Przekroczenie 24 punktów karnych

Data: 2019-07-26 16:59:49
Autor: Budzik
Przekroczenie 24 punktów karnych
Użytkownik glumek glumo5f@gmail.com ...

Witam
Dużo jezdze i niestety zaczynam sie zblizac do granicznych 24
punktów. Co się stanie jezeli przekrocze 24 punkty? czy zabiora mi
prawko? Czy moge isc na jakis kurs zeby mi zredukowali? jak to jest
w chwili obecnej?

Zacznij pisac tego posta jeszcze raz.
Tylko tym razem zapomnij o tym ze duzo jezdzisz i zastanów sie dlaczego NAPRAWDE masz tyle punktów...

Ja jezdze duzo i mam 0...

--
Pozdrawia... Budzik
A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

[...]