Data: 2010-06-12 15:13:18 | |
Autor: J.F. | |
[Play] - "Przekręt dnia" | |
On Fri, 11 Jun 2010 19:36:58 +0200, Chris wrote:
Na telefon w Playu właśnie dostałem SMS-a o treści: Era to robi nagminnie, no nie, ostatnio jakby jej troche przeszlo. Wychowanie kapitalistyczne sie klania - skoro czytasz "7 dni BEZPLATNIE" to od razu sobie zadaj pytanie co dalej. Trzeba erze jednak przyznac ze po 5 dniach wysylaja stosownego sms z uprzedzeniem. No i nie wlaczaja tych uslug samodzielnie, choc tu jeden kolega ma inne zdanie :-) J. |
|
Data: 2010-06-14 09:57:11 | |
Autor: Paweł Gąska | |
[Play] - "Przekręt dnia" | |
Witam,
W odpowiedzi na maila od J.F. z dnia: 2010-06-12 15:13: On Fri, 11 Jun 2010 19:36:58 +0200, Chris wrote:jak najbardziej, samodzielnie! :D chcesz trochę dowodów z naszych kart? i przeprosiny od ERY i "w drodze wyjątku" oddanie ukradzionej kasy? :] (po 3 miesiącach reklamacji!) -- Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2010-06-14 19:08:17 | |
Autor: J.F. | |
[Play] - "Przekręt dnia" | |
Użytkownik "Paweł Gąska" <ch03@op.pl> napisał w
W odpowiedzi na maila od J.F. No nie, zasadniczo wierze, chcialbym sie tylko dowiedziec czy to masowa akcja byla czy podpadliscie "w drodze wyjatku". Bo tylko ty jeden narzekasz :-) No coz, bledy chodza po programach. Pretensje mozna miec do Ery za to ze gdzies tam na drugiej stronie regulaminu promocji jest napisane ze klientowi wlacza sie usluge "granie na czekanie", bezplatna przez dwa miesiace .. J., |
|
Data: 2010-06-14 23:42:29 | |
Autor: Paweł Gąska | |
[Play] - "Przekręt dnia" | |
Witam,
W odpowiedzi na maila od J.F. z dnia: 2010-06-14 19:08: Użytkownik "Paweł Gąska" <ch03@op.pl> napisał wto pewnie pluskwa milenijna była ;], bo usługa została włączona 1 stycznia 2010... jeszcze próbowali się bronić, że to użytkownicy włączyli sami <rotfl> taaaa... wszyscy na raz zamiast szampana odpalali modemy i wysyłali smsy aktywujące to GGówno :D poza tym ja tam nie wiem czy tylko ja narzekam, czy reszta tego nie widzi jak jest robiona w ch... przez nich, przeczuwam, że gdy ktoś ma jedna kartę to większości ich _kradzieży_ i _oszustw_ nie zauważy był taki miesiąc w Erze gdzie spieprzyli system rozliczeń totalnie (pisałem wtedy jak to prezes zbiera na nowego merca... dużo się nie pomyliłem patrząc na niedawne wydarzenia opisywane w gazetach :D) i przez kolejne miesiące próbowali udowodnić, że nam się tylko to wydaje, a potem grzecznie oddawali kasę, tylko to ja musiałem udowadniać, że nie mam garba... a pytanie ile jest _przekrętów_, których nawet myśmy nie wyłapali?? :/ np. ktoś potrafi sprawdzić rozliczanie transmisji GPRS? :] nic do niczego tam nie pasuje, nawet mając wiedzę o zerwanych sesjach (i transferze w obu kierunkach) nie daje się ich rozliczenie w żaden sposób estymować konkurencja dała dobre rozwiązanie i już mnie głowa nie boli, czy ktoś jest w Pipidówie Dolnej i co chwilę na granicy zasięgu rwie sesję, a opłata leci za 100kB... dla mnie to też jest oszustwo, bo ciekaw jestem co ma wielkość sesji do opłat? jeżeli ściągnąłem 1kB, a skasowali za 100kB to opłatę za 99kB ukradli, to tak jakby w sklepie wziąć jedno jajko, a na kasie nabiliby 100... wtedy nazwalibyśmy kasjerkę oszustką, a operator jest ok? ;) i niech mi ktoś nie wmawia, że nie daje się taryfikować inaczej <lol> kiedyś rżnęli nas za minute połączenia, potem okazało się, że czas daje się jeszcze drobniej podzielić :] Pretensje mozna miec do Ery za to ze gdzies tam na drugiej stroniena szczęście na BC tego nie włączają ;) btw: nadal czekam na wynik reklamacji opłat za roaming w Warszawie <lol> i powiem, że w urządzeniach gdzie mamy już karty konkurencji, jak na razie nic nam nie włączono bez naszej wiedzy, nie obciążono w dziwny/tajny/poufny(*) sposób, i na maile ich boa odpisuje w 30-60 minut... jestem pod wrażeniem :] -- Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2010-06-15 14:01:56 | |
Autor: J.F. | |
[Play] - "Przekręt dnia" | |
Użytkownik "Paweł Gąska" <ch03@op.pl> napisał w
poza tym ja tam nie wiem czy tylko ja narzekam, czy reszta tego nie widzi jak jest robiona w ch... przez nich, przeczuwam, że gdy ktoś ma jedna kartę to większości ich _kradzieży_ i _oszustw_ nie zauważy Nie zauwazy, czy ich "kradzieze" dotykaja 5% klientow ? był taki miesiąc w Erze gdzie spieprzyli system rozliczeń totalnie (pisałem wtedy jak to prezes zbiera na nowego merca... dużo się nie pomyliłem patrząc na niedawne wydarzenia opisywane w gazetach :D) i przez kolejne miesiące próbowali udowodnić, że nam się tylko to wydaje, a potem grzecznie oddawali kasę, tylko to ja musiałem udowadniać, że nie mam garba... I tu jest miejsce dla UKE - przedstawiasz im sprawe z dowodami, zalaczasz odpowiedz na reklamacje, a prezes powinien naliczyc symboliczne 100 tys za nierzetelne potraktowanie reklamacji. konkurencja dała dobre rozwiązanie i już mnie głowa nie boli, czy ktoś jest w Pipidówie Dolnej i co chwilę na granicy zasięgu rwie sesję, a opłata leci za 100kB... dla mnie to też jest oszustwo, bo ciekaw jestem co ma wielkość sesji do opłat? jeżeli ściągnąłem 1kB, a skasowali za 100kB to opłatę za 99kB ukradli Nie protestowales jak gadales 5s a naliczali za cala minute, nie protestowales jak TP naliczala za 3 minuty, nie protestujesz jak bilet kosztuje tyle samo za 1 przystanek co i za 20 przystankow .. , to tak jakby w sklepie wziąć jedno jajko, a na kasie nabiliby 100... wtedy nazwalibyśmy kasjerkę oszustką, W MC&C byly stosowne ostrzezenia - sprzedajemy wode na zgrzewki, nie na butelki. Cena dotyczy calej zgrzewki i kto ja rozpakuje ten za kazda skasowana butelke zaplaci jak za zgrzewke :-) a operator jest ok? ;) i niech mi ktoś nie wmawia, że nie daje się taryfikować inaczej <lol> kiedyś rżnęli nas za minute połączenia, potem okazało się, że czas daje się jeszcze drobniej podzielić :] Ale przeciez rzna cie na tych sekundach, bo sa i milisekundy :-) Pretensje mozna miec do Ery za to ze gdzies tam na drugiej stroniena szczęście na BC tego nie włączają ;) Poczekaj na przedluzenie umowy .. wiem, nie doczekasz sie :-) J. |
|
Data: 2010-06-15 21:02:00 | |
Autor: Paweł Gąska | |
[Play] - "Przekręt dnia" | |
Witam,
W odpowiedzi na maila od J.F. z dnia: 2010-06-15 14:01: na szczęście już nie :PPretensje mozna miec do Ery za to ze gdzies tam na drugiej stroniena szczęście na BC tego nie włączają ;) dziś miałem kolejną rozmowę z BOA (sami do mnie zadzwonili?! wow! podniosłem szczękę z podłogi ;]) i Pani mi powiedziła, że do tej pory nie otrzymała odpowiedzi z działu technicznego (reklamacja z kwietnia) <lol> i dalej do nich nie dociera, że stracili klienta i pewnie stracą taką obsługą jeszcze kilku...nastu...set...tysięcy? żałuję, że nie milionów ;) -- Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2010-06-16 13:45:39 | |
Autor: niusy.pl | |
[Play] - "Przekręt dnia" | |
Użytkownik "Paweł Gąska" <ch03@op.pl>
No ale to ... absurd regulaminów właśnie. To jest usługa a nie towar. Ktoś świadczy tę usługę jak chce. |