierowania dzialaja - na podstawowa numeracje. Na wirtualnych
opow
nie specjalnie chce to dzialac. Dziwne.

Data: 2011-01-27 00:33:58
Autor: animka
W dniu 2011-01-26 23:14, Kierowniczka z Zespolem ? pisze:
[...]

Jak sobie ustawiłam przekierowanie na inny numer telefonu to teraz widzę w bilingu, że to jest płatne-za każde połączenie.

--
animka

Data: 2011-01-27 09:00:11
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
On 01/27/2011 12:33 AM, animka wrote:
[...]

Dlaczego miałoby nie być? :>

M.

Data: 2011-01-27 14:46:35
Autor: animka
W dniu 2011-01-27 09:00, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:
[...]

Chodzi o to, że jak ktoś do mnie dzwoni i jest przekierowanie na mój inny numer to pobierane są za to opłaty.

--
animka

Data: 2011-01-27 19:08:00
Autor: Czarek
Przekierowania polaczen w prepaidzie.
W dniu 27-01-2011 14:46, animka napisał/a:
Chodzi o to, że jak kto¶ do mnie dzwoni i jest przekierowanie na mój
inny numer to pobierane s± za to opłaty.

Cóż w tym dziwnego?
Czytała¶ kiedy¶ regulamin i pełny cennik dotycz±cy Twojego planu taryfowego?

--
Cz.

Data: 2011-01-27 22:16:38
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
On 01/27/2011 02:46 PM, animka wrote:
[...]

Chodzi o to, ĹĽe jak ktoĹ› do mnie dzwoni i jest przekierowanie na mĂłj
inny numer to pobierane są za to opłaty.

A dlaczego operator miałby Ci to kolejne połączenie sponsorować?

M.

Data: 2011-01-29 00:34:30
Autor: kashmiri
Przekierowania polaczen w prepaidzie.
"Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch
<""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""
<"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying> dared to write:
[...]

Nie nie chodzi o nic więcej jak o napisanie przez animkę czegoś o animce (w ogóle bez związku z pytaniem wątkotwórcy). Dzięki tekstom animki coraz bardziej i bardziej doceniam swoją żonę.

k.

Data: 2011-01-28 20:45:46
Autor: animka
W dniu 2011-01-28 20:34, kashmiri pisze:
Nie nie chodzi o nic więcej jak o napisanie przez animkę czegoś o animce (w ogóle bez związku z pytaniem wątkotwórcy). Dzięki tekstom animki coraz bardziej i bardziej doceniam swoją żonę.

A kogo trollu to interesuje?

--
animka

Data: 2011-02-10 20:08:14
Autor: Alexy
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:ihsbpg$3sm$1node1.news.atman.pl...

Chodzi o to, że jak ktoś do mnie dzwoni i jest przekierowanie na mój inny numer to pobierane są za to opłaty.

Ale tak zawsze to działało, działa i działać będzie w każdej sieci.

Data: 2011-02-10 20:17:01
Autor: J.F.
On Thu, 10 Feb 2011 20:08:14 +0100,  Alexy wrote:
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci
Chodzi o to, że jak kto¶ do mnie dzwoni i jest przekierowanie na mój inny numer to pobierane s± za to opłaty.

Ale tak zawsze to działało, działa i działać będzie w każdej sieci.

W Plusie byl kiedys wyjatek.

J.

Data: 2011-03-11 13:08:25
Autor: SDD
Przekierowania polaczen w prepaidzie.

Użytkownik "Alexy" <alexyNOSPAM@onet.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ij1d31$adf$1news.onet.pl...

Ale tak zawsze to działało, działa i działać będzie w każdej sieci.

No i w niskim merytorycznie Playu rozmowy przekazywane na Playa, gdy ktos ma darmowe polaczenia do Playa, badz niezerowy stan pakietow do Playa i na stacjonarne (wtedy tez dotyczy to przekierowan na stacjonarne of koz) , sa rozliczane w ramach tych darmowych polaczen czy tez pakietow.

A w takiej abonamentowej Erze np. juz nie - pomimo posiadanej puli minut oplaty za przekierowanie naliczane sa osobno.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-01-27 16:07:03
Autor: Przemysław Kowalik
Użytkownik "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" napisał:
[...]

AFAIK w dawnych abo Plusa przekierowanie na innego Plusa było za darmo.
Wydaje mi się poza tym, że przekierowania wewnątrzsieciowe przynajmniej w przypadkach "bezwarunkowych" (wszystkie/wyłączony/poza zasięgiem) mogłyby być bezpłatne, bo nie angażuje kanałów radiowych dla sima przekierowującego.

A w Gadułerze można ustawić darmowe przekierowania komórka-komunikator (oraz inne bajery, o których BOK zapewne również nie ma pojęcia :-))..

Przemek

Data: 2011-01-27 22:17:54
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
On 01/27/2011 04:07 PM, Przemysław Kowalik wrote:

[...]

Wydaje mi siÄ™ poza tym, ĹĽe przekierowania wewnÄ…trzsieciowe przynajmniej
w przypadkach "bezwarunkowych" (wszystkie/wyłączony/poza zasięgiem)
mogłyby być bezpłatne, bo nie angażuje kanałów radiowych dla sima
przekierowujÄ…cego.

Bywa że _może_ być bezpłatne. Tyle że to nie znaczy że ma przyczynę by być _ogólnie_ bezpłatne.

M.

Data: 2011-01-28 10:48:00
Autor: Przemysław Kowalik
Przekierowania polaczen w prepaidzie.
Użytkownik "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" napisał:
On 01/27/2011 04:07 PM, Przemysław Kowalik wrote:

Jak sobie ustawiłam przekierowanie na inny numer telefonu to teraz
widzÄ™
[...]

Dokładnie tak. Nawet bezpłatne przekazy na pocztę głosową to w sumie tylko dobry obyczaj/łaska opów :-P.

Przemek

Data: 2011-01-28 10:29:10
Autor: Waldek Godel
Przekierowania polaczen w prepaidzie.
Dnia Fri, 28 Jan 2011 10:48:00 +0100, Przemysław Kowalik napisał(a):

Dokładnie tak. Nawet bezpłatne przekazy na pocztę głosow± to w sumie tylko dobry obyczaj/łaska opów :-P.

Bzdura, to ich czysty interes.
Sygnał zajęto¶ci/niedostępno¶ci to czysta strata pieniędzy z interconnectu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-01-28 15:57:21
Autor: J.F.
On Fri, 28 Jan 2011 10:29:10 +0000,  Waldek Godel wrote:
[...]

Szczegolnie jak pozniej jeszcze klient placi za odsluchanie :-)

J.

Data: 2011-01-28 16:01:00
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-01-28 15:57, J.F. pisze:
[...]

To jeszcze kto¶ się nagrywa na pocztę? Takie co¶ widuję tylko w filmach :)

--
Liwiusz

Data: 2011-01-28 17:51:25
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2011-01-28 16:01, Liwiusz pisze:

To jeszcze kto¶ się nagrywa na pocztę? Takie co¶ widuję tylko w filmach :)

Wbrew oczekiwaniu niektórych, w biznesie to do¶ć często spotykana przypadło¶ć :-)

Data: 2011-01-28 17:53:19
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-01-28 17:51, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
[...]

I (nagrywani) nie boj± się potem, że posiadacz skrzynki po prostu jej nie odsłucha? SMSy i maile w biznesie nie lepsze?

--
Liwiusz

Data: 2011-01-28 20:04:07
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2011-01-28 17:53, Liwiusz pisze:
[...]

A wysyłaj±cy nie boj± się potem, że adresat sms-a go nie przeczyta,
b±dĽ mail zostanie skasowany przed czytaniem? (czy to w sposób ręczny,
czy tez automatyczny...)

Data: 2011-01-28 20:21:06
Autor: J.F.
On Fri, 28 Jan 2011 17:53:19 +0100,  Liwiusz wrote:
[...]

To zalezy czy mu bardzo zalezy :-)
Zadzwonil, zostawil wiadomosc, zalatwil sprawe, a dalej niech sie
odbierajacy martwi :-)

A nawet jak zalezy, to w erze np poczta upierdliwie pare razy dzwoni i
przypomina, a sms wydal krotki pisk i tyle.
SMSy i maile w biznesie nie lepsze?

Jak sie akurat prowadzi samochod to nie lepsze :-)

J.

Data: 2011-01-28 22:07:14
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
On 01/28/2011 08:21 PM, J.F. wrote:
On Fri, 28 Jan 2011 17:53:19 +0100,  Liwiusz wrote:
W dniu 2011-01-28 17:51, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
filmach :)
Wbrew oczekiwaniu niektórych, w biznesie to dość często spotykana
przypadłość :-)

I (nagrywani) nie bojÄ… siÄ™ potem, ĹĽe posiadacz skrzynki po prostu jej
nie odsłucha?

[...]

Mnie akurat poczta siÄ™ nie przypomina i parÄ™ razy nie dzwoni, za to SMSy majÄ… ustawione ĹĽe siÄ™ przypominajÄ…...

SMSy i maile w biznesie nie lepsze?

Jak sie akurat prowadzi samochod to nie lepsze :-)

Jak siÄ™ prowadzi samochĂłd to bywa ĹĽe smsa TTS przeczyta :>

M.

Data: 2011-01-29 13:22:46
Autor: J.F.
Przekierowania polaczen w prepaidzie.
On Fri, 28 Jan 2011 22:07:14 +0100,  Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
On 01/28/2011 08:21 PM, J.F. wrote:
A nawet jak zalezy, to w erze np poczta upierdliwie pare razy dzwoni i
przypomina, a sms wydal krotki pisk i tyle.

Mnie akurat poczta się nie przypomina i parę razy nie dzwoni, za to SMSy maj± ustawione że się przypominaj±...

A gdzie to tak, bo mi sie wydaje ze Era i Orange upierdliwie
wydzwaniaja.

SMSy i maile w biznesie nie lepsze?
Jak sie akurat prowadzi samochod to nie lepsze :-)
Jak się prowadzi samochód to bywa że smsa TTS przeczyta :>

Co jest TTS ? Jakis syntezator glosu ? Bo marzy mi sie czytacz do e-bookow. W tym polskich.

J.

Data: 2011-01-29 15:44:01
Autor: Przyjazny
On 2011-01-29 12:22, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Co jest TTS ? Jakis syntezator glosu ? Bo marzy mi sie czytacz do e-bookow. W tym polskich.

Nie jaki¶, tylko ogólnie. Text To Speech.

Data: 2011-01-29 18:40:09
Autor: J.F.
On 2011-01-29 12:22, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Co jest TTS ? Jakis syntezator glosu ? Bo marzy mi sie czytacz do e-bookow. W tym polskich.

Nie jaki¶, tylko ogólnie. Text To Speech.

A jest jakis ktory czyta przychodzace SMS ? Moze by i ksiazki potrafil ..

J.

Data: 2011-01-29 19:18:37
Autor: Pawel Gancarz
Dnia 29-01-2011 o 18:40:09 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

A jest jakis ktory czyta przychodzace SMS ?
Moze by i ksiazki potrafil ..

Do książek to lepiej Expressivo na pc i wrzucać na komórkę gotowe mp3.
--
"We all go a little mad sometimes."
Norman Bates

Data: 2011-01-29 20:27:57
Autor: J.F.
On Sat, 29 Jan 2011 19:18:37 +0100,  Pawel Gancarz wrote:
Dnia 29-01-2011 o 18:40:09 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):
A jest jakis ktory czyta przychodzace SMS ?
Moze by i ksiazki potrafil ..

Do ksi±żek to lepiej Expressivo na pc i wrzucać na komórkę gotowe mp3.

A ja bym wolal miec syntezator na komorce, po co marnowac GB na karcie
:-)

J.

Data: 2011-01-30 21:30:55
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Przekierowania polaczen w prepaidzie.
On 01/29/2011 01:22 PM, J.F. wrote:
On Fri, 28 Jan 2011 22:07:14 +0100,  Michal Dwuznik (MichaĹ‚ DwuĹĽnik)
On 01/28/2011 08:21 PM, J.F. wrote:
[...]

Widzisz, mnie Era jakoĹ› nie dzwoni, a nieprzeczytane SMSy siÄ™ przypominajÄ… z poziomu telefonu.

M.

Data: 2011-01-30 11:03:32
Autor: TGor
On 2011-01-28 17:51, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

Wbrew oczekiwaniu niektórych, w biznesie to do¶ć często spotykana
przypadło¶ć :-)

Za to z odsłuchiwaniem gorzej. ;-)

"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam ple¶ń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2011-01-29 15:42:57
Autor: Przyjazny
On 2011-01-28 15:01, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Mi się zdarza, ale dawno nie widziałem taryfy w której trzebaby było
płacić za odsłuchanie (ale nie szukałem specjalnie). W niektórych
sieciach to nawet samo próbuje dzwonić i wyszczekać wiadomo¶ć.

Data: 2011-01-28 12:18:48
Autor: animka
W dniu 2011-01-27 16:07, Przemysław Kowalik pisze:

[...]

No właśnie. W tej samej sieci przekierowanie nie powinno być platne.

A w Gadułerze można ustawić darmowe przekierowania komórka-komunikator
(oraz inne bajery, o których BOK zapewne również nie ma pojęcia :-))..

Już mam właściwy telefon, który "przyszedł" z serwisu i przekierowanie mi już niepotrzebne, więc cofnęłam przekierowywanie.

--
animka

Data: 2011-01-29 00:36:25
Autor: kashmiri
Przekierowania polaczen w prepaidzie.
animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> dared to write:
[...]

a kogokolwiek to interensuje?

Data: 2011-01-27 09:47:28
Autor: SDD
Przekierowania polaczen w prepaidzie.

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ihqb1f$msg$1node1.news.atman.pl...

Jak sobie ustawiłam przekierowanie na inny numer telefonu to teraz widzę w bilingu, że to jest płatne-za każde poł±czenie.

Czyzbys w swej bezgranicznej glupocie sadzila, ze bedzie platne tylko co drugie polaczenie???

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-01-27 20:13:02
Autor: info
Przekierowania polaczen w prepaidzie.

UĹĽytkownik "Kierowniczka z Zespolem ?"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:98763355-70dc-41d9-a997-967a6f1e2383@w29g2000vba.googlegroups.com...

Czy jest operator Play, ktory udostepnia usluge ACR (pomijam Playa).

Era Tak Tak & Heyah

Na przyszłość, sformułuj lepiej pytanie.

Przekierowania polaczen w prepaidzie.