Przekrecanie licznikow

Data: 2009-08-24 23:50:50
Autor: Sztajfa
Przekrecanie licznikow

Siemanko!

Jakby ktos chcial przekrecic licznik o paredziesiat tysiecy km to
zapraszam tutaj http://www.vayer.pl/liczniki.html
Szukalem informacji na temat: jak latwo mozna przekrecic licznik w VFR
800... i co? 300zl i gotowe. W dodatku dla stalych klientow znizka! No
na pewno stalymi klientami sa stare baby (nie obrazajac starych bab)
co rozpieprzaja co dwa dni licznki w samochodzie/motocyklu.

Chuj mnie strzela jak widze ogloszenia moturow z 2002 roku z
przebiegiem 13-21kkm. Co ciekawe wszystkie sprowadzone. Czyzby Niemcow
nie bylo stac na paliwo i tak malo jezdza? Czy ktos sie orientuje czy
da sie stwierdzic zmiane w takim liczniku? Oczywiscie wiem, ze nie ma
co wierzyc wszystkim handlarzom i co niektorym sprzedawcom. Pomiedzy
tymi marnymi ogloszeniami widze cos ciekawego: http://tiny.pl/hhsj2
Chociaz to juz przegiecie w druga strone (-;

ja jezdzac uwazam niewiele przez sezon nakrecilem 10tys.jako ze nie bardzo
znam sie na mechanice motocykli nie wierze w teorie ze sa motory
bezwypadkowe sprowadzone po np 700km co na alledrogo sie zdarza czesto. za
to wiem jak to z samochodami jest, kreca tyle zeby klientowi sie podobalo
wiec z motocyklami mysle ze jest tak samo.to czyste kurestwo ale "polak"
nawet pospawany szrot sprzeda jako nie bity zeby tylko pare marnych groszy
od kogos wycyganic.na szczescie wychodze z zalozenia ze takiemu palantowi
tez kiedys takie gowno sie przytrafi bo zycie jest jak lustro. w zyciu od
naciagaczy handlowczykow nie kupie juz nic z moto.zawsze jest spora grupa
znajomych gdzie maszyny jakies na sprzedaz sie znajda a jak nie to tylko
dokladne sprawdzenie w zaprzyjaznionym warsztacie.a jak sie nie zgadza to
niech spier......la.
krecenie tak jak ktorys kolega napisal jest to umowny standart.masakra
jakas, powinni za to wsadzac do pierdla takich chamow i naciagaczy

Data: 2009-08-25 00:31:26
Autor: Gumis
Przekrecanie licznikow
krecenie tak jak ktorys kolega napisal jest to umowny standart.masakra
jakas, powinni za to wsadzac do pierdla takich chamow i naciagaczy

SWIETE SLOWA..... Tylko ze w tym kraju to standard niestety...
Ale mam nadzieje ze tak jak w Niemczech kiedys i u nas bedzie ukrocone
zycie takich sprzedajacych-inaczej i po wypadku NIE DAJ BOZE smiertelnym
takiego delikwenta sie odnajduje i WSADZA NA DLUGIE LATA a jego rodzina placi
odszkodowanie rodzinie poszkodowanego....
Tak jest w CYWILIZOWANYCH krajach i tam nikt sie nie buntuje na taki stan rzeczy....

Pozdrawiam

Przekrecanie licznikow