Przekręty "nigeryjskie" na otomoto.pl ?

Data: 2011-03-13 23:10:32
Autor: G Nowak
Przekręty "nigeryjskie" na otomoto.pl ?
Nigerii zaistniała na otomoto.pl ? Wczoraj napisałem emaila do gościa w
typie "co uszkodzone" (cena niska). Tylko adres miasta i kontakt via
email. Taka odpowiedź nadeszła:
"Hallo,
Przykro mi, ale nie mówie po polski, wiec pisze w jezyku angielskim.
Prosze stosowac nastepujace link do mnie napisac w jezyku angielskim:
http://translate.google.pl
I am glad that you are interested to buy my car. The car works and

Normalka. W anglojezycznych krajach to wystepuje juz od dawna. Jak bedziesz chcial kupic/obejrzec typ wysle email z danymi do transferu przez western union a po odebraniu tych pieniedzy w kraju trzeciego swiata przestanie sie kontaktowac.

--
Pozdr

Przekręty "nigeryjskie" na otomoto.pl ?