Przekręty ojczulka

Data: 2018-01-31 10:38:51
Autor: Bombardier Dąs vel Karbonylek
Przekręty ojczulka
Za peło żeśta wspierali spółki francuskie, teraz dostaje rydzyk.

Ujadaj dalej.

Data: 2018-01-31 10:43:47
Autor: Zenek Kapelinder
Przekręty ojczulka
On juz nie ujada. To skowyt.

Data: 2018-01-31 16:12:07
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przekręty ojczulka
W dniu środa, 31 stycznia 2018 19:43:48 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
On juz nie ujada. To skowyt.

Zenek, Skowyt - autorstwa Twojego mojżeszowego rodaka Ginsberga to jest kawałek
naprawdę genialnej poezji, którą wszyscy założyciele ruchu hippiesowskiego w Polsce traktowali jako swoista ewangelię i recytowali jako codzienną modlitwę.
Nie porównuj proszę niezbornych kwików jakichś gojców do jedynego w swoim rodzaju
Skowytu.

Data: 2018-02-01 01:33:38
Autor: u2
Przekręty ojczulka
W dniu 01.02.2018 o 01:12, UB pisze:
[...]

te klewiak, nie ośmieszaj się, ginc-burek to skowyt twojej żydety:))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-01-31 18:24:50
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przekręty ojczulka
W dniu czwartek, 1 lutego 2018 01:33:39 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

te klewiak, nie ośmieszaj się, ginc-burek to skowyt twojej żydety:))))))))

Jutu, to ty się nie ośmieszaj.
Czytałeś książkę Mistycy i narkomani autorstwa Tarzana Michalewskiego?

Data: 2018-01-31 18:28:22
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przekręty ojczulka
W dniu czwartek, 1 lutego 2018 03:24:52 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

Jutu, to ty się nie ośmieszaj.
Czytałeś książkę Mistycy i narkomani autorstwa Tarzana Michalewskiego?

PS. Nawet biorąc poprawkę, ze Gincburek narodowości handlowej, to jednak
zdolny autor.

Data: 2018-02-01 09:31:18
Autor: u2
Przekręty ojczulka
W dniu 01.02.2018 o 03:28, UB pisze:
PS. Nawet biorąc poprawkę, ze Gincburek narodowości handlowej, to jednak
zdolny autor.

weź klewiak rozpęd i uderz głową w ścianę wtedy może dotrze do ciebie, że twoja żydeta to chłam:))))))))

Data: 2018-02-01 16:37:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przekręty ojczulka
W dniu czwartek, 1 lutego 2018 09:31:20 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> zdolny autor.

weź klewiak rozpęd i uderz głową w ścianę wtedy może dotrze do ciebie, że twoja żydeta to chłam:))))))))

Nie wiem, nie jestem na poziomie czytania żydowskiego tabloidu dla gojów.
Ginsberga czytałem w oryginale.

Data: 2018-02-01 12:50:10
Autor: Glista Ludzka - \(c\) M. Wolski - PiS
Przekręty ojczulka na kogutka
piesek zagrodowy "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w
wiadomości news:18728797-dc29-45f8-ae88-c0c68dff6eabgooglegroups.com...
On juz nie ujada. To skowyt.

Dołączyłeś kogucie do skowytu podobnych sobie kundelków - (c) J.Glemp ?

https://tinyurl.com/y96loro8

oraz

https://www.salon24.pl/u/worekkartofli/446866,tresowane-kundelki

CL

Data: 2018-02-01 14:50:41
Autor: stevep
Przekręty ojczulka
On juz nie ujada. To skowyt.

Skomlenie na waszą głupotę nie pomoże.

--
stevep

Data: 2018-02-01 07:03:05
Autor: Glista Ludzka- \(c\) M. Wolski - PiS
Przekręty ojczulka
kundel zagrodowy "Bombardier Dąs vel Karbonylek"
<bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał w wiadomości
Za peło żeśta wspierali spółki francuskie, teraz dostaje rydzyk.

Ujadaj dalej.

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/czarno-na-bialym-finansowanie-ojca-rydzyka-miliony-z-ministerstw,798140.html

W którym to roku sprzedano TP S.A?

Poczytaj sobie