Przekręt z nakazem jazdy na światłach

Data: 2010-05-26 22:06:17
Autor: Jacek
Przekręt z nakazem jazdy na światłach
Ale co się czepiasz?
Mamy demokrację i grupa wybrana przez wyborców głosuje, decyduje i narzuca swoją wolę tym, co ich wybrali.
I nic tu do rzeczy nie maja statystyki, badania itp, itd.
Podobnie jak za Ziobry zaostrzono wiele kar, mimo, że nigdzie na świecie statystyki nie pokazują spadku przestępczości po zaostrzeniu kar. Przestępczośc spada za to tam, gdzie rośnie wykrywalność.
Inaczej mówiąc, jak coś ukradnę w sklepie i mam 0,1% szans, że mnie złapią i potem utną rękę to w zasadzie niczym nie ryzykuję. Jeżeli mam np. 20% szans, że mnie złapią a potem ręki nie utną ale na przykład powieszą na osiedlu moje zdjęcie z odpowiednią adnotacją to do łba mi nie przyjdzie, żeby coś kombinować.
I tak działa demokracja. Najdoskonalszy z systemów ;-)
Jacek

Data: 2010-05-26 20:13:39
Autor: nemo
Jacek <maps@google.pl> napisał(a):
I tak działa demokracja. Najdoskonalszy z systemów ;-)
Jacek

Najdoskonalszy system to feudalizm.

Data: 2010-05-26 23:25:50
Autor:
 nemo <nimex@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Jacek <maps@google.pl> napisał(a): > I tak działa demokracja. Najdoskonalszy z systemów ;-)
> Jacek > Najdoskonalszy system to feudalizm.

Kilku mało rozgarniętych posłów z PiS wpadło na pomysł zaskarżenia do
Trybunału Konstytucyjnego ustawy nakazującej jazdę 'na światłach' przez cały rok. Pomysł oczywiście znalazł poparcie wśród pewnych, wyjątkowo oszczędnych grup
zawodowych (czytaj: taksówkarze) i społecznych (czytaj: emeryci). Zdaniem
MotoFreaka jest to populizm w najczystszej formie. Więcej na: http://www.motofreak.eu/2010/04/oswieceni.html

Data: 2010-05-27 07:14:06
Autor: nemo
  <ambitnylos@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> [...]
zawodowych (czytaj: taksówkarze) i społecznych (czytaj: emeryci). Zdaniem

A zdaniem Czesia z Pcimia Dolnego Ziemia jest płaska. Nie ośmieszaj się, ale
ta strona, do której link podałeś to właśnie taki pan Czesio.

Data: 2010-05-27 21:34:55
Autor:
  <ambitnylos@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): >  nemo <nimex@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > > Jacek <maps@google.pl> napisał(a): > > > > > I tak działa demokracja. Najdoskonalszy z systemów ;-)
> [...]
ta strona, do której link podałeś to właśnie taki pan Czesio.

łał nemo, ales ty jest elokwentny...
Nauczysz mnie takich ripost, jak twoje? Bo ja mam tylko jedna - widzisz to kolko metalowe? To idz i sie nim jebnij w glowe...

Data: 2010-05-28 06:35:52
Autor: nemo
Przekręt z nakazem jazdy na światłach
 Wybacz, ale jeżeli dla ciebie jakieś freaki są autorytetem w jakiejkolwiek
sprawie,to nie mamy o czym rozmawiać. --

Data: 2010-05-28 17:47:29
Autor:
Przekręt z nakazem jazdy na światłach
 nemo <nimex@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 Wybacz, ale jeżeli dla ciebie jakieś freaki są autorytetem w jakiejkolwiek
sprawie,to nie mamy o czym rozmawiać.

Natomiast dla ciebie autorytetem jest banda oszolomow, ktorzy w dzialaniu
wspierajacym bezpieczenstwo widza spisek koncernow paliwowych i producentow
zarowek? Wez jednak to kolko metalowe i walnij sie nim w glowe. To jedyna
recepta na wrodzona glupote. --

Data: 2010-05-28 21:48:51
Autor: Tom01
ambitnylos@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
Natomiast dla ciebie autorytetem jest banda oszolomow,

Kto jest wg Pana bandą oszołomów?
-Szwecja National Road and Traffic Research Institute?
-Norwegia Transportokonomisk institutt?
-Dania Danish Council of Road Safety Research?
-USA National Research Council, Transportation Research Board?
-USA Department of Health and Human Services?
-Austria Institute for Holistic Accident and Safety Research?

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

Data: 2010-05-29 11:25:20
Autor: J.F.
Przekręt z nakazem jazdy na œwiatłach
On Fri, 28 May 2010 21:48:51 +0200,  Tom01 wrote:
[...]

To jest piec band, a moze tylko 4 . Z czego dwie w polnocnych krajach.

-Austria Institute for Holistic Accident and Safety Research?

A ci maja oszolomstwo potwierdzone na pismie.
Zalecali, zalecali i co ? I g* dalo. http://www.statistik.at/web_de/statistiken/verkehr/strasse/unfaelle_mit_personenschaden/017804.html

ITS tez zalecal, razem z KRBRD zalecal .. i tez g*.

Tylko ze Austryjacy widac nie maja oszolomow we wladzach, wiec bzdurny
nakaz po dwoch latach zniesiono.

Nakaz jazdy na swiatlach w Austrii obowiazywal w 2006 do 07.

J.

Data: 2010-05-31 10:54:12
Autor: Sebastian Kaliszewski
Tom01 wrote:
[...]

I co ta lista ma oznaczać???

W Szwecji na światłąch jeżdżą, od dawna :) W Norwefi tak samo :)

\SK

Data: 2010-05-31 13:35:16
Autor: Tom01
Przekręt z nakazem jazdy na światłach
Sebastian Kaliszewski pisze:
I co ta lista ma oznaczać???

To jest lista organów/agencji/ośrodków, które prowadziły badania na temat wpływu świateł na bezpieczeństwo. Lista "oszołomów", wg niektórych, którzy wykazują na co światła wpływają i w jaki sposób.

Data: 2010-05-31 13:38:09
Autor: Tom01
Przekręt z nakazem jazdy na światłach
Sebastian Kaliszewski pisze:
  > W Szwecji na światłąch jeżdżą, od dawna :) W Norwefi tak samo :)

A dlaczego? Bo Szwecja w latach 60-tych zmieniała ruch z lewo na prawostronny. Światła zarządzono żeby ludziom się nie myliło którą stroną jechać. Jako że w końcu ludzie się przyzwyczaili, spadła ilość wypadków, m.in. zderzeń czołowych które są asem w rękawie zwolenników, przypisano ten fakt światłom. Nie bez pewnej racji zresztą w ich przypadku. Stąd powstał mit o zbawiennej roli świateł.

Data: 2010-05-28 23:30:54
Autor: złoty
[...]

...a ja mam dla ciebie inna propozycje: zacznij mi przesylac na rach.bankowy raptem 0,1pln rocznie (prawda, ze malutko?!) od kazdego zarejestrowanego w PL pojazdu a przyznam ci racje. Ba! Nawet moge zaczac bajdurzyc, ze to nie o pieniadze chodzi. :)

A.

Przekręt z nakazem jazdy na światłach