Przekierowanie domowego Ery

Data: 2009-11-17 09:32:39
Autor: jerzyn
Przekierowanie domowego Ery
Mam abonament w Erze, po pozbyciu się telefonu stacjonarnego w TP dałem się namówić na telefon domowy w Erze i z poczatko nawet byłem dość zadowolony, potem jednak po obejrzeniu  bilingu opadła moja radość, prawie wszystkie rozmowy do mnie kierowane są przez przekierowanie, czyli taka czynność że gdy nie jestem fizycznie w zasięgu Ery domowej to rozmowa zostaje przekierowana na numer komórkowy za odpowiednia opłata i to mnie wqrzylo, bo dokładnie sprawdziłem ze jednak w tym czasie byłem w domu i samo przekierowanie było spowodowane dłuższym czasem nie odbierania telefonu, w domu słuchawki nie nosze przy sobie i trochę czasu jednak  upływa na dotarcie do słuchawki.Mieliście może podobne zdarzenie ?

Data: 2009-11-17 00:58:17
Autor: joker77
Przekierowanie domowego Ery
czytać i jeszcze raz czytać wszystko co podpisujesz - wiele ustawień
ma domyślne ustawienia
np. poczta głosowa, przekierowanie itp.
Niestety albo i stety - pracownik podpisujący umowę zapomina,
lub specjalnie nie pamięta aby poinformować klienta o domyślnie
włączonych usługach.
Nie każdy czyta regulaminy i inne takie nie potrzebne papierki
- chcę mięć telefon i prosta możliwość odbierania tegoż.

Na drugi raz będziesz może pamiętał, o tym aby wyłączyć wszelkie
przekierowania.

Data: 2009-11-17 10:53:02
Autor: jerzyn

Użytkownik "joker77" <tomek@phuola.com> napisał w wiadomości news:a10da277-4872-4111-8c5d-5568db2233a537g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Żeby było śmieszniej to ja sam poprosiłem o takie przekierowanie i mając nadzieje ze te przekierowanie będzie działało na zasadzie, ze gdy brak komórki w promieniu 500m, czyli zasięgu wirtualnego telefonu domowego od miejsca zamieszkania, to włącza się przekierowanie na numer komórki. A prawda wygląda tak ze że jak jesteś na parterze i musisz po telefon wejść na pięterko to czas minął i "sru" przekierowanie, za które płacisz dodatkowo, takie spryciule oni są :-))

Data: 2009-11-17 11:23:27
Autor:
jerzyn <dobieszczyn@poczta.fm> napisał(a):

> [...]

Żeby było śmieszniej to ja sam poprosiłem o takie przekierowanie i mając nadzieje ze te przekierowanie będzie działało na zasadzie, ze gdy brak komórki w promieniu 500m, czyli zasięgu wirtualnego telefonu domowego od miejsca zamieszkania, to włącza się przekierowanie na numer komórki. A prawda wygląda tak ze że jak jesteś na parterze i musisz po telefon wejść na pięterko to czas minął i "sru" przekierowanie, za które płacisz dodatkowo, takie spryciule oni są :-))

Poprosiłeś, "Mając nadzieję". Trzeba było się spytac jak to działa i wtedy
podjąc decyzję. Nie możesz miec do nikogo pretensji, że miałeś błędne
założenie, którego nie potwierdziłeś u operatora

Data: 2009-11-17 13:04:46
Autor: jerzyn

Użytkownik <wasa20@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hdu13f$e34$1inews.gazeta.pl...
[...]

Chyba masz racje niestety racje, to po kiego te całe cyrki przy instalowaniu tego wirtualnego domowego, pytania gdzie w tej chwili się znajduje i czy to jest miejsce z adresem numeru komórki .Poszli po najmniejszej linii oporu i jeśli nie odbieram natychmiast to przełączają i kasa leci ,oświeciłeś mnie chyba.

Data: 2009-11-17 13:28:07
Autor: tomek
[...]

Rozumiem że masz przeniesiony numer TP do Ery domowej i ludzie jak dzwonią na ten numer to płacą jak za stacjonarny. Przekierowanie możesz zmienić na pocztę glosową ale to nie będzie to. Może lepszym rozwiązaniem było wziąść usługę Era Numer Stacjonarny ale wtedy masz jeden telefon a dwa numery. Sam wiesz co potrzebujesz i trzeba czytać żeby wiedzieć ile to będzie kosztować.

Data: 2009-11-17 17:53:10
Autor: SDD

Użytkownik "jerzyn" <dobieszczyn@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hdtslr$qp7$1news.interia.pl...

Żeby było śmieszniej to ja sam poprosiłem o takie przekierowanie i mając

Zachowujeszsie tak, jakbys bedac w eleganckim hotelu zamowil kolacje z szampanem do pokoju a potem sie ciezko dziwil, ze rachunek jest wyzszy o tysiac czy dwa.
CoTy do cholery myslales, ze przekierowanie jest za darmo????

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-11-17 19:27:46
Autor: jerzyn

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

[...]
Przecież o to jest cała pyskówka,  fajnie niech naliczają, ale niech mi nie nalicza jak siedzę w chałupie i nie zdążę dobiec
 do słuchawki.
Pozdrawiam

Data: 2009-11-17 10:59:30
Autor: Ircys
On 17 Lis, 19:27, "jerzyn" <dobieszc...@poczta.fm> wrote:
Użytkownik "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomościnews:hdukdo$n83$1news.onet.pl...

> [...]

Przecież o to jest cała pyskówka,  fajnie niech naliczają, ale niech mi nie
nalicza jak siedzę w chałupie i nie zdążę dobiec

Wyłącz przekierowanie "gdy nie odbierasz" lub zwiększ długość czasu
do tego przekierowania.
A z drugiej strony skąd oni mają wiedzieć, że Ty akurat "siedzisz w
chałupie"
i nie zdążasz dobiec do telefonu ? Zamówiłeś przekierowanie po np.. 15
s.
(na komórkę) i je masz (gdy nie obierzesz w tym czasie).

Ircys

Data: 2009-11-20 23:08:26
Autor: op23
Przekierowanie domowego Ery

Użytkownik "Ircys" <ircys@post.pl>

[...]

Z lokalizacji komórki i miejsca aktywacji.

Data: 2009-11-17 17:59:15
Autor: SDD

Użytkownik "jerzyn" <dobieszczyn@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hdtlnt$isc$1news.interia.pl...

dotarcie do słuchawki.Mieliście może podobne zdarzenie ?

Wystarczy ze wylaczysz przkierowanie w przypadku nieodebrabia: kodem ##61# i w przypadku zajetosci ewentualnie: ##67# pozostawiajac jedyni eto w przypadku przebywania poza zasiegiem (ktore wylacza sie kodem ##62#).

Pozdrawiam
SDD

Przekierowanie domowego Ery