Przekręty ojczulka

Data: 2018-01-31 17:16:57
Autor: Komunista i Złodziej - (c) J. Brudziński - PiS
Przekręty ojczulka
https://www.money.pl/archiwum/wiadomosci/artykul/rydzyk-cba-geotermia-rzad,227,0,2397411.html

"Chodzi o 12 mln zł dotacji, które redemptorysta dostał na położenie rur, dzięki którym popłynie ciepło do mieszkańców Torunia. To kolejny etap słynnej, ciągnącej się od ponad 10 lat sprawy źródeł termalnych, w które inwestuje fundacja Lex Veritatis, należąca do duchownego-redaktora.
Według posła opozycji wzbudza to podejrzenie, gdyż wielu posłów PiS i Solidarnej Polski jest "jednoznacznie popieranych" przez o. Tadeusza Rydzyka i jego media. Są to m. in. Antoni Macierewicz czy Anna Sobecka. Oprócz tego często gości on Beatę Kempę, Zbigniewa Ziobro, Marka Gróbarczyka, Stanisława Piotrowicza czy Mariusza Błaszczaka. W dodatku za człowieka popieranego przez właściciela Radia Maryja uchodził zdymisjonowany niedawno szef resortu środowiska, Jan Szyszko."

O. Rydzyk najpierw otrzymał od PiS 27 mln na wiercenia w poszukiwaniu wód geotermalnych. Potem na jego konto trafiło kolejne 19,5 mln zł. Pieniądze te poszły na budowę ciepłowni. Ale to nie koniec, bo bez podłączenia do sieci zakonnik nie będzie mógł zarabiać na swojej inwestycji.

Dlatego Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej przyznało Rydzykowi ponad 12 mln dotacji. Jedna trzecia tej sumy pójdzie na budowę rur do szkoły medialnej, która w Toruniu prowadzi Radio Maryja. Za pozostała kwotę zostanie sfinansowana budowa ponad pięciokilometrowego odcinka, który podłączy elektrociepłownię fundacji z Toruniem.

Dziennikarze "Super Expressu" oceniają, że dzięki temu o. Rydzyk zarobi nawet kilkadziesiąt milionów rocznie. Ich słowa potwierdza anonimowo polityk PiS, którego zdaniem inwestycja zapewni księdzu "miliony na długie, długie lata".

"Ojczyznę dojną racz nam zwrócić Panie!" - (c) A.Duda, prezydent

CL

Data: 2018-01-31 10:38:51
Autor: Bombardier Dąs vel Karbonylek
Przekręty ojczulka
Za peło żeśta wspierali spółki francuskie, teraz dostaje rydzyk.

Ujadaj dalej.

Data: 2018-01-31 10:43:47
Autor: Zenek Kapelinder
Przekręty ojczulka
On juz nie ujada. To skowyt.

Data: 2018-01-31 16:12:07
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przekręty ojczulka
W dniu środa, 31 stycznia 2018 19:43:48 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
On juz nie ujada. To skowyt.

Zenek, Skowyt - autorstwa Twojego mojżeszowego rodaka Ginsberga to jest kawałek
naprawdę genialnej poezji, którą wszyscy założyciele ruchu hippiesowskiego w Polsce traktowali jako swoista ewangelię i recytowali jako codzienną modlitwę.
Nie porównuj proszę niezbornych kwików jakichś gojców do jedynego w swoim rodzaju
Skowytu.

Data: 2018-02-01 01:33:38
Autor: u2
Przekręty ojczulka
W dniu 01.02.2018 o 01:12, UB pisze:
[...]

te klewiak, nie ośmieszaj się, ginc-burek to skowyt twojej żydety:))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-01-31 18:24:50
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przekręty ojczulka
W dniu czwartek, 1 lutego 2018 01:33:39 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

te klewiak, nie ośmieszaj się, ginc-burek to skowyt twojej żydety:))))))))

Jutu, to ty się nie ośmieszaj.
Czytałeś książkę Mistycy i narkomani autorstwa Tarzana Michalewskiego?

Data: 2018-01-31 18:28:22
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przekręty ojczulka
W dniu czwartek, 1 lutego 2018 03:24:52 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

Jutu, to ty się nie ośmieszaj.
Czytałeś książkę Mistycy i narkomani autorstwa Tarzana Michalewskiego?

PS. Nawet biorąc poprawkę, ze Gincburek narodowości handlowej, to jednak
zdolny autor.

Data: 2018-02-01 09:31:18
Autor: u2
Przekręty ojczulka
W dniu 01.02.2018 o 03:28, UB pisze:
PS. Nawet biorąc poprawkę, ze Gincburek narodowości handlowej, to jednak
zdolny autor.

weź klewiak rozpęd i uderz głową w ścianę wtedy może dotrze do ciebie, że twoja żydeta to chłam:))))))))

Data: 2018-02-01 16:37:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przekręty ojczulka
W dniu czwartek, 1 lutego 2018 09:31:20 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> zdolny autor.

weź klewiak rozpęd i uderz głową w ścianę wtedy może dotrze do ciebie, że twoja żydeta to chłam:))))))))

Nie wiem, nie jestem na poziomie czytania żydowskiego tabloidu dla gojów.
Ginsberga czytałem w oryginale.

Data: 2018-02-01 12:50:10
Autor: Glista Ludzka - \(c\) M. Wolski - PiS
Przekręty ojczulka na kogutka
piesek zagrodowy "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w
wiadomości news:18728797-dc29-45f8-ae88-c0c68dff6eabgooglegroups.com...
On juz nie ujada. To skowyt.

Dołączyłeś kogucie do skowytu podobnych sobie kundelków - (c) J.Glemp ?

https://tinyurl.com/y96loro8

oraz

https://www.salon24.pl/u/worekkartofli/446866,tresowane-kundelki

CL

Data: 2018-02-01 14:50:41
Autor: stevep
Przekręty ojczulka
On juz nie ujada. To skowyt.

Skomlenie na waszą głupotę nie pomoże.

--
stevep

Data: 2018-02-01 07:03:05
Autor: Glista Ludzka- \(c\) M. Wolski - PiS
Przekręty ojczulka
kundel zagrodowy "Bombardier Dąs vel Karbonylek"
<bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał w wiadomości
Za peło żeśta wspierali spółki francuskie, teraz dostaje rydzyk.

Ujadaj dalej.

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/czarno-na-bialym-finansowanie-ojca-rydzyka-miliony-z-ministerstw,798140.html

W którym to roku sprzedano TP S.A?

Poczytaj sobie

http://www.parkiet.com/artykul/1349487.html

oraz

http://old.pis.org.pl/unit.php?o=rzad

zanim kolejny raz otworzysz dziubek.

CL

Data: 2018-01-31 12:26:03
Autor: jacekbialy80
Przekręty ojczulka
Geotermia - najczystsza energia. Ponadto nie zabija ptaków jak wiatraki, nie wpływa na biosystem jak zapory wodne, nie wymaga produkcji paneli solarnych i akumulatorów, no i nie wybucha jak Czarnobyl. Dlaczego nikt w rejonie Kujaw nie zrobił tego przed Ryzykiem? (może wojskówka nie chciała oddać pola jak na Podhalu?)
Było nie było, Kolumb odkrył Amerykę, a Rydzyk buduje Geotermę.

JB

Data: 2018-02-01 14:53:06
Autor: stevep
Przekręty ojczulka
W dniu 2018-01-31 o 21:26, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Ile lat trwa budowa tej geotermy, jeszcze w tym wieku będzie skończona i czy Rydzyk nie padnie wcześniej z przeżarcia?

--
stevep

Data: 2018-01-31 19:08:10
Autor: Zenek Kapelinder
Przekręty ojczulka
Zarobi i bedzie placil od zarobionych pieniedzy podatki. Jak jest mozliwosc zrobienia kasy bez inwestowania swojej to dlaczego z okazji nie skorzystac.. Panstwo doplaca duze kwoty do instalacji solarnych na dachach prywatnych domow. Jak by policzyc to w skali kraju doplat do takich instalacji jest na wielokrotnie wiecej niz dostaje Rydzyk. Moze napisz o wznowieniu sledztwa w sprawie dwoch willi tow. Kwasniewskiego. Mozesz tez napisac o remanencie jaki zostal zrobiony po zdaniu urzedu przez Komorowskiego. Jesli za przekret uwazasz to co robi Rydzyk to jak nazwac to co zrobili twoi idole?

Przekręty ojczulka