Przekręt z udziałem Junckera? Nawet unijny rzecznik praw obywatelskich jest wściekły!

Data: 2018-09-06 11:04:18
Autor: Lord Donald
Przekręt z udziałem Junckera? Nawet unijny rzecznik praw obywatelskich jest wściekły!
Przekręt z udziałem Junckera? Nawet unijny rzecznik praw obywatelskich jest wściekły!

Nominacja Martina Selmayra, szefa gabinetu Jean-Claude'a Junckera, na sekretarza generalnego Komisji Europejskiej mogła odbyć się z przekroczeniem prawa i podważyła zaufanie do instytucji UE. Tak twierdzi... Emily O'Reilly, unijna rzeczniczka praw obywatelskich.

W ponad 40-stronicowym raporcie, który podsumowuje kilkumiesięczne dochodzenie w tej wywołującej wiele kontrowersji sprawie, wskazano na cztery przypadki nieodpowiedniego zarządzania podczas procedury obsadzania najwyższego urzędniczego stanowiska w Komisji.

http://niezalezna.pl/234975-przekret-z-udzialem-junckera-nawet-unijny-rzecznik-praw-obywatelskich-jest-wsciekly

Data: 2018-09-06 07:21:46
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 6 września 2018 11:04:18 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

Niech zaproszą do współpracy PIS.
Jak skończą z POlską oczyszczą do spóły z Orbanem i tę augiaszową stajnię ;)

Data: 2018-09-06 15:47:35
Autor: Pajdak
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pmqqih$5a2$6gioia.aioe.org...
Przekręt z udziałem Junckera? Nawet unijny rzecznik praw obywatelskich jest wściekły!

Będzie głosowanie za odwołaniem "junkersa". Wynik 26:1 ;-))))

--
Pajdak

Przekręt z udziałem Junckera? Nawet unijny rzecznik praw obywatelskich jest wściekły!