Przekierowanie rozmowy TAK-TAK---> Play Fresh ?

Data: 2009-03-20 13:04:55
Autor: SDD
Przekierowanie rozmowy TAK-TAK---> Play Fresh ?

Użytkownik "W I A D Z I U" <wiadziu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gpvf13$ri3$1atlantis.news.neostrada.pl...

dowiedzialem sie ze mimo nie odbierania tych połączeń naliczone mam 0,04 zł tak jak by normalnie odbylo sie połączenie (czas 3s.)
Opcje przekierowania przetyestowałem z tez z TT do Heyah i to wszystko odbywa się normalnie.
Czy mozecie mi wyjasnic o co tu chodzi ?

A nie masz jakiejs poczty glosowej na tym playu wlaczonej?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-23 21:39:24
Autor: W I A D Z I U
Przekierowanie rozmowy TAK-TAK---> Play Fresh ?

A nie masz jakiejs poczty glosowej na tym playu wlaczonej?

Właśnie problem chyba rozwiazany, PLAY miał standartowo poczte włączoną, teraz powinno być OK.
Dzieki.

Przekierowanie rozmowy TAK-TAK---> Play Fresh ?