Przekladka drzwi - samemu, czy zlecic?

Data: 2010-03-22 06:13:30
Autor: Tatanka
Przekladka drzwi - samemu, czy zlecic?
On 22 Mar, 12:51, Olleo <ol...@tlen.pl> wrote:
Czesc,

jakis dran mi wgniotl drzwi i rozwazam kupno nieuszkodzonych.
Powiedzmy, ze znalazlem pod kolor, wiec lakierowac bym nie musial, ale
nie wiem, czy brac gole (ok. 300zl) i samemu przekladac/zlecic, czy
tez kompletne (ok. 500zl).

Wymienial ktos sam? Idzie to zrobic fachowo? Ktora opcje polecacie?
Ile kosztuje przekladka mechanizmu opuszczania szyby, zamkow (bez
wkladki - chodzi o drzwi tylne) itd?
--
Olleo

Ja kupilem gole i zlecilem przekladke lakiernikowi. 150 zl + vat bo
chcialem fakture za przekladke. Ale u mnie to byl pikus, drzwi tylne,
szyba na korbe, central zamek jest co prawda. Passat B3 kombi, 1993
rok.
Kupilem pod kolor auta na allegro. Calosc operacji - znaczy posiadanie
drzwi zlych do posiadania drzwi dobrych kosztowalo jakies 300 zl razem
do kupy. Za klepanie, szpachlowanie i malowanie chcieli jakies 500
zl.

Jesli masz tapicerke w calosci to IMHO lepiej brac gole - mozna trafic
z kolorem lakieru, ale nie z kolorem tapicerki.

Data: 2010-03-22 06:32:56
Autor: Olleo
Przekladka drzwi - samemu, czy zlecic?
Jesli masz tapicerke w calosci to IMHO lepiej brac gole - mozna trafic
z kolorem lakieru, ale nie z kolorem tapicerki.

W sumie racja. Ja mam skore, a tamto pewnie bedzie jakis material.

Nie zna ktos warsztatu, ktory dobrze i tanio przelozy drzwi na
poczekaniu?
--
Olleo

Data: 2010-03-22 06:33:26
Autor: Olleo
Przekladka drzwi - samemu, czy zlecic?
Nie zna ktos warsztatu, ktory dobrze i tanio przelozy drzwi na
poczekaniu?

We Wroclawiu ;)

--
Olleo

Data: 2010-03-22 14:48:20
Autor: radekp@konto.pl
Przekladka drzwi - samemu, czy zlecic?
Mon, 22 Mar 2010 06:32:56 -0700 (PDT), w
<d2a87c88-6661-4077-b4f7-7049d9b8edaf@19g2000yqu.googlegroups.com>, Olleo
<olleo@tlen.pl> napisał(-a):

Nie zna ktos warsztatu, ktory dobrze i tanio przelozy drzwi na
poczekaniu?

Na ulicy Defaultowej? ;)

Data: 2010-03-22 18:00:54
Autor: Yogi\(n\)

[...]