Data: 2009-03-21 18:40:33 | |
Autor: Hants | |
Przekladka LPG - cd | |
Moze ktos wie?
1.Do czego sluzy ten wezyk? Czy moze bec zamocowany w innym miejscu kolektora? http://www.hants.toucansurf.com/day1/wezyk.jpg 2. Prostolinijnosc otworow chyba nie ma zadnego znaczenia? Sprobowac je zainstalowac blizej/dalej? http://www.hants.toucansurf.com/day1/21032009046.jpg 3. Oprocz oczywistych polaczen z lamda i czujnikiem polozenia walu (no.. i akusem ;-) - cala istota dzialania instalacji gazowej polega na rozlaczeniu wtryskow benzyny i w ich miejsce - sterowania wtryskami gazu? To po cholere cale to gadanie o innych mapach, ECU, dwu komputerach, itp? Calosc wydaje sie prostsza niz myslalem - i tego wlasnie sie obawiam :-) http://www.hants.toucansurf.com/day1/21032009044.jpg |
|
Data: 2009-03-23 13:33:53 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Przekladka LPG - cd | |
Hants pisze:
3. Oprocz oczywistych polaczen z lamda i czujnikiem polozenia walu (no.. i akusem ;-) - cala istota dzialania instalacji gazowej polega na rozlaczeniu wtryskow benzyny i w ich miejsce - sterowania wtryskami gazu? To po cholere cale to gadanie o innych mapach, ECU, dwu komputerach, itp? Wtryski gazu i benzyny mają inne parametry. "Całe to gadanie" dotyczy prostego pytania: na jak długo powinien otworzyć się wtrysk gazu, jeśli wtrysk benzyny otrzymał właśnie impuls długości T? Czas powinien być wyliczony tak, aby mieszanka gazowa miała maksymalnie zbliżony współczynnik lambda do benzyny, i to dla dowolnego T tzn w każdych warunkach obciążenia silnika. Inaczej mówiąc celem strojenia jest, aby ECU benzynowe możliwie "nie odczuło", że steruje wtryskiem gazu a nie benzyny. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|