Przekop

Data: 2019-03-20 02:16:02
Autor: Bruno Brunowski
Przekop
Jeszcze nie zaczęli kopać, a już cena wzrasta o 50%.
"Przez lata mówiło się, że realizacja sztandarowej inwestycji Prawa i Sprawiedliwości będzie kosztować 880 mln zł. Inwestor - Urząd Morski w Gdyni - przedstawił najnowsze szacunki, z których wynika, że kanał może kosztować znacznie więcej - 1,3 miliarda złotych."

https://tvn24bis.pl/z-kraju,74/przekop-i-kanal-na-mierzei-wislanej-maja-kosztowac-wiecej-niz-planowano,919935.html

Słuszną linię ma nasza Partia!

--
Bruno

Data: 2019-03-20 09:42:45
Autor: bytomir.torpeksowy
Przekop
W dniu środa, 20 marca 2019 10:16:04 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

Przez lata? Jakie lata? 12 lat temu? Inflacja od 2007 to ok. 30%.

880 + 30% = 1144 więc różnica wynosi jakieś 150 mln.

Bursztyn wyciągną za (??) i się wyrówna.

Przypomnę Ci co pismakli klepali za peło: "2014r elblag będzie oknem na świat".
Sprawdź co te same pismaki klepię obecnie.

Nu i jak Wy chceta obalić pisiorstwo?

Data: 2019-03-20 09:44:48
Autor: bytomir.torpeksowy
Przekop
W dniu środa, 20 marca 2019 17:42:47 UTC+1 użytkownik bytomir.t....@gmail.com napisał:
> [...]

Przypomnę Ci co pismakli klepali za peło: "2014r elblag będzie oknem na świat".
Sprawdź co te same pismaki klepię obecnie.

Oczywiście ta różnica 150mln może być jakim szwindlem, warto sprawdzić
czy ten który wygra przetarg, nie podzieli się tymi 150 mln z pisiorstwem.

Za peło zwykle ten który wygrywał przetarg, dzielił się dolą ze swojakami
dzięki którym przetarg wygrywał:)

Data: 2019-03-20 10:20:01
Autor: Bruno Brunowski
Przekop
> [...]
> Przez lata? Jakie lata? 12 lat temu? Inflacja od 2007 to ok. 30%.

Nocnik, jakie 2007? Wszystkie pisiory, łączenie z BACZNOŚĆ!!! Naczelnikiem SPOCZNIJ!!! zarzekają się od 2016, że 880mln to cena łącznie z przekopem do Elbląga. Wszystko tak pisiory mają policzone?

--
Bruno

Data: 2019-03-20 11:40:39
Autor: bytomir.torpeksowy
Przekop
W dniu środa, 20 marca 2019 18:20:03 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

Sikorka 2013.
Z tego, co wiem całościowy koszt inwestycji wynosiłby powyżej miliarda złotych.

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/koszt;przekopu;mierzei;wislanej;to;miliard;zlotych,28,0,1327644.html

Data: 2019-03-20 14:29:37
Autor: Bruno Brunowski
Przekop
W dniu środa, 20 marca 2019 19:40:41 UTC+1 użytkownik bytomir.t....@gmail.com napisał:

Sikorka 2013.
Z tego, co wiem całościowy koszt inwestycji wynosiłby powyżej miliarda złotych.

> [...]

Czyli pisiory wiedziały i bezczelnie kłamały że będzie taniej. A gdy kłamstwo się rypło, to łżą o przebogatych złożach bursztynu.

Data: 2019-03-21 13:32:34
Autor: Zenek Kapelinder
Przekop
Chuj ci pizdziak do tego. Beda wybory i jak wygra dzisiejsza jelopozycja to powsadzacie pisiorow do pierdli. Tylko czy dozyjesz czasow kiedy wygraja twoi? Chwilowo na to sie nie zanosi.

Data: 2019-03-20 13:09:23
Autor: Pajdak
Przekop [bursztynowy]
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości
[...]

A to dopiero poczatek! Złoża bursztynu to łakomy kąsek!

--
Pajdak

Przekop