[Play] - "Przekręt dnia"

Data: 2010-06-11 23:17:31
Autor: Piotr M
[Play] - "Przekręt dnia"
W dniu 11 czerwca 2010 19:36, Chris pisze:
Okazuje się, że jest to nie tyle "wkręt", co raczej następny przekręt w
stylu "Pobieraczka", przyszykowany na frajerów, którzy nie przeczytają
wspomnianego Regulaminu.

Potencjał jest ogromny, może nawet niewyobrażalny. Zanim społecznośc osiągnie odpowiednią świadomość, zanim prawo dojrzeje, powstaną może odpowiednie regulacje, nie wiem, to jak puszka pandory, końca nie będzie. Kasa sam się trzepie i myślę że w niektórych przypadkach to może nawet płynie potokiem. Wystarczy mięć duży łeb na karku, tak skonstruować maszynkę aby prawnie nie było zaczepu, a jeśli już to aby było ciężko do wyegzekwowania i gotowe. Nieetyczne, niemoralne? "A gówno to kogoś obchodzi" :)

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."