Przekręt z nakazem jazdy na światłach

Data: 2015-06-04 11:34:48
Autor: re
Przekręt z nakazem jazdy na światłach

Użytkownik "t-1"

Artykuł dadrl wprawdzie na stronie JKM, ale to akurat bez znaczenia dla
meritum sprawy.
Tekst pokazujący na podstawie raportów policji bezsens a nawet tragiczne
skutki dziennej jazdy na światłach.

http://korwin-mikke.pl/forum/read.php?50,24436
-- -

Dobrze okresowo poruszać tę kwestię.

Przydałoby się co jakiś czas zorganizować dzień bez świateł.

Data: 2015-06-05 11:45:31
Autor: J.F.
Dnia Thu, 4 Jun 2015 11:34:48 +0200, re napisał(a):
Dobrze okresowo poruszać tę kwestię.
Przydałoby się co jakiś czas zorganizować dzień bez świateł.

Teraz to juz troche za pozno.
Kierowcy sie przyzwyczaili ... i taki dzien moze pokazac, ze swiatla
sa konieczne :-)

Choc prawde mowiac - ostatnio czesto widze "auto bez swiatel", mam
nawet ochote mignac, a z bliska sie okazuje, ze on jakies male lampki
ma. Kompletnie niezauwazalne w pewnych warunkach. To po co te swiatla?

No chyba ze wazniejsze to, ze innych warunkach zauwazalne.

J.

Data: 2015-06-10 13:27:39
Autor: Maciek
W dniu 2015-06-05 o 11:45, J.F. pisze:
Choc prawde mowiac - ostatnio czesto widze "auto bez swiatel", mam
nawet ochote mignac, a z bliska sie okazuje, ze on jakies male lampki
ma. Kompletnie niezauwazalne w pewnych warunkach. To po co te swiatla?
To ja dodam jeszcze, że wyjątkowo wielu przyzwyczaiło się właśnie do
tych dziennych (świecących tylko z przodu, albo udających świecenie) i
nagminnie jeżdżą tak zarówno w tunelach (pal licho, jeśli oświetlonych),
jak również w deszczu. Nawet oberwanie chmury z gradobiciem im w tym nie
szczególnie przeszkadza ;-)

Maciek

Data: 2015-06-10 13:42:58
Autor: J.F.
Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ml96vh$ptj$1@node2.news.atman.pl...
[...]

eee ... ale nie widze jakiegos szczegolnego obowiazku jazdy na swiatlach mijania w tunelu ...
poza tym tunel to tylko taki oznakowany znakami...

jak również w deszczu. Nawet oberwanie chmury z gradobiciem im w tym nie
szczególnie przeszkadza ;-)

No, wtedy to one moze lepiej widoczne ...

J.

Data: 2015-06-10 19:05:13
Autor: masti
J.F. wrote:

jak również w deszczu. Nawet oberwanie chmury z gradobiciem im w tym nie
szczególnie przeszkadza ;-)

No, wtedy to one moze lepiej widoczne ...

szczególnie z tyłu gdzie nic nie świeci. Ostatnio mi się taki wynurzył
przed maską. Szary samochód poruszający się lewym pasem 50-60kmh w
ulewie na ekspresówce. oczywiście jeszcze z takim tyłem, że stawiał
zasłonę wodną za sobą. Przecież był jeszce dzień to po co ma włączać inne niż dzienne

--
mst <at> gazeta <.> pl

Przekręt z nakazem jazdy na światłach