Przekrętów PiS mogłby obawiać sie każdy

Data: 2010-01-08 15:47:08
Autor: le.ia
Przekrętów PiS mogłby obawiać sie każdy
To ,że teraz czeka nas absurd komisji w ktorej zasiadają być może krętacze to jeszcze nic. Oby media nie podpuszczali eseldowcow.
A juz prawie zapominałym jak trzeba bylo sie zakasac ,zeby tych ignorantow przywołać do parteru. Ci to dopiero mogą . Chyba mnie zmroziły ostatnie wieści bezrobocia. ide sie napisc --

Data: 2010-01-08 16:02:26
Autor: outre21
Przekrętów PiS mogłby obawiać sie każdy
To moze dlatego telewizja okazuje komisje, ze jak ktos bedzie chcial wyciagnac cos nie dotyczacego komisji to i tak kamery to pokaza.
A moze to byc blogi material z wypalania skreta i juz sie czlowiek kompromituje.
Rozumiem ,zeby rejestrowac takie rzeczy ,ale bezwrazliwosc i nienawisc do niepracujacych i brak zajmowanie sie komisji do spraw bezrobocia niekogo nie dotyczy z dziennikarzy.
Zaleznosc powinna byc prosta minister ktorej wskaznik nie idzie pomyslnie idzie pod gilotyne społecznej opini czyli dymisja.
Byc może premier nie mysli ,ze w kraju nie ma kogos kto moze wziac to do roboty, ale brak wsparcia w mediach , ktore skupiaja sie na jednym sukcesie ,a potem odpoczywaja, jakby jeden vice minister miał na głowie wszystkie resorty... A przecież to zupełnie osobnego kwestia.
Cholera, niech ktos mnie przytuli, bo mnie zaraz szlak trafi

Data: 2010-01-08 16:55:23
Autor: Lorn
Przekrętów PiS mogłby obawiać sie każdy
le.ia pisze:

[cut]

ide sie napisc

Nie pij... Kabaret dopiero się zacznie... :> Rozumiem, że bez procentów ciężko ogarnąć tę szopkę. :>

            Prezydencki wyścig.
http://sonda.hanzo.eu/sondy,45571,7kfE.html

Przekrętów PiS mogłby obawiać sie każdy