Przekręty "nigeryjskie" na otomoto.pl ?

Data: 2011-03-11 06:29:47
Autor: Czarek Daniluk
Przekręty "nigeryjskie" na otomoto.pl ?
On 11 Mar, 15:26, "rad...@konto.pl" <rad...@konto.pl> wrote:
Jakaś nowa odmiana Nigerii zaistniała na otomoto.pl ?
Wczoraj napisałem emaila do gościa w typie "co uszkodzone" (cena niska).
Tylko adres miasta i kontakt via email.

Taka odpowiedź nadeszła:
"Hallo,

Przykro mi, ale nie mówie po polski, wiec pisze w jezyku angielskim. Prosze
stosowac nastepujace link do mnie napisac w jezyku angielskim:http://translate.google.pl
I am glad that you are interested to buy my car. The car works and stands in
perfect condition, I never had any problems with the engine.
The price is 17800 zl.
We live in Germany, in Dusseldorf. The reason for selling it now is that we are
a nice couple (I am 28 years old), we love spending our time (and money)
traveling around the world by plane, so a car is no more useful for us.
If you agree and you are decided for a meeting to see the car and make a
test-drive we are ready to make a trip to Poland and meet you in a city
acceptable for both of us (were are you located?).
We truly believe that this can be a good deal!
"

Co będzie następne?
Bo raczej do PL nie przyjedzie, żeby perfekcyjne auto oddać za pół ceny.

Daj linka do ogłoszenia ;) o jaki pojazd chodzi.

Pozdrawiam !

Data: 2011-03-11 17:56:37
Autor: radekp@konto.pl
Przekręty "nigeryjskie" na otomoto.pl ?
Fri, 11 Mar 2011 06:29:47 -0800 (PST), w
<084d5545-ed21-48de-b89b-ea710caa038d@d12g2000vbz.googlegroups.com>, Czarek
Daniluk <czarek@cedaniluk.com> napisał(-a):

> [...]
> Bo raczej do PL nie przyjedzie, żeby perfekcyjne auto oddać za pół ceny.

Daj linka do ogłoszenia ;) o jaki pojazd chodzi.

A poszukaj, jest kilka takich z samym miastem (tu był chyba Gdańsk) i kontaktem
przez email. No i okazyjną ceną.
To był VW Eos, poszukaj po cenie :).

Data: 2011-03-11 18:45:30
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2011-03-11 17:56, radekp@konto.pl pisze:

A poszukaj, jest kilka takich z samym miastem (tu był chyba Gdańsk) i kontaktem
przez email. No i okazyjną ceną.
To był VW Eos, poszukaj po cenie :).

Za te pieniądze to ja żadnego nie widzę, albo ślepy jestem, albo ogłoszenia wyleciały ;)
Widzę jednego za 18600, ale rozpirzony tył z przodem ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-03-11 19:00:21
Autor: radekp@konto.pl
Przekręty "nigeryjskie" na otomoto.pl ?
Fri, 11 Mar 2011 18:45:30 +0100, w <ildn3o$vi3$1@news.onet.pl>, Czarek Daniluk
<czarek@nospamcedaniluk.com> napisał(-a):

> [...]

Za te pieniądze to ja żadnego nie widzę, albo ślepy jestem, albo ogłoszenia wyleciały ;)
Widzę jednego za 18600, ale rozpirzony tył z przodem ;)

Cóż, faktycznie, już nima ;).

Przekręty "nigeryjskie" na otomoto.pl ?