Przekleñstwo Wis³y - Valerenga

Data: 2011-01-30 23:48:37
Autor: Cavallino
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
Widzê, ¿e sytuacja jest rozwojowa, jeszcze parê lat temu remis z Valereng± uwa¿ano za potê¿n± klêskê, ale obecnie to chyba by³by potê¿ny sukces (wobec 0-4 w sparingu).

P.S.
Wiem, ¿e to tylko sparing, a Wis³a jak co pó³ roku w totalnej przebudowie, ale mimo wszystko, wynik robi wra¿enie.
I to raczej smutne.

Data: 2011-01-31 19:22:16
Autor: Fidelio
[...]

Ale za to weso³e jest to, ¿e Wis³a bêdzie mia³a w sk³adzie Izraelczyka:

http://www.sport.pl/pilka/1,70998,9032688,Melikson_wzmocnil_Wisle_Krakow.html

Mo¿e nast±pi teraz jaki¶ filosemicki pokój z Cracovi± ;-)?

Data: 2011-01-31 19:31:13
Autor: Cavallino
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
U¿ytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:ii6ukr$45h$1news.onet.pl...
[...]

Flagi i przy¶piewki trzeba bêdzie skorygowaæ.

Data: 2011-01-31 21:44:35
Autor: UGI
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisa³(a):
> [...]

http://www.sport.pl/pilka/1,70998,9032688,Melikson_wzmocnil_Wisle_Krakow.html

Mo¿e nast±pi teraz jaki¶ filosemicki pokój z Cracovi± ;-)?

Nie ka¿dy Izraelczyk to od razu ¯yd.

Data: 2011-01-31 22:55:46
Autor: RedLite
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
W dniu 2011-01-31 22:44, oskar¿ony *UGI*, zezna³ co nastêpuje:

Mo¿e nast±pi teraz jaki¶ filosemicki pokój z Cracovi± ;-)?

Nie ka¿dy Izraelczyk to od razu ¯yd.

Dok³adnie. :D ¯ydostwo dziedziczy siê po k±dzieli, a matka Meliksona jak wiadomo jest z urodzenia Polk± :]

--
signature

Data: 2011-01-31 23:12:15
Autor: Cavallino
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
U¿ytkownik "RedLite" <siete@ocho.es> napisa³ w wiadomo¶ci news:ii7b4k$pik$1news.onet.pl...
[...]

To akurat ¿aden dowód. ;-)

Data: 2011-01-31 23:14:56
Autor: RedLite
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
W dniu 2011-01-31 23:12, oskar¿ony *Cavallino*, zezna³ co nastêpuje:

Nie ka¿dy Izraelczyk to od razu ¯yd.

Dok³adnie. :D ¯ydostwo dziedziczy siê po k±dzieli, a matka Meliksona
jak wiadomo jest z urodzenia Polk± :]

To akurat ¿aden dowód. ;-)

Phi, obrzezaæ to siê ka¿dy mo¿e, a matka jest tylko jedna :-D

--
signature

Data: 2011-01-31 23:21:08
Autor: Cavallino
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
U¿ytkownik "RedLite" <siete@ocho.es> napisa³ w wiadomo¶ci news:ii7c8i$so4$1news.onet.pl...
[...]

Nie zajarzy³e¶.
Chodzi³o o to, ¿e polskie obywatelstwo matki wcale nie znaczy, ¿e nie by³a ¯ydówk±.

Data: 2011-02-03 06:23:20
Autor: Roberto
On 31 Sty, 22:44, "UGI " <u...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Fidelio <tmackow...@onet.eu> napisa³(a):

> [...]

>http://www.sport.pl/pilka/1,70998,9032688,Melikson_wzmocnil_Wisle_Kra...

> Mo¿e nast±pi teraz jaki¶ filosemicki pokój z Cracovi± ;-)?

Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Tak samo jak nie ka¿dy bia³y to bia³y:)

Data: 2011-02-02 19:38:53
Autor: Mane
Przekleństwo Wisły - Valerenga
W dniu 2011-01-30 23:48, Cavallino pisze:
Widzę, że sytuacja jest rozwojowa, jeszcze parę lat temu remis z
Valerengą uważano za potężną klęskę, ale obecnie to chyba byłby potężny
sukces (wobec 0-4 w sparingu).

P.S.
Wiem, że to tylko sparing, a Wisła jak co pół roku w totalnej
przebudowie, ale mimo wszystko, wynik robi wrażenie.
I to raczej smutne.

Czemu wrazenie? To realny obraz naszej pilki. Przeciez to nie przypadek ze co roku leja nas jak nie Norwedzy, to Gruzini, Litwini, albo z wielkim trudem ogrywamy Azerow.

Data: 2011-02-02 22:47:57
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:iic8c6$rdj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Względnie Angoli i Włochów - bo jednak zależy kto z nimi gra i kiedy.

Data: 2011-02-03 09:44:15
Autor: Mane
W dniu 2011-02-02 22:47, Cavallino pisze:

Względnie Angoli i Włochów - bo jednak zależy kto z nimi gra i kiedy.

Zapomniałeś o bojach z Azerami i Czechami.

Zatraciłeś przez ostatnie wyniki Lecha trochę kontakt z rzeczywistością, która jest taka, że od święta uda nam się ograć potentatów, a najczęściej leja nas zespoły z krajów wymienionych przeze mnie.

Z Twojego poprzedniego postu odniosłem wrażenie, że jest odwrotnie, co sezon lejemy potentatów i gramy w lidze mistrzów, jeśli trafi się wypadek przy pracy to w lidze europy, jeśli tak by było, to faktycznie porażkę z przytoczoną Varelengą, można by uznać za klęskę.

Wystarczy spojrzeć na ranking

19 Norwegia 3.500 5.400 2.000 5.400 2.500 18.800
26 Polska         2.500 1.125 2.625 1.666 5.000 12.916

Przed nami nawet tak przez wielu wyśmiewany Cypr.

Data: 2011-02-03 10:44:52
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:iidpta$jjs$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-02-02 22:47, Cavallino pisze:

Względnie Angoli i Włochów - bo jednak zależy kto z nimi gra i kiedy.

Zapomniałeś o bojach z Azerami i Czechami.

Nic nie zapomniałem, moje ostatnie słowo nie było przypadkiem.

Zatraciłeś przez ostatnie wyniki Lecha trochę kontakt z rzeczywistością, która jest taka, że od święta uda nam się ograć potentatów, a najczęściej leja nas zespoły z krajów wymienionych przeze mnie.

I niestety, jeśli będziemy grać w środku sezonu przygotowawczego, to nic się nie zmieni, chyba że na gorsze.
Tyle że ostatnimi których bym za to winił to piłkarze.
Im po prostu trzeba pomóc, marudzeniem się tego nie zrobi.

Data: 2011-02-04 20:04:57
Autor: Koriat
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
U¿ytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d4a790c$0$2507$65785112news.neostrada.pl...
[...]
I niestety, je¶li bêdziemy graæ w ¶rodku sezonu przygotowawczego, to nic siê nie zmieni, chyba ¿e na gorsze.
Tyle ¿e ostatnimi których bym za to wini³ to pi³karze.
Im po prostu trzeba pomóc, marudzeniem siê tego nie zrobi.
 Ale przecie¿ Valerenga te¿ jest w ¶rodku okresu przygotowawczego, a z tego punktu widzenia to jest do¶æ obojêtne, czy miêdzy rundami czy miêdzy sezonami.

Data: 2011-02-04 22:05:10
Autor: Cavallino
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
U¿ytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iihikq$cej$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ale mo¿e nie w tym samym miejscu cyklu.
Kiedy oni startuj± i jak d³ug± przerwê zimow± maj±?

Data: 2011-02-05 21:01:02
Autor: Koriat
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
U¿ytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d4c6a06$0$2492$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ligê skoñczyli pocz±tkiem listopada. Próbowa³em znale¼æ, kiedy zaczynaj± nastêpny sezon, ale nie znalaz³em. Ale pierwsza kolejka poprzedniego sezonu to po³owa marca. My¶lê, ¿e w tym roku bêdzie podobnie. Jednym s³owem - bior±c nasz (a teraz nasz to i holenderski) sposób przygotowywania do rundy to powinni ostro pracowaæ nad si³± :) i byæ jeszcze bardziej zajechani ni¿ nasze dru¿yny. Aha, no i z ichniego rozk³adu jazdy wynika, ¿e ca³y lipiec i sierpieñ graj± równo (o ile czego¶ nie pomiesza³em), a to u nas jednak nie by³oby najlepszym rozwi±zaniem. Co oczywi¶cie nie znaczy, ¿e nasza liga powinna zaczynaæ siê w lutym, a koñczyæ pod koniec maja.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2011-02-06 13:31:27
Autor: Cavallino
[...]

No zgadza siê, czyli nawet sparing nie usprawiedliwia Wis³y.

Aha, no i z ichniego rozk³adu jazdy wynika, ¿e ca³y lipiec i sierpieñ graj± równo (o ile czego¶ nie pomiesza³em), a to u nas jednak nie by³oby najlepszym rozwi±zaniem.

¯e co?
Mam dok³adnie odwrotne wra¿enie - powinni¶my koñczyæ gra w listopadzie, zaczynaæ w marcu i graæ bez przerwy miêdzy rundami.
Ostatecznie od czerwca/lipca zaczynaæ nowy sezon, skoro d³u¿ej ni¿ do maja graæ siê nie da zdaniem UEFA.

Data: 2011-02-06 14:37:24
Autor: Mane
Przekleństwo Wisły - Valerenga
W dniu 2011-02-06 13:31, Cavallino pisze:

No zgadza się, czyli nawet sparing nie usprawiedliwia Wisły.

Ale tu nie ma co usprawiedliwiać. Taki jest realny poziom naszej piłki kopanej.

Data: 2011-02-06 18:01:24
Autor: UGI
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
Mane <mane1@wp.pl> napisa³(a):
Ale tu nie ma co usprawiedliwiaæ.

Wis³y? Z pewno¶ci±.

Taki jest realny poziom naszej pi³ki kopanej.

To wyjasnij nam zagadkê niez³ych sparingów Lecha, chocby dzisiejsza wygrana ze
Steaua. Albo pokonanie przez Polonie Wa-wa dwóch dru¿yn ligi rosyjskiej w tym
mistrza kraju.

Data: 2011-02-09 21:51:54
Autor: Mane
Przekleństwo Wisły - Valerenga
W dniu 2011-02-06 19:01, UGI pisze:

To wyjasnij nam zagadkę niezłych sparingów Lecha, chocby dzisiejsza wygrana ze
Steaua. Albo pokonanie przez Polonie Wa-wa dwóch drużyn ligi rosyjskiej w tym
mistrza kraju.

To tylko sparingi, przypomnij sobie przygotowania Legii sprzed 3-4  (?) sezonów, lali frnacuskie kluby jak leci, jak byÅ‚o w lidze chyba każdy wie :)

Jak zaczniemy wymienionych przeciwników ogrywać w meczach o punkty, to będzie można mówić poziomie naszej piłki, ciężko oceniać po 2-3 sparingach.

Sparingi sparingami ale kompromitować się nie powinniśmy :)

Data: 2011-02-08 17:46:06
Autor: Koriat
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
U¿ytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d4e949d$0$2440$65785112news.neostrada.pl...

¯e co?
Mam dok³adnie odwrotne wra¿enie - powinni¶my koñczyæ gra w listopadzie, zaczynaæ w marcu
Tu siê zgadzam.

i graæ bez przerwy miêdzy rundami.
No nie wiem. Niby wszyscy maj± ju¿ ¶wiat³o, wiêc mo¿na graæ o 20, a wtedy nie jest gor±co, ale gdyby runda zaczyna³a siê na pocz±tku lipca i do konca sierpnia by³oby ju¿ ze 6 kolejek rozegranych to znacznie utrudni³oby mi to ogl±danie  meczów.

Ostatecznie od czerwca/lipca zaczynaæ nowy sezon, skoro d³u¿ej ni¿ do maja graæ siê nie da zdaniem UEFA.
Absurd tkwi w zakazie rozgrywania meczów w czerwcu. Spokojnie do po³owy czerwca mo¿na graæ.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2011-02-08 19:52:01
Autor: Mane
Przekleństwo Wisły - Valerenga
W dniu 2011-02-08 17:46, Koriat pisze:

Absurd tkwi w zakazie rozgrywania meczów w czerwcu. Spokojnie do połowy
czerwca można grać.

Czyli co mieli by zaczynać jeszcze później rundę wiosenną?

Data: 2011-02-09 18:49:46
Autor: Koriat
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
U¿ytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iis3ck$fj9$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-02-08 17:46, Koriat pisze:

Absurd tkwi w zakazie rozgrywania meczów w czerwcu. Spokojnie do po³owy
czerwca mo¿na graæ.

Czyli co mieli by zaczynaæ jeszcze pó¼niej rundê wiosenn±?
Na  pytanie, czy powinni zacz±æ rundê pó¼niej odpowiem Ci 27.02. Póki co pogoda wygl±da ok, ale zobaczymy pod koniec miesi±ca. Pisz±c o  zakazie gry w czerwcu mia³em bardziej na my¶li skomasowanie kolejek w maju - jest ich 6 (nie liczê kolejki na prze³omie kwietnia i maja), w tym 2 w ¶rodku tygodnia i o te 2 kolejki mi g³ównie chodzi. Nie podoba mi siê koncepcja gry w ¶rodku tygodnia, przy czym nie chodzi mi o pi³karzy tylko o kibiców.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2011-02-08 21:37:50
Autor: Cavallino
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
U¿ytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iirs06$auu$1node2.news.atman.pl...
[...]

Bez przesady, nie ¿yjemy w tropikach.
Upalnych dni jest w czerwcu i lipcu pewnie statystycznie mniej ni¿ mro¼nych w grudniu.
No i zawsze mo¿na grac pó¼niej, w grudniu wybór masz ¿aden, bo ¶nieg z mrozem nie znikaj± w po³udnie.

ale gdyby runda zaczyna³a siê na pocz±tku lipca i do konca sierpnia by³oby ju¿ ze 6 kolejek rozegranych to znacznie utrudni³oby mi to ogl±danie meczów.

A mnie nie, wystarczy prze³o¿yæ urlopy na koniec czerwca.

Ostatecznie od czerwca/lipca zaczynaæ nowy sezon, skoro d³u¿ej ni¿ do maja graæ siê nie da zdaniem UEFA.
Absurd tkwi w zakazie rozgrywania meczów w czerwcu. Spokojnie do po³owy czerwca mo¿na graæ.

Ale to niewiele zmienia, bo je¶li bêdzie d³uga przerwa to i tak okres przygotowawczy musi byæ.
A chodzi o to, ¿eby go zlikwidowaæ w cholerê w ogóle.

Data: 2011-02-09 18:54:33
Autor: Koriat
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
U¿ytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d51a99b$0$2441$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ustalmy, ¿e nie ulega w±tpliwo¶ci, ¿e granie w grudniu to chory pomys³. Pytanie co zrobiæ, ¿eby unikn±æ grania w grudniu. Nie wydaje mi siê, ¿eby konieczno¶ci± by³o granie przez ca³y lipiec i sierpieñ. Musi siê znale¼æ jaki¶ logiczny kompromis.

ale gdyby runda zaczyna³a siê na pocz±tku lipca i do konca sierpnia by³oby ju¿ ze 6 kolejek rozegranych to znacznie utrudni³oby mi to ogl±danie meczów.

A mnie nie, wystarczy prze³o¿yæ urlopy na koniec czerwca.
No i tu nale¿y siê zastanowiæ, który z nas reprezentuje czê¶ciej wystêpuj±cy typ kibica. Wydaje mi siê, ¿e jednak ja.

[...]

No nie. Jak±¶ przerwê to trzeba wszystkim daæ. I klubom i pilkarzom i nam-kibicom.

Data: 2011-02-09 21:27:08
Autor: Cavallino
[...]

Nie - to jest konieczno¶æ ¿eby dobrze wygl±daæ w rundach wstêpnych pucharów, a co za tym idzie je przechodziæ.

A mnie nie, wystarczy prze³o¿yæ urlopy na koniec czerwca.
No i tu nale¿y siê zastanowiæ, który z nas reprezentuje czê¶ciej wystêpuj±cy typ kibica. Wydaje mi siê, ¿e jednak ja.

Zapraszam do porównania frekwencji z meczów lipcowych i grudniowych, zobaczymy gdzie wiêcej strat jest.

[...]

Po co?
D³u¿sza przerwa zimowa i ok.
W naszym klimacie trzeba graæ gdy s± ku temu warunki.
¯eby nie by³o ¿e ma byæ przerwa miêdzy sezonami, to grajmy wiosna-jesieñ.

Data: 2011-02-06 14:38:22
Autor: Mane
Przekleństwo Wisły - Valerenga
W dniu 2011-02-05 21:01, Koriat pisze:

Co oczywiście nie znaczy, że nasza liga
powinna zaczynać się w lutym, a kończyć pod koniec maja.

Ten luty to lekka nadinterpretacja, wiosnÄ… gramy praktycznie 3 miesiÄ…ce, marzec - maj.

Data: 2011-02-08 17:49:30
Autor: Koriat
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga

U¿ytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iim88f$d60$3inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-02-05 21:01, Koriat pisze:

Co oczywi¶cie nie znaczy, ¿e nasza liga
powinna zaczynaæ siê w lutym, a koñczyæ pod koniec maja.

Ten luty to lekka nadinterpretacja, wiosn± gramy praktycznie 3 miesi±ce, marzec - maj.
No fakt. Trochê mnie ponios³o :). Ten luty to raptem jedna kolejka.

Data: 2011-02-06 18:25:17
Autor: UGI
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
Mane <mane1@wp.pl> napisa³(a):
Zapomnia³e¶ o bojach z Azerami i Czechami.

To jaki¶ wstyd biæ siê z Czechami?

Zatraci³e¶ przez ostatnie wyniki Lecha trochê kontakt z rzeczywisto¶ci±,

To raczej my w Polsce w ostatnich latach zatracili¶my kontakt z
rzeczywisto¶ci±, usprawiedliwiaj±c potworne wpadki niskim poziomem graczy i
ligi. Mnie ostatnie trzy sezony przekona³y, ¿e grajków mamy ju¿ na tyle
niez³ych, ¿e gdyby ich dobrze prowadzono to wyniki mieliby¶my ca³kiem dobre.

która jest taka, ¿e od ¶wiêta uda nam siê ograæ potentatów, a najczê¶ciej leja nas zespo³y z krajów wymienionych przeze mnie.

Bo lej± nas w miesi±cach, w których zawodnicy s± totalnie rozregulowani.
Spójrz na Wis³ê, kiedy odpada³a z Litwinami czy Azerami a kiedy toczy³a
wyrównany bój z Tottenhamem.

to faktycznie pora¿kê z przytoczon± Vareleng±, mo¿na by uznaæ za klêskê.

Ta pora¿ka raczej bole¶nie przypomnia³a mi najbardziej zmarnowan± dru¿ynê
poprzedniej dekady.

Data: 2011-02-06 20:58:33
Autor: Mane
Przekleństwo Wisły - Valerenga
W dniu 2011-02-06 19:25, UGI pisze:

To raczej my w Polsce w ostatnich latach zatraciliśmy kontakt z
rzeczywistością, usprawiedliwiając potworne wpadki niskim poziomem graczy i
ligi. Mnie ostatnie trzy sezony przekonały, że grajków mamy już na tyle
niezłych, że gdyby ich dobrze prowadzono to wyniki mielibyśmy całkiem dobre.

Na jakiej podstawie tak sądzisz. Bo ja mam inne zdanie oglądając co tydzień młóckę ligową. Kilka celnych podań, celny mocny i precyzyjny strzał z 20 metrów przerasta naszych ligowców.

Bo leją nas w miesiącach, w których zawodnicy są totalnie rozregulowani.
Spójrz na Wisłę, kiedy odpadała z Litwinami czy Azerami a kiedy toczyła
wyrównany bój z Tottenhamem.

Przypomnij sobie formÄ™ Tottenhamu z tamtego okresu.

Data: 2011-02-06 20:49:23
Autor: UGI
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
Mane <mane1@wp.pl> napisa³(a):
Na jakiej podstawie tak s±dzisz.

Wyskoki maja to do siebie, ¿e s± wyskokami, natomiast od trzech sezonów widzê
ju¿ pewn± powtarzalno¶æ dobrych wyników w pucharach.
Bo ja mam inne zdanie ogl±daj±c co tydzieñ m³óckê ligow±.

No to ¼le robisz. Lech w tym sezonie ju¿ pokaza³ jak ma siê ligowa kopanina do
wyników w pucharach.

Data: 2011-02-06 21:51:19
Autor: Mane
Przekleństwo Wisły - Valerenga
W dniu 2011-02-06 21:49, UGI pisze:

Wyskoki maja to do siebie, że są wyskokami, natomiast od trzech sezonów widzę
już pewną powtarzalność dobrych wyników w pucharach.

Zapomniałeś dodać... Lecha.

Data: 2011-02-06 21:21:58
Autor: UGI
[...]

Zapomnia³e¶ dodaæ... Lecha.

Szczerze mówi±c to na ten dzieñ nie bardzo mnie interesuje ILO¦Æ polskich
dru¿yn zbierajacych dobre wyniki w pucharach. Wa¿ne, ¿e Lech pokaza³, ¿e taka
mozliwo¶æ w ogóle istnieje. Problem nie jest w materiale tylko z jego
umiejêtnym wykorzystaniem, co zreszt± Wis³a akurat od lat jest dobitnym
przyk³adem.

Data: 2011-02-06 22:35:50
Autor: Mane
Przekleństwo Wisły - Valerenga
W dniu 2011-02-06 22:21, UGI pisze:

Szczerze mówiąc to na ten dzień nie bardzo mnie interesuje ILOŚĆ polskich
drużyn zbierajacych dobre wyniki w pucharach. Ważne, że Lech pokazał, że taka
mozliwość w ogóle istnieje. Problem nie jest w materiale tylko z jego
umiejętnym wykorzystaniem, co zresztą Wisła akurat od lat jest dobitnym
przykładem.

Poziom trenerów, bo pewnie do tego zmierzasz, też jest elementem, całego poziomu piłkarstwa w Polsce. Równie dobrze można by stwierdzić, że mamy niezłych bramkarzy tylko jest problem z umiejętnościami tych z pola, więc w sumie nie jest tak źle.

Lech też pokazał, że można rywalizować z potentatami w Europie pod warunkiem, że wymieni się polskich piłkarzy na zagranicznych :)

PS: A o wykorzystaniu materiału, skoro taki istnieje, to będzie można powiedzieć jeśli zagramy w lidze mistrzów, a nie w lidze przegranych mistrzów...

Data: 2011-02-07 15:22:19
Autor: UGI
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
Mane <mane1@wp.pl> napisa³(a):
Poziom trenerów, bo pewnie do tego zmierzasz,

Nie tylko trenerów. Chodzi o ca³o¶æ, ³±cznie z marketingiem i siatk± scoutów.
Nie jestem z Poznania wiêc nie wiem na pewno ale z mojego fotela to w tym
zakresie Lech wyprzedza o lata ¶wietlne fatalnie zorganizowane inne kluby z
Wis³± i Legi± w³±cznie.
Lech te¿ pokaza³, ¿e mo¿na rywalizowaæ z potentatami w Europie pod warunkiem, ¿e wymieni siê polskich pi³karzy na zagranicznych :)

Co ma siê nijak do poziomu ligi (patrz Premiership oparta na graczach z poza
Anglii)

PS: A o wykorzystaniu materia³u, skoro taki istnieje, to bêdzie mo¿na powiedzieæ je¶li zagramy w lidze mistrzów, a nie w lidze przegranych mistrzów...

Akurat tu na PRSPN zgodnie stwierdzono, ¿e grupa Lecha by³a mocniejsza lub
porównywalna z nie jedn± w LM.

Data: 2011-02-07 16:30:31
Autor: Cavallino
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
U¿ytkownik "UGI " <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iip2nb$ol5$1inews.gazeta.pl...
Mane <mane1@wp.pl> napisa³(a):

[...]

Ten skauting Lecha to tak na sinusoidzie bywa, raz nawal± totalnie, innym razem trafi± w dziesi±tkê.
Do tego stopnia ¿e zaczynam mieæ podejrzenia czy wyniki transferów to naprawdê to wina/zas³uga skautów, jak nie wyjdzie ca³e okienko.
A nie na przyk³ad wê¿a w kieszeni Rutkowskiego z jednej strony, do totalnego fuksa z drugiej.

Jakby¶my znowu wygl±dali w ¶rodku pola, po tym jak kolejny raz Smuda popsu³ Bandrowskiego, gdyby Rubin nie odda³ Murasia za pó³ darmo, wcze¶niej zra¿aj±c do tego interesu Wojciechowskiego, to chyba nie muszê wspominaæ.
Gola trzeba by³o kupiæ, a nie udawaæ, ¿e dobrych grajków to my mamy nadmiar, sytuacji z Bandro TRZEBA siê by³o spodziewaæ po ostatnich do¶wiadczeniach.

Data: 2011-02-07 21:04:22
Autor: Mane
Przekleństwo Wisły - Valerenga
W dniu 2011-02-07 16:22, UGI pisze:

Akurat tu na PRSPN zgodnie stwierdzono, że grupa Lecha była mocniejsza lub
porównywalna z nie jedną w LM.

Dyskusyjna sprawa, Juve to od 2-3 sezonów co najwyżej średniak ligi włoskiej, City regularnie poza LM, i nie zmienia to faktu, że regularnie przepłaca kolejnych graczy. Nie przez przypadek obydwie drużyny znalazły się w LE, dla Juve, to było max co mogli osiągnąć (7 miejsce w lidze).

Pierwsze mecze wiosenne z Bragą pokaża co jest wart tak naprawdę Lech. Podobnie było za Smudy, fuks przy losowaniu. Feyenoord i Deportive w wielkim kryzysie, awans, a później średniak patrząc przez pryzmat poziomu czołowych drużyn Europy pokazał miejsce w szeregu, obawia się, że z Bragą będzie podobnie, chociaż już niektórzy z Juskowiakiem na czele klepią, że szanse są 50% do 50%. Podobnie było ze Spartą. W środku rundy jeszcze szanse były by jako takie, ale biorąc pod uwagę jak polskie kluby zaczynają każdą rundę, to bardzo marne, i chciałbym się mylić.

Data: 2011-02-07 21:52:53
Autor: Cavallino
[...]

Napisałeś jakby Lech dostał od Udinese tak ze 0-3 i to dwa razy....

Data: 2011-02-07 22:16:59
Autor: UGI
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
Mane <mane1@wp.pl> napisa³(a):
Pierwsze mecze wiosenne z Brag± poka¿a co jest wart tak naprawdê Lech.

Stara gadka wiecznie niezadowolonych. 3:3 z Juve to fuks i dopiero kolejne
mecze poka¿± warto¶æ Lecha bo skoñczy siê lekcewa¿enie, nastêpne dwa
zwyciêstwa w 3 meczach to fuks i dopiero w meczu z Juve w Poznaniu Lech poka¿e
swoj± prawdziw± warto¶æ. W koñcu awans i na do widzenia wygrana w Salzburgu
ale dopiero teraz Lech poka¿e co jest naprawdê wart :) Naprawdê zabawne
rozumowanie.
Podobnie by³o za Smudy, fuks przy losowaniu. Feyenoord i Deportive w wielkim kryzysie,

Ja od dawna powtarzam ¿e w takich wypadkach równie¿ wychodzi warto¶æ dru¿yny,
by taki kryzys wykorzystaæ. Tym siê ró¿ni Lech od naszej reszty. Wis³a te¿
gra³a z dru¿ynami w kryzysie (Tottenham, Feyenoord) a przegrywa³a.

awans, a pó¼niej ¶redniak patrz±c przez pryzmat poziomu czo³owych dru¿yn Europy pokaza³ miejsce w szeregu,

Ró¿nica jednej bramki w dwumeczu to rzeczywi¶cie wstyd jak jasna cholera.

obawia siê, ¿e z Brag± bêdzie podobnie,

Zale¿y od przygotowania w czasie przerwy. Z jednej strony przewa¿nie wygl±da³o
to s³abo ale z drugiej rywale oraz wyniki z nimi dowodza, ¿e Lech ostro
przygotowuje siê do tej potyczki. Mocny faworyt to oczywi¶cie Braga ale zobaczymy.

Data: 2011-02-07 23:21:26
Autor: Cavallino
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
U¿ytkownik "UGI " <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iipr0r$g2i$1inews.gazeta.pl...
[...]

Po prostu niektórym nie przechodzi przez g³owê i gard³o/palce, ¿e Lech wskoczy³ na nieco inn± pó³kê ni¿ ta na której by³ przez lata.
Ale, ale, UGI - zawiod³em siê na Tobie, bo ca³y czas by³em przekonany, ¿e i Ty do tej grupy nale¿ysz.
A tu takie zaskoczenie. ;-)

Data: 2011-02-07 22:26:53
Autor: UGI
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³(a):
Ale, ale, UGI - zawiod³em siê na Tobie, bo ca³y czas by³em przekonany, ¿e i Ty do tej grupy nale¿ysz.

Bo nale¿a³em. Pe³no znajdziesz moich postów, w których pisa³em, ¿e polska liga
i nasze kluby s± coraz s³absze. Ale w przeciwieñstwie do innych nie idê w
zaparte gdy widze, ¿e sytuacja siê zmienia. --

Data: 2011-02-08 09:16:34
Autor: Cavallino
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
U¿ytkownik "UGI " <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iiprjd$ht1$1inews.gazeta.pl...
[...]

I to mnie w³a¶nie zdziwi³o, oczywi¶cie pozytywnie.
Ja te¿ jestem zdania ¿e to tylko kwestia czasu, kiedy nastêpny polski klub zawalczy w pucharach.
Warunek - musi jako¶ przebrn±æ przez najgorszy okres, czyli grê w pucharach podczas okresu przygotowawczego, a tutaj ka¿dy z wyj±tkiem Lecha (który bêdzie zaczyna³ zdecydowanie najpó¼niej) bêdzie mia³ ciê¿ko.

Mo¿na im pomóc, przesuwaj±c sezon, a jak siê to tv nie podoba, to niech tv jasno we¼mie na siebie lwi± czê¶æ winy za szybkie odpadanie naszych dru¿yn we wczesnych fazach pucharów.

Data: 2011-02-08 09:24:18
Autor: Mane
W dniu 2011-02-08 09:16, Cavallino pisze:

Mo¿na im pomóc, przesuwaj±c sezon, a jak siê to tv nie podoba, to niech
tv jasno we¼mie na siebie lwi± czê¶æ winy za szybkie odpadanie naszych
dru¿yn we wczesnych fazach pucharów.

Moze niech trenerzy szukuja forme od 1 kolejki a nie od np 10.

Data: 2011-02-08 09:28:27
Autor: Cavallino
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
U¿ytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iiquhm$dm4$1inews.gazeta.pl...
[...]

A wtedy wylec± po 10 kolejce jak dru¿yna straci formê w najwa¿niejszej czê¶ci sezonu.
A raczej to nie europejskie puchary (kosztem ligi) mog± byæ g³ównym celem polskich klubów.
Zieliñski tego próbowa³ i kiepsko siê dla niego skonczy³o.

Data: 2011-02-08 09:33:37
Autor: Mane
W dniu 2011-02-08 09:28, Cavallino pisze:

[...]

Wiec na jakiej podstawie twierdzisz ze Lech wszed³ na inny poziom skoro liga jest najwa¿niejsza, a jak Lech w lidze stoi to chyba ka¿dy wie :)

Data: 2011-02-08 09:38:10
Autor: Cavallino
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
U¿ytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iiqv35$dm4$2inews.gazeta.pl...
[...]

Liga jest najwa¿niejsza w senie, ¿e trzeba w niej wywalczyæ choæby awans do pucharów w nastêpnym sezonie, bo na to ¿eby wywalczyæ go w pucharach obecnych jeszcze d³ugo bêdziemy za krótcy.

Oczywi¶cie deser jakim s± puchary, jest bardzo fajnym zakoñczeniem obiadu, warto siê postaraæ, ¿eby go dostaæ.

a jak Lech w lidze stoi to chyba ka¿dy wie :)

I ka¿dy te¿ wie dlaczego tak jest.
Bo dla panów kopaczy liga w³a¶nie NIE BY£A najwa¿niejsza, a wrêcz nie by³a w ogóle wa¿na.

Niemniej liczê, ¿e o puchary mimo wszystko skutecznie powalcz±.

Data: 2011-02-08 09:58:41
Autor: Mane
W dniu 2011-02-08 09:38, Cavallino pisze:

I ka¿dy te¿ wie dlaczego tak jest.
Bo dla panów kopaczy liga w³a¶nie NIE BY£A najwa¿niejsza, a wrêcz nie
by³a w ogóle wa¿na.

Niemniej liczê, ¿e o puchary mimo wszystko skutecznie powalcz±.

Mecze ze Spart± a pó¼niej te w LE pokaza³y ¿e puchary te¿ nie koniecznie, w meczach z Juve i City ju¿ mo¿na by³o siê pokazaæ europejskim menad¿erom i chyba w³a¶nie o to chodzi³o. Awans do LM by³ najwa¿niejszy, ostatnio chyba by³ fajny artyku³ na temat tego ile w porównaniu do Lecha zarobili grupowi outsajderzy w LM.

Po awansie do LM bior±c pod uwagê ile mo¿na by³o tam zarobiæ Lech by odjecha³ reszcie o kilka d³ugo¶ci.

Data: 2011-02-08 10:02:08
Autor: Cavallino
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
U¿ytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iir0i5$dm4$3inews.gazeta.pl...
[...]

????????
Nie wiem co chcia³e¶ napisaæ, ale wysz³a Ci jaka¶ bzdura.

Awans do LM by³ najwa¿niejszy

Ty jeste¶ w stanie spamiêtaæ tylko ostatni post?
Przecie¿ pisa³em ze 100 razy, ¿e we wczesnych fazach pucharów to mo¿emy liczyæ tylko na fuksa, bo ZAWSZE jeste¶my do nich totalnie nieprzygotowani.
Po co wiêc mieszasz dwa systemy walutowe?

Data: 2011-02-08 11:21:36
Autor: Mane
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
Nie chodzi³o o wyniki w pucharach tylko o pokazanie sie na wystawie sklepowej. Widzia³e¶ zaangazowanie w meczach z Azerami czy Czechami w porównaniu do meczy w grupie rozgrywkach LE. Ja nie widzia³em. Rozumiem, ze gwaizdy Juve czy City mog± nie mieæ motywacji to przemeczania sie z polskimi pilkarzami, ale nasi ligowcy.... :D tu wychodzi podejscie, ktore Lech pokazal w lidze. Po kilku wygranych w poprzednim sezonie czy w tym w LE, pseudo pilkarzyki mysla, ze przeciwnik im sie polozy na murawie, a tu niestety, a moze na szczescie, trzeba zapier.... w kazdym meczu.

Data: 2011-02-08 11:41:43
Autor: Cavallino
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
U¿ytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iir5dl$idp$1inews.gazeta.pl...
Nie chodzi³o o wyniki w pucharach tylko o pokazanie sie na wystawie sklepowej. Widzia³e¶ zaangazowanie w meczach z Azerami czy Czechami

Powtarzam, bo chyba nie zrozumia³e¶:

Data: 2011-02-08 11:49:45
Autor: Mane
W dniu 2011-02-08 11:41, Cavallino pisze:

[...]

Pewnie zostali by¶my mistrzem ¶wiata tylko niedobra FIFA/UEFA ka¿e nam graæ w eliminacjach, jak by¶my mogli zagraæ w finale.... :D

Rozumiem co piszesz, ale dla mnie to ¿aden argument co najwy¿ej potwierdzenie faktu, ¿e nasza pi³ka jest S£ABA!

Mo¿e trzeba tak jak to ostatnio mówili w Cafe Futbol, zmniejszyæ ligê do 8 zespo³ów, mo¿e uda³o by siê zagraæ 7 meczy w rundzie na poziomie, i mo¿e z form± trafiliby¶my na ca³± runde a nie na co najwy¿ej jej po³owê :D

Czy Azerowie i Czesi byli w ¶rodku sezonu? Nie chce mi siê sprawdzaæ, ale w±tpiê.

PS: Pisa³em o zaanga¿owaniu, a tego nie by³o widaæ i nie zmienia tego fakt s³abego przygotowania.

Data: 2011-02-08 11:55:46
Autor: Cavallino
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
U¿ytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iir72d$idp$4inews.gazeta.pl...
[...]

G³upa walisz, czy nie rozumiesz, ¿e problemem jest to, ¿e liga jeszcze wtedy nie gra, wiêc problem le¿y po naszej stronie, a nie UEFA?

Rozumiem co piszesz, ale dla mnie to ¿aden argument

A to ju¿ Twój problem.
W ka¿dym razie nie powtarzaj w kó³ko tego samego, skoro odpowied¼ na t± kwestiê z moim stanowiskiem ju¿ dosta³e¶.

Czy Azerowie i Czesi byli w ¶rodku sezonu?

Nie, nadal byli na jego pocz±tku, przed startem ligi i chyba krótko po nim.

PS: Pisa³em o zaanga¿owaniu, a tego nie by³o widaæ i nie zmienia tego fakt s³abego przygotowania.

Jak nie masz si³ i szybko¶ci, to zaanga¿owania widaæ nie bêdzie.
Zreszt± akurat w meczach ze Spart± trudno odmówiæ Lechowi zaanga¿owania.

Data: 2011-02-10 09:58:11
Autor: WOJSAL
W dniu 08.02.2011 09:28, Cavallino pisze:

A raczej to nie europejskie puchary (kosztem ligi) mog± byæ g³ównym
celem polskich klubów.

Lepiej by polskie druzyny grajace w pucharach mialy forme nie na final
pucharu (maj przyszly rok) ale lipiec/sierpien biezacego roku, tak by
byly zdolne pokonac ogorki z rundy pucharowej nr -5.
:)

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2011-02-10 10:01:45
Autor: Cavallino
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
U¿ytkownik "WOJSAL" <wojsal1@NOSPAM-gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ij09b2$n2b$1news.task.gda.pl...
[...]

Tak, to jest ten cel.
Liga graj±cu w lipcu i sierpniu wydatnie by w postawieniu trenerom takiego celu pomog³a.

Data: 2011-02-04 09:15:07
Autor: WOJSAL
W dniu 02.02.2011 22:47, Cavallino pisze:

Względnie Angoli i Włochów - bo jednak zależy kto z nimi gra i kiedy.

Ogranie Anglikow czy Wlochow przez Polakow to regula czy wyjatek od
reguly? Tzn. regula chyba jest to, ze Polacy rzadko dochodza do
mozliwosci spotkania sie z Anglikami czy Wlochami.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2011-02-04 12:01:24
Autor: Cavallino
Użytkownik "WOJSAL" <wojsal1@NOSPAM-gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iigcia$m5i$1news.task.gda.pl...
W dniu 02.02.2011 22:47, Cavallino pisze:

Względnie Angoli i Włochów - bo jednak zależy kto z nimi gra i kiedy.

Ogranie Anglikow czy Wlochow przez Polakow to regula czy wyjatek od
reguly?

Jeśli policzysz ilość konfrontacji i ilość wygranych w tychże, to może Ci wyjść, że ani reguła, ani wyjątek.
Całkiem niemało tego było w historii.

Tzn. regula chyba jest to, ze Polacy rzadko dochodza do
mozliwosci spotkania sie z Anglikami czy Wlochami.

Ano właśnie.
Ale jak już dochodzą to zazwyczaj wygląda to całkiem nieźle.
Dlatego napisałem że zależy też od tego kiedy się gra.

Data: 2011-02-06 18:04:12
Autor: UGI
Przekleñstwo Wis³y - Valerenga
Mane <mane1@wp.pl> napisa³(a):
Przeciez to nie przypadek ze co roku leja nas jak nie Norwedzy, to Gruzini, Litwini,

To nie przypadek, ¿e ekipy z krajów, które wymieni³e¶ wyeliminowa³y jedn±, tê
sam± dru¿ynê :)

wielkim trudem ogrywamy Azerow.

Co by³o powodem klasycznego, fatalnego przygotowania do sezonu.

Data: 2011-02-06 21:00:25
Autor: Mane
Przekleństwo Wisły - Valerenga
Pisząc o Litwinach miałem na myśli boje Legii, chociaż tam piłkarze nie mieli szansy rozegrać rewanżu.

Data: 2011-02-07 21:07:23
Autor: Mane
Bełchatów równa do Wisły
Nie trzeba było długo czekać na przebicie "wyczynu" Wisły :)

GKS Bełchatów - Oţelul Galaţi... 0-6

:)

Data: 2011-02-07 21:53:15
Autor: Cavallino
Bełchatów równa do Wisły
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:iipjdu$i4o$2inews.gazeta.pl...
Nie trzeba było długo czekać na przebicie "wyczynu" Wisły :)

GKS Bełchatów - Oţelul Galaţi... 0-6

:)

Co to jest?
Turki jakieÅ›?

Data: 2011-02-07 22:57:31
Autor: vier panzersoldaten und ein hund
Belchatów równa do Wisly
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl>:

GKS Belchatów - Otelul Galati... 0-6

:)

Co to jest?
Turki jakies?
Lider ligi rumunskiej.

Pzdr
AZ
--
www.darth.here.de

Data: 2011-02-07 23:01:08
Autor: Cavallino
Belchatów równa do Wisly
U¿ytkownik "vier panzersoldaten und ein hund" <contact@hp.in.sig> napisa³ w wiadomo¶ci news:iippsa$rk4$1news.onet.pl...
[...]

Lider?
Dobrze podejrzewam ¿e to jaki¶ rumuñski Groclin?

Data: 2011-02-07 22:22:17
Autor: UGI
Belchatów równa do Wisly
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³(a):
Lider?
Dobrze podejrzewam ¿e to jaki¶ rumuñski Groclin?

Albo Petrescu wróci³ do Rumunii :)

Data: 2011-02-07 23:11:33
Autor: vier panzersoldaten und ein hund
Belchatów równa do Wisly
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl>:

Lider ligi rumunskiej.

Lider?
Dobrze podejrzewam ¿e to jaki¶ rumuñski Groclin?
Do tej pory zbytnich sukcesow nie mieli (nigdy na podium), sponsorem jest ArcelorMittal, poczytaj sobie: http://en.wikipedia.org/wiki/FC_O%C5%A3elul_Gala%C5%A3i

Pzdr
AZ
--
www.darth.here.de

Data: 2011-02-07 23:17:56
Autor: Cavallino
Belchatów równa do Wisly
U¿ytkownik "vier panzersoldaten und ein hund" <contact@hp.in.sig> napisa³ w wiadomo¶ci news:iipqmk$vs9$1news.onet.pl...
[...]

Nu poczyta³.
Z tego co widzê, to raczej taka Lechia Gdañsk.

Data: 2011-02-08 14:08:09
Autor: grzeda
Bełchatów równa do Wisły
W dniu 2011-02-07 21:07, Mane pisze:
Nie trzeba było długo czekać na przebicie "wyczynu" Wisły :)

GKS Bełchatów - Oţelul Galaţi... 0-6

Belchatow byl na innym etapie przygotowan.

pozdr
PG

Data: 2011-02-08 20:12:01
Autor: rotax
Bełchatów równa do Wisły
W dniu 2011-02-08 14:08, grzeda pisze:

Nie trzeba było długo czekać na przebicie "wyczynu" Wisły :)

GKS Bełchatów - Oţelul Galaţi... 0-6

Belchatow byl na innym etapie przygotowan.

Jeśli to ironia to powinieneś umieścić emotikona na końcu :) Liga rumuńska rusza AŻ tydzień po naszej.

--
Molim Was k ruha
rotax

Data: 2011-02-08 20:25:33
Autor: Mane
Bełchatów równa do Wisły
W dniu 2011-02-08 20:12, rotax pisze:

Jeśli to ironia to powinieneś umieścić emotikona na końcu :) Liga
rumuńska rusza AŻ tydzień po naszej.

To co by było jakby ruszała równo z naszą albo wcześniej :D poza tym oni pewnie szukują formę na cała rundę, a nie na 10 kolejkę :D

Data: 2011-02-08 21:31:13
Autor: grzeda
Bełchatów równa do Wisły
W dniu 2011-02-08 20:25, Mane pisze:

[...]

O wlasnie. Ja tez namietnie czytam weszlo;)

pozdr
PG

Data: 2011-02-09 07:57:26
Autor: Mane
Be³chatów równa do Wis³y
W dniu 2011-02-08 21:31, grzeda pisze:

O wlasnie. Ja tez namietnie czytam weszlo;)

A sk±d wniosek, ¿e ja czytam? :)

Data: 2011-02-09 18:03:40
Autor: grzeda
Be³chatów równa do Wis³y
W dniu 2011-02-09 07:57, Mane pisze:
W dniu 2011-02-08 21:31, grzeda pisze:

O wlasnie. Ja tez namietnie czytam weszlo;)

A sk±d wniosek, ¿e ja czytam? :)

Ja:
http://www.weszlo.com/news/6271

"Franciszek Smuda po meczu, o pressingu: - Obawy wynika³y z tego, ¿e zawodnicy s± w po³owie okresu przygotowawczego do rundy. Dlatego nie mogli¶my w drugiej po³owie zagraæ pressingiem na po³owie rywala, bowiem nie chcieli¶my, ¿eby lepiej przygotowany pod wzglêdem wytrzyma³o¶ci przeciwnik nas skontrowa³ i wyrówna³."
A teraz najwa¿niejsze. W jakich klubach graj± reprezentancji Mo³dawii? Graj± w lidze mo³dawskiej, rosyjskiej, polskiej, kazachskiej, ukraiñskiej, no i jeden w szwedzkiej. Czy która¶ z tych lig gra? Otó¿ nie. Wygl±da to tak:

Mo³dawia - startuje 16 lutego.
Ukraina - startuje 5 marca.
Rosja - startuje 11 marca.
Kazachstan - startuje 5 marca.
Szwecja - startuje 2 kwietnia.

Ty:
http://www.weszlo.com/news/6279

"A, jeszcze to nam siê rzuci³o w oczy: "S³yszê, ¿e nowy trener Polonii chce przygotowaæ zespó³ do æwieræfina³u Pucharu Polski z Lechem, dlatego nie pu¶ci³ zawodników na zgrupowanie kadry. No to ja siê zastanawiam, co z tej dru¿yny bêdzie, skoro optymalnie maj± byæ przygotowani na pocz±tku rundy".

Chyba ju¿ wiemy, dlaczego Smuda przez trzy lata nie potrafi³ z Lechem wygraæ ligi i dlaczego o jego zespo³ach mówi³o siê, ¿e kiepsko zaczynaj± wiosnê - widocznie to jeden z tych trenerów, którzy nie przygotowuj± zespo³u na ca³± rundê, tylko szykuj± szczyt formy na konkretny dzieñ. Gorzej, je¶li jest to akurat mi³y kwietniowy wtorek i nie ma ¿adnego meczu.

Widzisz Franiu, taka Barcelona na przyk³ad, na której teraz chcesz siê wzorowaæ, te¿ chcia³a byæ optymalnie przygotowana w styczniu, a potem tak samo w lutym, marcu, kwietniu i maju."

;)
Przyznaj sie ;p

pozdr
PG

Data: 2011-02-09 21:23:41
Autor: Cavallino
Be³chatów równa do Wis³y
U¿ytkownik "grzeda" <grzeda333wytnij@towp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:

[...]

Dok³adnie tak.
Przecie¿ mówi³em o tym ju¿ dawno.
Problem w tym, ¿e w jego ostatnim roku pracy z Lechem nie by³o chyba ¿adnego dnia, w którym mo¿naby powiedzieæ ¿e Lech jest wiosn± w formie.

Data: 2011-02-09 21:55:58
Autor: Mane
Bełchatów równa do Wisły
W dniu 2011-02-09 21:23, Cavallino pisze:

Problem w tym, że w jego ostatnim roku pracy z Lechem nie było chyba
żadnego dnia, w którym możnaby powiedzieć że Lech jest wiosną w formie.

To znak firmowy Smudy, ja nie pamiętam przygotowanej przez niego drużyny na wiosnę, nawet wielki Widzew (ten z LM) na wiosnę był jakiś taki niemrawy.

Ostatnio w jakimś wywiadzie stwierdził, że nie potrzebuje psychologa, on jest psychologiem, od przygotowania fizycznego tez nikogo nie potrzebuje, sam sobie radzi :) chociaz podobno poszukuje kogos w USA.

Data: 2011-02-09 12:43:01
Autor: WOJSAL
Bełchatów równa do Wisły
W dniu 08.02.2011 14:08, grzeda pisze:

Belchatow byl na innym etapie przygotowan.

Tzn. na jakim? Czym się różnią etapy przygotowań tych dwóch drużyn?

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2011-02-09 18:04:22
Autor: grzeda
Bełchatów równa do Wisły
W dniu 2011-02-09 12:43, WOJSAL pisze:
W dniu 08.02.2011 14:08, grzeda pisze:

Belchatow byl na innym etapie przygotowan.

Tzn. na jakim? Czym się różnią etapy przygotowań tych dwóch drużyn?

Ja ironizowalem;)

pozdr
PG

Data: 2011-02-09 11:54:54
Autor: Marcin Kasperski
Bełchatów równa
Mane <mane1@wp.pl> writes:

Nie trzeba było długo czekać na przebicie "wyczynu" Wisły :)

GKS Bełchatów - Oţelul Galaţi... 0-6

Na pewne usprawiedliwienie: to był jeden z dwóch niemal równocześnie
granych sparingów. W drugim polegli 0-1 z Levskim Sofia.

Skład z 0-6 z Rumunami (za stroną Bełchatowa):

Sapela - Vaitkunas, Wenger, Lacić, Jarmuż - Wróbel, Baran, Kryszak,
Buzała - Komolov - Żewłakow

Skład z 0-1 z Bułgarami:

Budziłek - Mysiak, Tanevski, Drzymont, Małkowski - Zawodziński, Fonfara,
Sawala, Bartosiak - Cetnarski - Kuświk

Ja bym jednak ciągle przyznawał prymat Wiśle która łomot dostała
pierwszÄ… (hÄ™ hÄ™) jedenastkÄ… ;-)

Data: 2011-02-09 12:53:26
Autor: yamma
Bełchatów równa do Wisły
Marcin Kasperski wrote:

Ja bym jednak ciągle przyznawał prymat Wiśle która łomot dostała
pierwszÄ… (hÄ™ hÄ™) jedenastkÄ… ;-)

Jak Maskaantowi uda się to wszystko poskładać do kupy na wiosnę, to będzie wielki. Tam zdaje się w ciągu ostatnich 6 miesięcy zrealizowano coś koło 15 transferów. Jakoś ciężko mi uwierzyć, że Wisła coś w tym sezonie ugra. Przede wszystkim mam poważne obawy, że odejście Brożka spowoduje taką samą sytuację jak odejście Lewandowskiego z Lecha.
yamma

Data: 2011-02-09 13:11:35
Autor: Cavallino
Bełchatów równa do Wisły
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Przede wszystkim mam poważne obawy, że odejście Brożka spowoduje taką samą sytuację jak odejście Lewandowskiego z Lecha.

Znaczy że szybko znajdą drugiego Rudnevsa, który da radę go zastąpić ? ;-)

Data: 2011-02-09 18:09:48
Autor: grzeda
Bełchatów równa do Wisły
W dniu 2011-02-09 13:11, Cavallino pisze:
[...]

No ten caly Genkow wydaje sie miec odpowiedni potencjal. Jak nie jest ze szkla i nie speka sie przy naszych drwalach, to powinno byc ok.

pozdr
PG

Data: 2011-02-09 21:24:24
Autor: Cavallino
Bełchatów równa do Wisły
Użytkownik "grzeda" <grzeda333wytnij@towp.pl> napisał w wiadomości news:iiuhou$e8c$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pożyjemy zobaczymy.
Ja już kilka Bułgarów w Polsce oglądałem i żaden się nie sprawdził w zespołach czołówki.

Data: 2011-02-09 21:57:13
Autor: Mane
Bełchatów równa do Wisły
W dniu 2011-02-09 21:24, Cavallino pisze:

Ja już kilka Bułgarów w Polsce oglądałem i żaden się nie sprawdził w
zespołach czołówki.

Wielu tez bylo ocenianych przez pryzmat... potencjalu :)

Przekleñstwo Wis³y - Valerenga