Przekierowanie na inny tel.

Data: 2012-08-24 10:44:13
Autor: Darian
Przekierowanie na inny tel.
Czy jest to mozliwe? Dot. tel. abo w tmobile
Zostawiam tel. kom. X niechcacy w domu. Mam przy sobie tel. kom. Y. Czy ktos kto jest przy tel. X moze ustawic jakies automatyczne przekierowanie gdy ktos dzwoni na tel Y?
Wiem, ze dzwoniac bezp. do t-mobile mozna to zrobic.
Jak to zrobic bez posrednictwa ich konsultanta?

Data: 2012-08-24 10:56:08
Autor: J.F
Przekierowanie na inny tel.
Użytkownik "Darian"  napisał w wiadomości
[...]

W abonamencie masz chyba normalna kontrole nad przekierowaniami ?
Gdzies tam w menu telefonu mozna ustawic przekierowanie i to powinno zadzialac.
A moze juz zablokowali.

Jesli z menu zbyt trudne, to
http://spec.pl/komputery-i-internet/telefony-mobile/lista-przydatnych-w-roznych-sytuacjach-kodow-do-telefonow-komorkowych

a tu przyklad jak to dziala z poczta
http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci/uslugi_do_telefonu/polaczenia/poczta_glosowa/p_standart

z tym ze ciebie interesuje tylko kod 21 - wszystkie rozmowy.

J.

Data: 2012-08-24 11:46:07
Autor: John Kołalsky
Przekierowanie na inny tel.

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

[...]

A nie odwrotnie ? :-)

[...]

Chodziło chyba o przekierowanie z telefonu, który został w domu, czyli jak je ustawić zdalnie

Data: 2012-08-24 11:50:37
Autor: Darian
Przekierowanie na inny tel.
Jesli z menu zbyt trudne, to
http://spec.pl/komputery-i-internet/telefony-mobile/lista-przydatnych-w-roznych-sytuacjach-kodow-do-telefonow-komorkowych

super. Wlasnie chodzilo mi o ten kod z 21.
Dzieki wielkie.

Przekierowanie na inny tel.