Przeklejone z internetu : konferencja z w sprawie Tesli

Data: 2018-02-07 23:53:42
Autor: Bolko
Przeklejone z internetu : konferencja z w sprawie Tesli
Z konferencji z Elonem:
- są 4 strefy produkcji Modelu 3, dwie robi "ktoś inny" (Panasonic) i jedna z tych 2 nie działała - Tesla musiała poprawić po Panasonicu i zrobić coś co zajmuje 18 miesięcy w 6 miesięcy i udało im się;
- Tesla Gruhman kończy produkcję linii, która mimo tego że będzie mniejsza, będzie działać lepiej niż obecne 3 linie;
- rozważają wycieczki do fabryki dla inwestorów, żeby ci lepiej zrozumieli cały proces;
- na jednej z linii produkcja jest w połowie zautomatyzowana, a w połowie opiera się na robotnikach - pozostałe 3 są zautomatyzowane;
- nowe linie produkcyjne ruszają w przyszłym miesiącu - są działające i przetestowane już w Niemczech, teraz są na etapie transportu do USA;
- to ma im dać produkcję 2.000/2.500 tygodniowo;
- następny "blocker" jest w fabryce we Fremont, ale też są na dobrej drodze do rozwiązania;
- Tesla nie szuka nowego CEO, ale jeśli pojawi się ktoś "wybitny", to Elon chętnie odstąpi mu stanowisko zostając CTO (Dyrektorem Technicznym), bo to bardziej lubi;
- nowe informacje o Model Y w 3 lub 4 kwartale;
- w tym roku zaczną już inwestować pieniądze w moce produkcyjne Modelu Y;
- spodziewają się, że produkcja Semi może sięgnąć 100.000 rocznie gdzieś w okolicach 2022;
- mogą przekroczyć osiągnięcia prototypu Semi;
- Tesla jest dalej przekonana, że nie potrzebuje LIDARa i że długofalowo LIDAR to złe rozwiązanie - nie pozwala np odczytywać znaków czy przenikać przez śnieg;
- co do przejazdu od wybrzeża do wybrzeża - jest bardzo zadowolony z postępów, ale chcą to zrobić raz, a dobrze - bez "hacków" w oprogramowaniu;
- planuje, że zrobią to w ciągu najbliższych 3-6 miesięcy - od razu będzie też wtedy dostępny dla klientów;
- widzą miejsca na poprawę szybkości produkcji w miejsca w których nie widzi konkurencja;
- zakładają, że bedą w sytuacji, że prędkość będzie tak duża, że problemem będzie opór powietrza;
- spodziewają się produkcji Modelu Y na poziomie 1.000.000 sztuk rocznie;
- ich celem jest fabryka, która ma mało ludzi na linii produkcyjnej, ale dużo we wsparciu produkcji;
- Model 3 jest łatwiejszy w produkcji niż konkurencja, a Model Y będzie jeszcze łatwiejszy;
- linia produkcyjna jest tak "gęsta" i szybka, że problemem staje się dostarczanie tam zasobów wystarczająco szybko;
- chcą zbudować tunel we Fremont do transportu siedzeń, bo produkowane są w osobnym budynku i pozbędą się potrzeby ładowania i rozładowywania ciężarówek;
- wierzą, że mogą dojść do 600k Modelu 3 i 100k Modelu S i X we Fremont;
- z obecnymi komputerami są w stanie w autopilocie uzyskać lepszy poziom niż człowiek, ale nie wiedzą, czego będą wymagać

Data: 2018-02-08 01:09:51
Autor: przemek.jedrzejczak
Przeklejone z internetu : konferencja z w sprawie Tesli
inwestorzy pewnie czytaja z wypiekami na twarzy ale powiedzmy sobie szczerze co potencjalnego nabywce obchodza problemy produkcyjne Muska ? w tej chwili nie ma zadnego liczacego sie konkurenta wiec OK lemingi musza czekac ale to nie bedzie trwalo wiecznie :-)

Data: 2018-02-08 12:15:33
Autor: abn140
Przeklejone z internetu : konferencja z w sprawie Tesli

inwestorzy pewnie czytaja z wypiekami na twarzy

-1,4% w tej chwili.
nadal najbardziej wyszorcona spolka na nyse?

Data: 2018-02-08 10:18:41
Autor: Jacek Maciejewski
Przeklejone z internetu : konferencja z w sprawie Tesli
Dnia Wed, 7 Feb 2018 23:53:42 -0800 (PST), Bolko napisał(a):

Z konferencji z Elonem:

Facet nie ściemnia, widać że robi co może a może dużo.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-02-08 10:30:13
Autor: Myjk
Przeklejone z internetu : konferencja z w sprawie Tesli
Thu, 8 Feb 2018 10:18:41 +0100, Jacek Maciejewski
Facet nie ściemnia, widać że robi co może a może dużo.

Ściemnia, ściemnia. Do tego jeszcze opłaca użytkowników swoich produktów
żeby kłamali w sprawie zasięgu i osiągów swoich produktów. To jest bańka
spekulacyjna, jeszcze zobaczysz.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-02-08 22:19:40
Autor: Mateusz Bogusz
W dniu 08.02.2018 o 10:30, Myjk pisze:
Ściemnia, ściemnia. Do tego jeszcze opłaca użytkowników swoich produktów
żeby kłamali w sprawie zasięgu i osiągów swoich produktów. To jest bańka
spekulacyjna, jeszcze zobaczysz.

Miałeś kiedyś tak, że na imprezie ktoś powiedział coś tak niedorzecznego, że właściwie nie było wiadomo czy należy odpowiedzieć czy udać że się nie słyszało...

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2018-02-08 23:13:44
Autor: RadoslawF
[...]

Na imprezie to nie wiem, ale na grupach miał i to nie raz.

Pozdrawiam

Data: 2018-02-09 10:39:31
Autor: Myjk
rzeklejone z internetu : konferencja z w sprawie Tesli
Thu, 8 Feb 2018 22:19:40 +0100, Mateusz Bogusz
[...]

Masz rację! Zapomniałem dodać że ten skurczybyk zdefraudował kasę Tesli
budując za to rakiety kosmiczne dla SpaceX żeby zaraz na powrót zrobić
reklamę tego elektrycznego złomu strzelając nim w kosmos! Mój faul
SORRY!!!1

--
Pozdor Myjk
BPNMSP

Data: 2018-02-09 14:29:25
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Fri, 9 Feb 2018 10:39:31 +0100, Myjk napisał(a):

[...]

Myjk, opamiętaj się. Co, masz 15 lat? :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-02-11 10:20:48
Autor: Myjk
rzeklejone z internetu : konferencja z w sprawie Tesli
Fri, 9 Feb 2018 14:29:25 +0100, Jacek Maciejewski
Myjk, opamiętaj się. Co, masz 15 lat? :)

Min. 15 lat to ma ironia, ale widać większość ma ołowiowy tyłek i nie czuje
nawet jak ich w dupe gryzie. :P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-02-12 13:44:09
Autor: Zenek Kapelinder
rzeklejone z internetu : konferencja z w sprawie Tesli
Mnie buzki sa zbedne zeby odroznic idiote od normalnego.

Data: 2018-02-12 19:23:57
Autor: Pszemol
Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
Fri, 9 Feb 2018 14:29:25 +0100, Jacek Maciejewski
Myjk, opamiętaj się. Co, masz 15 lat? :)

Min. 15 lat to ma ironia, ale widać większość ma ołowiowy tyłek i nie czuje
nawet jak ich w dupe gryzie. :P

Bez emotikonów ciężko odróżnić osobę próbującą żartować od skończonego
debila, a takich niestety w internecie jest mnóstwo.

Data: 2018-02-12 21:15:17
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 12 lutego 2018 20:23:58 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

Bez emotikonów ciężko odróżnić osobę próbującą żartować od skończonego
debila, a takich niestety w internecie jest mnóstwo.

Potrzebujesz emotikonów zeby idiote rozpoznać.
Koniec świata.

Data: 2018-02-13 10:00:55
Autor: Myjk
rzeklejone z internetu : konferencja z w sprawie Tesli
Mon, 12 Feb 2018 19:23:57 -0000 (UTC), Pszemol
Bez emotikonów ciężko odróżnić osobę próbującą żartować od skończonego
debila, a takich niestety w internecie jest mnóstwo.

Tyle to ja wiem. Tych co przewidują przyszłość m.in. odnośnie Muska
(defraudacji, kombinacji) trzeba wrzucić do jednego wora z
rondoprostowaczami, płaskoziemcami itp. oszołomami. :P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-02-13 17:01:46
Autor: Pszemol
Kris <kszysztofc@gmail.com> wrote:
[...]

Nie, żeby żartującą osobę piszącą celowo dla humoru na opak odróżnić od
debila który faktycznie i szczerze na opak myśli...

Koniec świata, że trzeba Ci to tłumaczyć w tyle słów.

Data: 2018-02-13 10:02:41
Autor: Myjk
[...]

Sobie spójrz w takim razie pod stopkę posta pod którym się tak oburzyłeś i
nie jęcz. :P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-02-13 17:01:47
Autor: Pszemol
[...]

Na wszelkie stopki i sygnaturki wyrobiłem sobie już w 1997 odruch wymiotny,
więc je omijam podświadomie, ale popatrzyłem i rzeczywiście interpretację
zmienia. Lepsze jednak byłoby mrugnięcie okiem w treści...

Data: 2018-02-10 23:01:50
Autor: Kris
W dniu sobota, 10 lutego 2018 22:24:15 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
> budując za to rakiety kosmiczne dla SpaceX żeby zaraz na powrót zrobić
> reklamę tego elektrycznego złomu strzelając nim w kosmos! Mój faul

Ale brednie.

Coś Ciebie w dupe nie ugryzło przypadkiem?

Przeklejone z internetu : konferencja z w sprawie Tesli