Przekleństwo Wisły - Valerenga

Data: 2011-01-31 19:22:16
Autor: Fidelio
Przekleństwo Wisły - Valerenga
P.S.
Wiem, że to tylko sparing, a Wisła jak co pół roku w totalnej przebudowie, ale mimo wszystko, wynik robi wrażenie.
I to raczej smutne.

Ale za to wesołe jest to, że Wisła będzie miała w składzie Izraelczyka:

http://www.sport.pl/pilka/1,70998,9032688,Melikson_wzmocnil_Wisle_Krakow.html

Może nastąpi teraz jakiś filosemicki pokój z Cracovią ;-)?

Data: 2011-01-31 19:31:13
Autor: Cavallino
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:ii6ukr$45h$1news.onet.pl...
[...]

Flagi i przyśpiewki trzeba będzie skorygować.

Data: 2011-01-31 21:44:35
Autor: UGI
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):
> [...]

http://www.sport.pl/pilka/1,70998,9032688,Melikson_wzmocnil_Wisle_Krakow.html

Może nastąpi teraz jakiś filosemicki pokój z Cracovią ;-)?

Nie każdy Izraelczyk to od razu Żyd.

Data: 2011-01-31 22:55:46
Autor: RedLite
Przekleństwo Wisły - Valerenga
W dniu 2011-01-31 22:44, oskarżony *UGI*, zeznał co następuje:

Może nastąpi teraz jakiś filosemicki pokój z Cracovią ;-)?

Nie każdy Izraelczyk to od razu Żyd.

Dokładnie. :D Żydostwo dziedziczy się po kądzieli, a matka Meliksona jak wiadomo jest z urodzenia Polką :]

--
signature

Data: 2011-01-31 23:12:15
Autor: Cavallino
Użytkownik "RedLite" <siete@ocho.es> napisał w wiadomości news:ii7b4k$pik$1news.onet.pl...
[...]

To akurat żaden dowód. ;-)

Data: 2011-01-31 23:14:56
Autor: RedLite
Przekleństwo Wisły - Valerenga
W dniu 2011-01-31 23:12, oskarżony *Cavallino*, zeznał co następuje:

Nie każdy Izraelczyk to od razu Żyd.

Dokładnie. :D Żydostwo dziedziczy się po kądzieli, a matka Meliksona
jak wiadomo jest z urodzenia Polką :]

To akurat żaden dowód. ;-)

Phi, obrzezać to się każdy może, a matka jest tylko jedna :-D

--
signature

Data: 2011-01-31 23:21:08
Autor: Cavallino
Użytkownik "RedLite" <siete@ocho.es> napisał w wiadomości news:ii7c8i$so4$1news.onet.pl...
[...]

Nie zajarzyłeś.
Chodziło o to, że polskie obywatelstwo matki wcale nie znaczy, że nie była Żydówką.

Data: 2011-02-03 06:23:20
Autor: Roberto
On 31 Sty, 22:44, "UGI " <u...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Fidelio <tmackow...@onet.eu> napisał(a):

> [...]

>http://www.sport.pl/pilka/1,70998,9032688,Melikson_wzmocnil_Wisle_Kra...

> Może nastąpi teraz jakiś filosemicki pokój z Cracovią ;-)?

Tak samo jak nie każdy biały to biały:)

Przekleństwo Wisły - Valerenga