Przekręt (?) z Nigerii

Data: 2009-11-13 01:03:17
Autor: p47
Przekręt (?) z Nigerii

Aby sprawdzic, co za przekręt czarny człowiek wymyślił, właśnie wysłałem do "kupca";-) następujący e-mail :

"Hallo,

I shall gladly send the watch to your son in Ngeria as registered mail.
The shipping costs is US$15,-  , the total value of this transaction  is US$
480,-
Since there is no tracking, or delivery confirmation  for the mail sent to
Nigeria I do not accept PayPal, I shell ship the watch only when money is
fully transfered to and confirmed on  my bank account.

Truly etc."

No i z ciekawością czekam na odpowiedź;-)

p47

Data: 2009-11-13 01:19:15
Autor: MarcinF
Przekręt (?) z Nigerii
p47 wrote:

No i z ciekawością czekam na odpowiedź;-)

http://e-prawnik.pl/wiadomosci/informacje/nigeryjski-szwindel.html

daj znac czy bedzie standardowa, czy moze cos oryginalnego :)

Data: 2009-11-13 09:41:33
Autor: Papkin
Przekręt (?) z Nigerii

No i z ciekawością czekam na odpowiedź;-)

moze jestem prymityw ale ja bym mu wyslal maila (jakiegos maila z tych tymczasowych, dzialajacych 10dni gora) ze chetnie mu wysle ale z czarn....ami interesow nie robie i ewentualnie moze zapracowac na ten zegarek na mojej plantacji trzciny cukrowej.

Dac sie zrobic na tak prymitywne oszustwo i to jeszcze afrykanczykowi z nigeri to gorzej niz kupic "zlote" monety od cygana. Honorowe sepuku to jedyne wyjscie na zachowanie twarzy :)

Data: 2009-11-13 09:48:43
Autor: paranoix
Przekręt (?) z Nigerii
Papkin pisze:

[...]

Ale skoro będzie już miał pieniądze na swoim koncie w banku - to jakie ponosi ryzyko? Na przytoczonej stronie opisany jest przypadek, gdy sprzedawca wysyła towar bez pieniędzy - na podrobiony skan potwierdzenia.

Data: 2009-11-13 10:47:31
Autor: orcio
Przekręt (?) z Nigerii
paranoix pisze:
Papkin pisze:

[...]

przeczytaj Nigeryjski szwindel, jeszcze inaczej. z 8:07 dzisiaj

orcio

Data: 2009-11-13 11:56:36
Autor: Tomasz Chmielewski
Przekręt (?) z Nigerii
Papkin wrote:

[...]

Tak, jestes prymitywny.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2009-11-13 16:49:58
Autor: jacko
Przekręt (?) z Nigerii
moze jestem prymityw
Tak, prymityw i rasista.

Data: 2009-11-13 17:57:48
Autor: Papkin
Przekręt (?) z Nigerii
jacko wrote:
moze jestem prymityw
Tak, prymityw i rasista.

ano wiedzialem ze ktos sie odezwie, a teraz wyslij gorace pozdrowienia z Polski temu co szuka tu frajerow. Ja wyslalbym zaproszenie na wakacje fundowane przez KKK by szmaciarz choc troche mial popsuty humor. On Ci pluje na twarz a Ty masz mowic ze deszcz pada?

A rasista nie jestem... ale kolorowych na wzor Francji to wpuszczac tu nie popieram bo czym sie to moze skonczyc to juz wiemy. Kazdy ma swoj kawalek na ziemi, podobno oprocz Cyganow i moze Zydow ale Ci za inteligentni i zaradni...

Data: 2009-11-13 21:22:50
Autor: Gniewko
Przekręt (?) z Nigerii
W dniu 2009-11-13 17:57, *Papkin* napisał(a) co następuje:

moze jestem prymityw
Tak, prymityw i rasista.
[...]

Już się napatrzyłem na takich łysych bydlaków jak ty 11. listopada w Warszawie. Powinno się was zamknąć w pierdlu razem z czarnoskórymi przestępcami, najlepiej seksualnymi o skłonnościach homo.

PLONK

--
*Gniewomir*
Próg zniewagi jest w prostym stosunku do inteligencji i poczucia bezpieczeństwa. Słowo "sk****syn" jest zniewagą jedynie dla człowieka, który nie ma całkowitej pewności co do swojej matki.

Data: 2009-11-13 23:05:32
Autor: Papkin
Przekręt (?) z Nigerii

przestępcami, najlepiej seksualnymi o skłonnościach homo.

Gwalty w afryce to dosc czesta sprawa, a jeden taki pykał glupie polskie kobiety. Nazywal sie Mol, Simon Mol. Byl hetero i jeszcze chory na aids. O homo afrykanskich mam mala wiedze, chyba masz znacznie wieksza, jakies doswiadczenia?

Data: 2009-11-13 22:43:29
Autor: elmer radi radisson
Przekręt (?) z Nigerii
Papkin wrote:

[...]

On szuka frajerow wszedzie gdzie sie da, nie patrzy ze to Polska. Internet nie ma granic. Stworzysz?

--

memento lorem ipsum

Data: 2009-11-13 23:02:57
Autor: Papkin
Przekręt (?) z Nigerii

Internet nie ma granic.

chamskie odpowiedzi tez nie znaja granic i ja bym skorzystal z mozliwosci utarcia nosa gnojkowi. A ci mnie od rasistow :-) Jakby wyslal to amerykanim tez bym mu odpisal cos fajnego.

A ten idiota mowiacy ze pewnie laze w marszach jakis ONR czy LPR - panie, dyrdymaly masz w glowie. Mam duzo wlosow na glowie. Jesli uwazasz sie za czlowieka-samarytanina to przyjmij cala wioske z Bangladeszu (by sie nie czepiac afrykanczykow) i daj im lepsze zycie, zamiast kupowac nowe auto i lepszy dom wesprzyj tez biednego nigeryjczyka bo jestes jak matka Teresa. Prezydent Kaczynski chyba tez rasista bo sie nabijal z jakiegos tam malego panstewka afrykanskiego :)

Przekręt (?) z Nigerii