Przekroczenie granicy RP

Data: 2011-05-05 08:40:52
Autor: Piotr [trzykoty]
Przekroczenie granicy RP
Użytkownik "Tomczyk" <tomasz.klatka@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipsnec$75q$1inews.gazeta.pl...
Czy jest możliwy powrót do Polski przez zieloną granicę (konkretnie chodzi mi o Bieszczady), czy będzie to niosło za sobą jakieś nieprzyjemne konsekwencje?

W Polsce to wykroczenie z art. 49a - mandat lub sprawa w sądzie, przy czym spotkanie z pogranicznikami może być burzliwe;) Natomiast na Ukrainie to nie wiem, ale sądzę, że może być gorzej. To nawet u nas do nie dawna takie rzeczy były przestępstwem, można było być nawet zatrzymanym i aresztowanym, więc tam, bliżej tzw. bloku wschodniego, gdzie na granicy stoją wieżyczki obeserwacyjne niczym na murach więzienia...

Przekroczenie granicy RP