Przekręt stulecia - Klimatgate.

Data: 2009-12-04 19:09:07
Autor: matador
Przekręt stulecia - Klimatgate.
#
ONZ zapowiedziała odrębne śledztwo w sprawie wycieku e-maili naukowców z Uniwersytetu Wschodniej Anglii. Ze skradzionych wiadomości miało wynikać, że globalne ocieplenie to mit a naukowcy celowo manipulują wynikami badań, by utrzymać w mocy twierdzenie, że klimat na Ziemi się ociepla i proces ten w dużej mierze spowodowany jest działalnością człowieka.
W wywiadzie dla radia BBC przewodniczący międzynarodowego panelu ds. zmian klimatu, Rajendra Pachauri powiedział, że informacje ujawnione w e-mailach są bardzo poważne i istotne. – Będziemy to badać szczegółowo – obiecał Pachauri zapowiadając niezależne śledztwo. - Z pewnością nie ma mowy o zamiataniu sprawy pod dywan – przekonywał przewodniczący. Komisja ONZ zbada informacje w celu ustalenia, czy istnieją dowody na manipulację i ukrywanie danych, co jest sprzeczne z powszechną praktyką naukową.
#

http://wiadomosci.onet.pl/2090145,12,klimatgate_-_ujawnione_e-maile_wywolaly_burze_sa_dowody,item.html

matador.

Data: 2009-12-04 12:47:44
Autor: Antenka
On 4 Gru, 19:09, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:
#
[...]

Pewiem wykładowca z UAM w Poznaniu, którego miałam okazję słuchać in
real ponad rok temu mówił to samo na temat tzw. wpływ dziury ozonowej
na ocieplenie klimatu. Oczywiście zaprzeczył jakoby ta miała wpływ na
ocieplenie klimatu, bowiem to czy taka dziura ma decydujący wpływ na
jego zmianę, można by dopiero stwierdzi za  1.000.000 lat, a naukowcy
tym problemem zajmują się dopiero kilkadziesiąt lat. Ów profesor
ponadto stwierdził, że klimat ( nie odkrył Ameryki :D) nie jest
constans, ulega zmianą. Na dowód tego przytoczył tzw. "małe ocieplenie
klimatu"  w Średniowieczu w Europie.
Tym problemem, czyli terrorem zielonych, zajął się Vaclav Klaus w
swojej książce "Błękitna planeta w zielonych okowach".

Antenka

Data: 2009-12-05 07:54:52
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:665c8aa2-847b-4ff0-a651-b864e2d1c0b3s20g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Pewnie to był wyznawca Rydzyka. ;)

--
stevep

Data: 2009-12-05 09:53:53
Autor: Antenka
On 5 Gru, 07:54, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:665c8aa2-847b-4ff0-a651-b864e2d1c0b3s20g2000yqd.googlegroups.com...

> [...]
> Tym problemem, czyli terrorem zielonych, zajął się Vaclav Klaus w
> swojej książce "Błękitna planeta w zielonych okowach".

stevep- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Spadaj, Burczymucho!

Antenka :-P

Data: 2009-12-04 18:21:38
Autor: Karol
Przekręt stulecia - Klimatgate.
matador <matador@neostrada.pl> napisał(a):
#
ONZ zapowiedziaĹ&#65533;a odrÄ&#65533;bne Ĺ&#65533;ledztwo w sprawie wycieku e-maili naukowcĂłw z Uniwersytetu Wschodniej Anglii. Ze skradzionych wiadomoĹ&#65533;ci miaĹ&#65533;o wynikaÄ&#65533;, Ĺźe globalne ocieplenie to mit a naukowcy celowo manipulujÄ&#65533; wynikami badaĹ&#65533;, by utrzymaÄ&#65533; w mocy twierdzenie, Ĺźe klimat na Ziemi siÄ&#65533; ociepla i proces ten w duĹźej mierze spowodowany jest dziaĹ&#65533;alnoĹ&#65533;ciÄ&#65533; czĹ&#65533;owieka.
W wywiadzie dla radia BBC przewodniczÄ&#65533;cy miÄ&#65533;dzynarodowego panelu ds. zmian klimatu, Rajendra Pachauri powiedziaĹ&#65533;, Ĺźe informacje ujawnione w e-mailach sÄ&#65533; bardzo powaĹźne i istotne. â&#65533;&#65533; BÄ&#65533;dziemy to badaÄ&#65533; szczegĂłĹ&#65533;owo â&#65533;&#65533; obiecaĹ&#65533; Pachauri zapowiadajÄ&#65533;c niezaleĹźne Ĺ&#65533;ledztwo. - Z pewnoĹ&#65533;ciÄ&#65533; nie ma mowy o zamiataniu sprawy pod dywan â&#65533;&#65533; przekonywaĹ&#65533; przewodniczÄ&#65533;cy. Komisja ONZ zbada informacje w celu ustalenia, czy istniejÄ&#65533; dowody na manipulacjÄ&#65533; i ukrywanie danych, co jest sprzeczne z powszechnÄ&#65533; praktykÄ&#65533; naukowÄ&#65533;.
#

http://wiadomosci.onet.pl/2090145,12,klimatgate_-_ujawnione_e-maile_wywolaly_bu
rze_sa_dowody,item.html

to nowa religia, wiec jak zwykle ma swoich bezmyslnych wyznawcow nieukow i
*fanatykow*.
Kasa spora jest do zgarniecia, wiec podpuszcza sie pozytecznycj idiotow, aby
napedzac ta kase cwaniakom.

W tej chwili, jest cala masa dowodow jak mozna tanim kosztem wplywac na
poprawe ekosystemu, ale te technologie nie sa propagowane, bo sa zbyt tanie i
zbyt efektywne.

Generalnie uwaza sie, ze to co w tej chwili sie obserwuje, to efekt ale tych
niekorzystnych wplywow, ktore mial przemysl na klimat, ale jeszce z poczatku
ubieglego wieku.

Data: 2009-12-04 20:19:07
Autor: matador
Karol pisze:

[...]

Jednego z tych "guru" właśnie biorą na widwlec:

#
Były wiceprezydent USA Al Gore otrzymał najważniejszą nagrodę amerykańskiego przemysłu filmowego w 2007 roku za obraz "Niewygodna prawda", traktujący o zmianach klimatu. Nagrodzono go też za działalność ekologiczną Pokojową Nagrodą Nobla (wraz z IPCC).

Jednak w związku z tzw. aferą Climategate członkowie Amerykańskiej Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej Roger Simon i Lionel Chetwynd wydali w czwartek oświadczenie, w którym domagają się naprawienia błędu dotyczącego "Niewygodnej prawdy".
#

http://www.tvn24.pl/-1,1632082,0,1,al-gore-odda-oscara-za-klimat,wiadomosc.html

matador.

Data: 2009-12-04 19:32:00
Autor: Karol
[...]

...no wlasnie:))) ....w Ameryce jest o tyle dobrze, ze nawet takich jak Gore
mozna zrzucic z piedestalu. Facet ma niestety w tej chwili, bardzo silna
konkurencie, rownie jak on bogatych, ale rozsadnych facetow:)

--

Przekręt stulecia - Klimatgate.